IN STORE  in your country  
SRBIJA

Podrška

Recan fondacija poziva na
Recan fondacija poziva na "reciklažni" izazov

Dok je organizacija velikih dogođaja još neizvesna, akcija “Svaka limenka se računa” ohrabruje ljude da nastave sa svojim trudom za reciklažu kod kuće u okviru reciklažnog izazova, inicijative koja se, pokrenuta u Španiji, raširila širom Evrope.  

DIS produžio period za prijavu u okviru projekta „Znanje zna budućnost 2020“.
DIS produžio period za prijavu u okviru projekta „Znanje zna budućnost 2020“.

Usled aktuelnih dešavanja u zemlji izazvanih epidemijom koronavirusa, u kompaniji DIS doneta je odluka da umesto do danas (30.04), kako je prvobitno najavljeno, prijava za projekte traje do kraja maja - preciznije do 31.05.2020. godine u 23:59h.  

Održan događaj u okviru kampanje “Inspiring girls“
Održan događaj u okviru kampanje “Inspiring girls“

Povodom Međunarodnog dana žena, učenice osmog razreda Osnovne škole „Jovan Dučić“ iz Novog Beograda učestvovale su u događaju „Devojčice imaju reč“ u okviru kampanje “Inspiring girls“ koju sprovodi nevladina organizacija Crta, uz podršku kompanije „Marbo Product – PepsiCo“

DIS nastavlja sa programom „Znanje zna budućnost“
DIS nastavlja sa programom „Znanje zna budućnost“

Kompanija DIS je u beogradskom Medija centru predstavila rezultate prošlogodišnjeg i najavila novi ciklus programa podrške obrazovnim institucijama, organizacijama i ostalim udruženjima, u okviru programa „Znanje zna budućnost“

Knjaz Miloš podržava 48. FEST
Knjaz Miloš podržava 48. FEST

Kompanija Knjaz Miloš ugostila je u svojoj Knjaz filmskoj četvrti posetioce najvećeg filmskog festivala, FEST 2020

Always i Delhaize nastavljaju podršku ženskoj košarci
Always i Delhaize nastavljaju podršku ženskoj košarci

Kupovinom bilo kog pakovanja Always Platinum uložaka u Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnicama, P&G će obezbediti donaciju košarkaškim klubovima Radivoj Korać i Girl Basket 

NIS ulaže 114,5 miliona dinara u bezbednost i digitalizaciju u školama
NIS ulaže 114,5 miliona dinara u bezbednost i digitalizaciju u školama

Zarad bezbednosti dece u školama i unapređenju kvaliteta obrazovanja u Srbiji, kompanija NIS potpisala je Memorandum o saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova i Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije

Otvoren konkurs za stipendije za mlade naučnice
Otvoren konkurs za stipendije za mlade naučnice

Mlade žene koje se bave naučno-istraživačkim radom u oblasti prirodnih nauka mogu da konkurišu  za nacionalne stipendije u okviru programa L’Oréal - UNESCO “Za žene u nauci” 

Proglašeni šampioni programa „Pokrenimo našu decu“
Proglašeni šampioni programa „Pokrenimo našu decu“

Treći konkurs „Pokrenimo našu decu“, koji za sve osnovne škole u Srbiji realizuje Aqua Viva, brend kompanije Knjaz Miloš, završen je proglašenjem 36 odeljenja pobednika  

Lidl Srbija donirao opremu Crvenom krstu Srbije
Lidl Srbija donirao opremu Crvenom krstu Srbije

Kompanija Lidl Srbija donirala je nedavno potrebnu opremu Narodnoj kuhinji u Gornjem Milanovcu, čime je obeležen kraj humanitarne akcije „Mala dela su velika stvar“.  

Always i Delhaize Serbia u akciji podrške za žensku košarku
Always i Delhaize Serbia u akciji podrške za žensku košarku

Kupovinom bilo kog pakovanja Always Platinum uložaka u Delhaize objektima (Maxi, Tempo ili Shop&Go), P&G će dati donaciju  košarkaškim klubovima Radivoj Korać i ŽKK Girl Basket

Otvoren konkurs za trinaestu Virtus nagradu
Otvoren konkurs za trinaestu Virtus nagradu

VIRTUS nagrada za 2019. dodeljuje se uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) u okviru Projekta za unapređenje okvira za davanje, Evropske unije i Balkanskog fonda za demokratiju. 

