IN STORE  in your country  
SRBIJA

Marketing

Kako odrediti najsigurnije aplikacije za razmenu poruka u poslovne svrhe
Kako odrediti najsigurnije aplikacije za razmenu poruka u poslovne svrhe

U tom smislu, dva pitanja se nameću kao glavna: „Mogu li kompanije da veruju aplikacijama za razmenu poruka kao sigurnom sredstvu za slanje osetljivih informacija?“ i „Koje tačno korake aplikacije za razmenu poruka preduzimaju kako bi se postarali da su poruke brendova bezbedne?“

 Google, PayPal i Microsoft tri najpouzdanija brenda u 2020.
Google, PayPal i Microsoft tri najpouzdanija brenda u 2020.

Google, PayPal i Microsoft u stopu prate YouTube, Amazon i druge vrhunske tehnološke kompanije, dok su Zoom, Peacock i TikTok su najbrže rastući brendovi 2020. godine

Poznati finalisti EFFIE Awards
Poznati finalisti EFFIE Awards

Žiri Effie Awards Serbia 2021 festivala odabrao je 15 radova koji ostaju „u trci“ za neki od prestižnih trofeja.  

Hrvatska: Tommy grupa predstavila kampanju „Di ćeš bolje“
Hrvatska: Tommy grupa predstavila kampanju „Di ćeš bolje“

Hrvatska Tommy grupa, lansirala je novu komunikacionu platformu i kampanju pod nazivom „Di ćeš bolje“.  

Slovenija: Kako su nastali „rezani“ plakati Mercatora
Slovenija: Kako su nastali „rezani“ plakati Mercatora

Od jednostavne ideje do tehnički zahtevne implementacije, ovi plakati nisu prošli nezapaženo

BiH: Bingo grupacija preuzela marketinšku agenciju Via Media
BiH: Bingo grupacija preuzela marketinšku agenciju Via Media

Bingo grupacija je sklopila dogovor o akviziciji s jednom od vodećih bosanskih marketinških agencija Via Media d.o.o., čime sarajevska agencija postaje njen sastavni deo. 

Dva priznanja za Grand kafu i kampanje „Hajde da imamo vremena“ i “#Samo uživaj”
Dva priznanja za Grand kafu i kampanje „Hajde da imamo vremena“ i “#Samo uživaj”

Grand kafa je ove godine osvojila dve prestižne nagrade za kampanje „Hajde da imamo vremena“, u kategoriji komunikacije, i “#Samo uživaj” u kategoriji Disrupt Influence, u okviru Disrupt nagradnog konkursa.   

LinkedIn uvažio zahtev - sada moguća i opcija
LinkedIn uvažio zahtev - sada moguća i opcija "mama kod kuće"

Žene koje su privremeno prestale da rade zbog trudnoće i nege deteta već godinama traže od LinkedIn-a opciju da o tome mogu da obaveste svoje klijente, tako što će im ova opcija stajati u biografijama.

Promocija je važna i za manje vinarije
Promocija je važna i za manje vinarije

Većina malnjih vinara za promociju nema novaca. Da bi vino uspešno prodavali moraju da komuniciraju sa kupcima i na taj način povećaju plasman svog vina na tržištu.

Izabran žiri EFFIE Awards Serbia 2021
Izabran žiri EFFIE Awards Serbia 2021

Organizacioni odbor Effie Awards Serbia izglasao je sastav ovogodišnjeg žirija, imajući u vidu standarde koje propisuje Effie Worldwide, kao i svetsku praksu za formiranje ovog tela

Žarko Sakan, potpredsednik Organizacionog odbora Effie Awards Serbia: EFFIE podiže standard struke
Žarko Sakan, potpredsednik Organizacionog odbora Effie Awards Serbia: EFFIE podiže standard struke

Žarko Sakan bio je u timu predstavnika IAA kada se pre više od četiri godine pregovaralo o obezbeđivanju licence za održavanje ovog Festivala u Srbiji.     

Reckitt Benckiser menja ime i logotip
Reckitt Benckiser menja ime i logotip

Svetski poznati proizvođač Reckitt Benckiser najavljuje da će u naredne tri godine izmeniti ime u jednostavniju verziju, pa će se grupacija sa sedištem u Londonu ubuduće oglašavati kao Reckitt.  

