IN STORE  in your country  
SRBIJA

Svet

Francuska: Smanjena potrošnja u septembru, E.Leclerc beleži najveće dobitke
Francuska: Smanjena potrošnja u septembru, E.Leclerc beleži najveće dobitke

Francuski potrošači smanjili su potrošnju u trgovini robom široke potrošnje u septembru za 0,6%, pokazuju novi podaci agencije Kantar, međutim troše više po odlasku u prodavnicu - dodatnih 6,70 eura u odnosu na isti period prošle godine.

Nestlé objavio finansijske rezultate za prvih 9 meseci
Nestlé objavio finansijske rezultate za prvih 9 meseci

Organski rast dostigao je 7,6%, sa realnim unutrašnjim rastom (RIG) od 6,0% i cenama od 1,6%, a ukupna prodaja porasla je za 2,2% na 63,3 milijarde švajcarskih franaka. 

Velika Britanija: Deoničari Morrisons-a prihvataju ponudu kompanije CD&R od 7 milijardi funti
Velika Britanija: Deoničari Morrisons-a prihvataju ponudu kompanije CD&R od 7 milijardi funti

Očekuje se da će deoničari lanca supermarketa Morrisons uskoro odobriti ponudu od 7 milijardi funti (8,3 milijarde evra) američke kompanije za privatni kapital Clayton, Dubilier & Rice (CD&R), čime će se uskoro završiti jedna od najinteresantnijih akvizicija ove godine  

Mađarska: SPAR predstavlja novi program za podršku lokalnim dobavljačima
Mađarska: SPAR predstavlja novi program za podršku lokalnim dobavljačima

Trgovački lanac SPAR je u Mađarskoj kreirao novi program partnerstva za male domaće proizvođače i preduzeća.

Francuska: Pčelari očekuju najgori prinos meda u poslednjih nekoliko decenija
Francuska: Pčelari očekuju najgori prinos meda u poslednjih nekoliko decenija

Francuski pčelari očekuju najgori prinos u poslednjih nekoliko decenija jer zbog nesezonskih hladnoća i vlažnog vremena usled klimatskih promena pčele nisu mogle da proizvode med.

Nemačka: AB InBev prodaje neke od svojih brendova
Nemačka: AB InBev prodaje neke od svojih brendova

Jedan od najvećih proizvođača piva na svetu, kompanija AB InBev, razmatra prodaju nekih od svojih nemačkih marki piva, kako bi se posvetili svojim "unosnijim" poslovima i smanjili dug   

Italija: HelloFresh stiže na tržište
Italija: HelloFresh stiže na tržište

Kompanija je nedavno najavila da ulazi na italijansko tržište, što je deo globalne strategije grupe za proširenje poslovanja i dugoročne strategije održivog razvoja

Tetra Pak objavio svoj 22. Izveštaj o održivom razvoju
Tetra Pak objavio svoj 22. Izveštaj o održivom razvoju

Kompanija Tetra Pak je objavila svoj godišnji Izveštaj o održivom razvoju, u kom je prikazan napredak u različitim oblastima održivosti kroz poslovne operacije kompanije u 2020. godini, sa posebnim osvrtom na posvećenost i ambicije za naredni period. 

Velika Britanija: Tesco predstavio novi koncept prodavnica
Velika Britanija: Tesco predstavio novi koncept prodavnica "GetGo" u Londonu

Tesco je u centru Londona lansirao novi koncept prodavnice "GetGo", koja kupcima nudi mogućnost kupovine i plaćanja bez potrebe za skeniranjem proizvoda ili odlaska na kasu.

Poljska: Pala industrijska cena jabuka, teška situacija na tržištu
Poljska: Pala industrijska cena jabuka, teška situacija na tržištu

Situacija na tržištu jabuka je teška, otkupna cena industrijskih i desertnih jabuka je niska, izvoz je mali, rekao je Mirosław Maliszewski, predsednik Poljskog udruženja voćara.  

Španija: Zabrana prodaje voća i povrća u plastičnoj ambalaži od 2023.
Španija: Zabrana prodaje voća i povrća u plastičnoj ambalaži od 2023.

Od 2023. godine prodaja voća i povrća u plastičnim pakovanjima biće zabranjena u španskim supermarketima i radnjama. Ovo je jedna od mera koju predlaže Ministarstvo za ekološku tranziciju, piše španski El Pais pozivajući se na pouzdane izvore. 