Izvučeni dobitnici nagradne igre Super Vera
Izvučeni dobitnici nagradne igre Super Vera

Petar Milenković, jedan od naših najuspešnijih paraolimpijaca, izvukao je dobitnike nagradne igre Super Vera „Godinu dana besplatne kupovine‟.

Uručene nagrade SBB fondacije
Uručene nagrade SBB fondacije

SBB fondacija nedavno je uručila svečanu nagradu učenicama osnovne škole „Ujedinjene nacije“ u okviru akcije „Ne prljaj. Nemaš izgovor! – IZAZOVA“.  

Metro organizovao humanitarni božićni ručak
Metro organizovao humanitarni božićni ručak

Članovi Junior Chefs Club-a Srbije su na dan Božića, u Metro HoReCa Centru kuvali za decu bez roditeljskog staranja „Jovan Jovanović Zmaj“.

dm uručio donaciju Dečijoj klinici u Tiršovoj
dm uručio donaciju Dečijoj klinici u Tiršovoj

Kompanija dm drogerie markt je u jubilarnoj 15. godini poslovanja u Srbiji, zabeležila rast od 21,9 odsto i ostvarila promet od 13,3 milijarde dinara.   

Marbo se pridružio kampanji Inspiring girls
Marbo se pridružio kampanji Inspiring girls

Kampanja ima za cilj da osnaži devojčice da slobodno i samouvereno biraju svoje buduće profesije kako ne bi podlegle stereotipima, već kako bi se vodile svojim ličnim interesovanjima i talentima. 

NIS u humanitarnoj akciji
NIS u humanitarnoj akciji

Uoči novogodišnjih praznika, zaposleni NIS-a organizovali pakovanje novogodišnjih paketića za decu, a darovi su namenjeni za mališane iz domova bez roditeljskog staranja „Kolevka“ u Subotici, „Jefimija“ u Kruševcu, „Stanko Paunović“ u Negotinu, „Spomenak“ u Pančevu i „Duško Radović“ u Nišu.   

Lidl prikupio deset tona hrane za Crveni krst Srbije
Lidl prikupio deset tona hrane za Crveni krst Srbije

U okviru zajedničke humanitarne kampanje Crvenog krsta Srbije i Lidla Srbija, „Mala dela su velika stvar“, prikupljeno je više od 10 tona namirnica u svim Lidlovim prodavnicama.  

Humanitarna akcija kompanije Idea
Humanitarna akcija kompanije Idea

Predstavnici trgovinskog lanca Idea i Brankica Janković, poverenica za zaštitu ravnopravnosti, posetili su nedavno mališane u Bolnici za pedijatariju "Dr Olga Popović - Dedijer", u okviru tradicionalne akcije "Volimo praznike jer volimo jedni druge".  

Gomex uspešno realizovao akciju Korpa solidarnosti
Gomex uspešno realizovao akciju Korpa solidarnosti

Akcija humanitarnog karaktera - „Korpa solidarnosti“, u organizaciji kompanije Gomex i Rotaract kluba iz Zrenjanina, nedavno je uspešno realizovana u Gomex Total u Zrenjaninu, kao i u još pet gradova u Srbiji.

Coca-Cola u humanitarnoj akciji
Coca-Cola u humanitarnoj akciji

Više stotina Deda Mrazova, u saradnji sa kompanijom Coca-Cola, nedavno na motorima se provozalo Beogradom kako bi dostavili novogodišnje paketiće deci i mladima sa smetnjama u razvoju u Sremčici. 

Imlek donirao mlečne paketiće
Imlek donirao mlečne paketiće

Kompanija Imlek, u susret praznicima, mlečnim paketićima obradovala štićenike Prihvatilišta za decu i podržala novogodišnji kulturni program Bašta Festa. 

MK Group za akciju Podrška porodici izdvojila devet miliona dinara
MK Group za akciju Podrška porodici izdvojila devet miliona dinara

Sve zaposlene koji su u ovoj godini postali roditelji, kompanija MK Group finansijski je nagradila u okviru tradicionalne akcije „Podrška porodici“.