IN STORE  in your country  
SRBIJA

Marketing

Velika Britanija: Berba borovnice uz kampanju važnosti konzumiranja
Velika Britanija: Berba borovnice uz kampanju važnosti konzumiranja

“Love Fresh Berries”, marketinška kampanja koja stoji iza uzgajivačke organizacije “British Summer Fruits”, obeležila je početak sezone berbe borovnica u Velikoj Britaniji promovišući prednosti konzumiranja tih plodova.

Nove Viber funkcije za bolju saradnju brendova i kupaca
Nove Viber funkcije za bolju saradnju brendova i kupaca

Rakuten Viber, najpopularnija aplikacija za razmenu poruka u Srbiji, predstavila  je novu grupu opcija pomoću kojih će korisnici jednostavno moći da pronađu važne informacije unutar poslovnih četova, kao i da odgovaraju na konkretne poruke u konverzaciji sa brendovima.

Visa predstavlja novi brend identitet širom sveta
Visa predstavlja novi brend identitet širom sveta

Pozivajući svet da “Upozna kompaniju Visa“, ova globalna tehnološka kompanija pokreće prvu fazu evolucije brenda, koja će ukazati na višestruke mogućnosti njene mreže i posvećenost ekonomskoj inkluziji na globalnom nivou. U skladu sa poslovnom strategijom kompanije, ova faza počinje globalnom marketinškom kampanjom kao i predstavljanjem novog, modernizovanog izgleda prepoznatljivog Visa brenda.

DHL globalnom kampanjom naglašava svoju podršku industriji e-trgovine
DHL globalnom kampanjom naglašava svoju podršku industriji e-trgovine

Deutsche Post DHL Group, jedna od vodećih svetskih poštanskih i logističkih kompanija, pokreće globalnu reklamnu kampanju kako bi ojačala poziciju lidera u e-trgovini.  

Amazon zaposlio Facebookov tim
Amazon zaposlio Facebookov tim

Amazon je stekao tim zaposlenih iz Facebooka koji su fokusirani na pružanje internet konekcije sa satelita niske Zemljine orbite.

Za 50 malih biznisa obezbeđen reklamni prostor vredan 20 miliona dinara
Za 50 malih biznisa obezbeđen reklamni prostor vredan 20 miliona dinara

Rekordne 244 prijave i 50 malih biznisa kojima je ustupljen reklamni prostor vredan više od 20 miliona dinara, rezultat je ovogodišnjeg #OkviraPodrške, konkursa NLB Banke i Komercijalne banke, članica NLB Grupe.

Weekend Media Festival se vraća ove godine u Rovinj
Weekend Media Festival se vraća ove godine u Rovinj

Događaj koji privlači i ujedinjuje sve one koji su zainteresovani za trendove i novitete u medijskom i agencijskom svetu – Weekend Media Festival, vraća se u velikom stilu i ove će se godine održati od 23. do 26. septembra u Rovinju. 

Google uklonio aplikacije koje su “krale” pristupne podatke za Facebook
Google uklonio aplikacije koje su “krale” pristupne podatke za Facebook

Google i dalje vodi borbu s aplikacijama za OS Android koje krše pravila privatnosti, a sada je ova kompanija uklonila njih devet sa svog Play Store-a.

Ove godine prvi put dodela Mark Awards – priznanja za marketing i komunikacijske stručnjake
Ove godine prvi put dodela Mark Awards – priznanja za marketing i komunikacijske stručnjake

Marketing mreža, ove godine, prvi put dodeliće nagrade najuticajnijim marketing i komunikacijskim stručnjacima iz kompanija u Srbiji, u okviru projekta Mark Awards.

Održana skupština IAA Serbia
Održana skupština IAA Serbia

Redovna izborna skupština srpskog ogranka IAA održana je 30. juna u online formatu.  

Hrvatska: Facebook pokreće online platformu za obuku malih i srednjih preduzeća
Hrvatska: Facebook pokreće online platformu za obuku malih i srednjih preduzeća

Facebook je najavio pokretanje platforme Boost with Facebook u Hrvatskoj – centra za besplatnu i interaktivnu online obuku malih i srednjih preduzeća  

Fudbalska groznica u POSM industriji, rešenja koja privlače pažnju za veću vidljivost proizvoda
Fudbalska groznica u POSM industriji, rešenja koja privlače pažnju za veću vidljivost proizvoda

Kreativni dizajn kompanije PROPULZIJA dočarava fudbalsku atmosferu u maloprodajnim objektima.