Poljska: Carrefour predstavio proizvode uz korišćenje blockchain tehnologije
Poljska: Carrefour predstavio proizvode uz korišćenje blockchain tehnologije

Trgovački lanac Carrefour u Poljskoj predstavio je privatnu robnu marku krompira, čiji celokupan proces proizvodnje i pakovanja potrošači mogu da prate zahvaljujući blockchain tehnologiji.  

Pandemija promenila navike potrošača u Centralnoj Evropi
Pandemija promenila navike potrošača u Centralnoj Evropi

Potrošači u pet zemalja Centralne Evrope, uključujući Sloveniju, od početka pandemije kovid-19 češće koriste bezgotovinske oblike plaćanja, pokazalo je istraživanje CEPER Centra.

BAT se obavezuje na nultu stopu emisija ugljenika do 2050.
BAT se obavezuje na nultu stopu emisija ugljenika do 2050.

Simbolično na dan borbe protiv klimatskih promena, British American Tobacco se uključio u UN-ovu kampanju Trka do nule, obavezujući se da će smanjiti količinu neto emisija na nulu do 2050. godine. 

Protugal: Jerónimo Martins pokrenuo podkast o održivosti
Protugal: Jerónimo Martins pokrenuo podkast o održivosti

Portugalska maloprodajna grupa Jerónimo Martins pokrenula je podkast "Be the Story" u partnerstvu sa radio stanicom Renascença, sa fokusom na temu održivosti

Rusija: Magnit potpisnik inicijative
Rusija: Magnit potpisnik inicijative "United for a Healthier Future"

Ruski maloprodajni lanac potpisao je dobrovoljni "kodeks obaveza" okviru inicijative "United for a Healthier Future" zajedno sa osam međunarodnih kompanija iz FMCG sektora

Kina: Microsoft gasi LinkedIn
Kina: Microsoft gasi LinkedIn

Microsoft gasi svoju društvenu mrežu LinkedIn u Kini uz objašnjenje da je poštovanje tamošnjih pravila postalo prevelik izazov, objavio je BBC u četvrtak.

Velika Britanija: Usled nedostatka radne snage, privremeno
Velika Britanija: Usled nedostatka radne snage, privremeno "uvoze" profesionalne mesare

Uzgajivači svinja širom Velike Britanije kažu da su udruženi efekti Bregzita i kovida-19 izazvali egzodus istočnoevropskih radnika iz klanica i fabrika za preradu mesa, što je rezultiralo smanjenjem narudžbina i gomilanjem svinja u oborima i na pašnjacima širom zemlje.

Austrija: Uskoro kaucija za plastične flaše i limenke
Austrija: Uskoro kaucija za plastične flaše i limenke

Austrijska vlada usvojila je novi zakon o otpadu kojim je predviđeno uvođenje kaucije za plastične flaše i limenke.  

Argentina: Zamrznute cene hrane
Argentina: Zamrznute cene hrane

Argentinska privreda se oporavlja od višegodišnje recesije i cene rastu gotovo 50% godišnje, napominje Rojters

Švajcarska: Migros, Givaudan i Bühler osnovali The Cultured Food Innovation Hub
Švajcarska: Migros, Givaudan i Bühler osnovali The Cultured Food Innovation Hub

Tri kompanije Migros, Givaudan i Bühler formirale su The Cultured Food Innovation Hub u Švajcarskoj, koji će raditi na razvoju i plasmanu ćelijski uzgojenih poljoprivrednih proizvoda.

Holandija/Nemačka: Picnic želi lidersku poziciju na tržištu
Holandija/Nemačka: Picnic želi lidersku poziciju na tržištu

Iz sedišta holandskog internet trgovca Picnic nedavno su najavili da žele da preuzmu lidersku poziciju na nemačkom tržištu.

Francuska: Carrefour planira da uvede znakovni jezik u prodavnice
Francuska: Carrefour planira da uvede znakovni jezik u prodavnice

Francuski trgovački lanac Carrefour nedavno je najavio planove o uvođenju znakovnog jezika, kako bi svojim kupcima sa oštećenim sluhom ponudio najbolje iskustvo kupovine.  

Coca-Cola HBC: Do 2040. godine cilj nula emisije CO2 (VIDEO)
Coca-Cola HBC: Do 2040. godine cilj nula emisije CO2 (VIDEO)

Kompanija Coca-Cola HBC saopštila je da će emisiju gasova s efektom staklene bašte svesti na neto nulu u celom lancu vrednosti do 2040. godine.