Uručena UEPS priznanja
Uručena UEPS priznanja

Na svečanosti povodom 60. rođendana najstarijeg nacionalnog strukovnog udruženja (UEPS) uručena su priznanja najboljim marketinškim stvaraocima u 2020. godini. 

Hrvatska: Konzum, Ledo i Jamnica osvojili nagrade za najbolje komunikacione projekte
Hrvatska: Konzum, Ledo i Jamnica osvojili nagrade za najbolje komunikacione projekte

Kompanije Fortenova grupe osvojile ukupno 5 nagrada na Ideja X takmičenju  

Treći Effie u nizu za Plazmu
Treći Effie u nizu za Plazmu

Kampanja „Rituali“ brenda Plazma osvojila je bronzanu nagradu na Effie Awards festivalu, u kategoriji prehrambena industrija, grickalice i dezerti. Kampanju „Rituali“ kompanija Bambi kreirala je u saradnji sa agencijom McCann Beograd.

Dodeljene Effie nagrade
Dodeljene Effie nagrade

Četvrta dodela Effie nagrada održana je u petak, 11. juna, u Beogradu, prvi put u online formatu.   

Viber korisnici sada mogu da šalju fotografije i video snimke brendovima
Viber korisnici sada mogu da šalju fotografije i video snimke brendovima

Najpopularnija aplikacija za razmenu poruka u Srbiji - Rakuten Viber - predstavlja nove funkcionalnosti koje će brendovima omogućiti da bolje usluže korisnike – a korisnicima pružiti priliku da s brendovima komuniciraju kao sa prijateljima.

Dodela EFFIE nagrada zakazana za sutra u 16H
Dodela EFFIE nagrada zakazana za sutra u 16H

Festival Effie Awards Serbia u organizaciji IAA Serbian Chapter, ulazi u svoju završnu fazu. Svečana dodela nagrada zakazana je za sutra, 11. jun, u 16h, a svi zainteresovani imaće priliku da ceremoniju prate uživo (putem linka koji će sutra, na dan ceremonije, biti dostupan na zvaničnom sajtu Effie festivala)

Dodela EFFIE nagrada zakazana za 11. jun
Dodela EFFIE nagrada zakazana za 11. jun

Sve faze četvrte Effie Awards Serbia sezone (pod sloganom Strongest Only) u organizaciji IAA Serbian Chapter realizovane su online, pa će tako i ovogodišnja gala ceremonija po prvi put biti održana u istom, online, formatu. 

Svet: Potrošači sve svesniji lažnih marketinških
Svet: Potrošači sve svesniji lažnih marketinških "zelenih" obećanja

Zdravo, ja sam papirna flašica – pisalo je na proizvodu korejskog kozmetičkog brenda Innisfree koji nije odoleo trendu da se predstavi kao ekološki osvešćena kompanija. I sve bi bilo u redu da se nije ispostavilo da je reč o plastičnoj flašici preko koje je samo nalepljen papir sa tekstom.https://cirkularnaekonomija.org/kako-kompanije-mogu-da-izbegnu-greenwashing-potrosaci-sve-cesce-otkrivaju-lazni-zeleni-marketing/

Severna Makedonija: Skopsko pivo fudbalerima poklonio posebno dizajnirane limenke
Severna Makedonija: Skopsko pivo fudbalerima poklonio posebno dizajnirane limenke

Za sve ciljeve koji su nas doveli do istorijskog uspeha, za Pandeva, za Alioskog, za Ademija, za celu makedonsku fudbalsku reprezentaciju, u ime cele države, Skopsko je svakom od reprezentativaca dodelio posebno dizajnirane limenke, posvećujući im zdravicu „Svim srcem za vas“, najavljeno je iz Pivare Skopje.

Svet: Kampanja
Svet: Kampanja "Ona liči na mene" poziva žene da se zaposle u mesnoj industriji

"Ona liči na mene" (She Looks Like Me) naziv je globalne kampanje koja je počela prošle nedelje kako bi promenila stereotipe o karijeri u industriji mesa i ohrabrila više žena da se pridruže sektoru. 

Instagram uvodi novu, dubinsku metriku
Instagram uvodi novu, dubinsku metriku

Instagram je tokom protekle nedelje obavestio javnost da priprema novu metriku koja će im omogućiti lakši uvid u ključne podatke koji im mogu pomoći da bolje monetizuju svoj video sadržaj.

BiH jednoglasno usvojila – uvesti porez za Facebook, Google i Youtube
BiH jednoglasno usvojila – uvesti porez za Facebook, Google i Youtube

Komisija za finansije i budžet je jednoglasno usvojila inicijativu da Veće ministara pripremi izmenu Zakona o PDV u pravcu regulisanja poreza na digitalne usluge.