Instagram Reels posle višemesečnog čekanja stigao i u Srbiju
Instagram Reels posle višemesečnog čekanja stigao i u Srbiju

Otkako je u avgustu prošle godine Instagram uveo opciju “Reels” kao odgovor na sve popularniji TikTok, ceo svet se pita kada će ta opcija stići u svaku zemlju. Od 15. marta “Reels” je tako zvanično dostupan i u Srbiji.

"Zajedno je ukusnije" - nova Coca-Cola kampanja

I ove godine Coca-Cola kroz svoju kampanju „Zajedno je ukusnije“ okuplja porodicu i prijatelje.

La Linea Verde započela marketinške aktivnosti
La Linea Verde započela marketinške aktivnosti

La linea verde Dobrinci po prvi put ulaže u oglašavanje sa ciljem promocije asortimana svežih čorbi pod sopstvenim brendom Dimmidisì, kako bi time proširila obim poslovanja na brzorastućem tržište svežih gotovih jela, saopštili su iz ove kompanije. 

Otvorene prijave za IAB MIXX Awards 2021
Otvorene prijave za IAB MIXX Awards 2021

IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Excellence Awards) se od 2017. godine dodeljuju u organizaciji IAB Srbija najboljim digitalnim agencijama i kampanjama za prethodnu godinu i jedine su globalne nagrade 100% fokusirane na radove producirane za digital kanale. 

Hrvtaska: Bipa pokrenula kampanju #PrekrasnaIznutra
Hrvtaska: Bipa pokrenula kampanju #PrekrasnaIznutra

U cilju podizanja svesti o važnosti mentalnog zdravlja, BIPA Hrvatska u saradnji sa organizacijom “kako si?” pokreće kampanju #PrekrasnaIznutra u kojoj će se fokusirati na različite aspekte mentalnog zdravlja tokom cele godine  

Kompanija Neoplanta raspisala konkurs za novi logotip
Kompanija Neoplanta raspisala konkurs za novi logotip

Kompanija Neoplanta odlučila je da promeni svoj vizuelni identitet i na taj način dodatno osnaži svoju vezu sa gradom Novim Sadom, čiji latinski naziv nosi u imenu.

Jelena Gavrilović Šarenac, potpredsednica žirija Effie Awards Serbia: Effie promoviše kreativnost koja donosi uspeh na tržištu
Jelena Gavrilović Šarenac, potpredsednica žirija Effie Awards Serbia: Effie promoviše kreativnost koja donosi uspeh na tržištu

Jelena Gavrilović Šarenac je dugo godina na poziciji Head of Corporate Communications kompanije Henkel za Srbiju i Adriatic regiju. 

Direct Media sprovela neuroistraživanje o uticaju društvenih mreža na mozak
Direct Media sprovela neuroistraživanje o uticaju društvenih mreža na mozak

Odlazak na Instagram ili Fejsbuk za većinu ljudi predstavlja dnevnu rutinu koju skoro ni ne primećujemo i za koju mislimo da u nama ne budi posebne emocije. Direct Media United Solutions sprovela je prvo neuroistraživanje u Srbiji sa ciljem da proveri kako zaista društvene mreže utiču na naš mozak.

Effie Awards Serbia: Prijave za učešće u žiriranju
Effie Awards Serbia: Prijave za učešće u žiriranju

Effie Awards Serbia ove godine uvodi mogućnost prijavljivanja za učešće u žiriranju radova. Na ovaj način, prema rečima organizatora takmičenja, biće kreirana veća baza potencijalnih članova Effie žirija, o čijem konačnom izboru odlučuje Organizacioni odbor. 

Nova reklama za Nikšićko pivo
Nova reklama za Nikšićko pivo

Pivske reklame odavno nemaju za cilj samo da prodaju proizvod. Od piva kao jednog od najpopularnijih pića na svetu očekuje se da donese priču sa kojom možemo da se poistovetimo, emociju koju možemo da osetimo ili vrednosti u kojim se i sami prepoznajemo. Ovaj način komunikacije sa potrošačima donelo je, u maniru velikih svetskih brendova, i Nikšićko Pivo. 

Kina: Tržište onlajn oglašavanja ostvarilo rast od 14% u 2020.
Kina: Tržište onlajn oglašavanja ostvarilo rast od 14% u 2020.

Tržište internet oglašavanja u Kini poraslo je na skoro 500 milijardi juana (oko 64 milijarde evra) prošle godine. Mobilno oglašavanje činilo je najveći udeo od 85 % (nakon 70% u 2018. godini) izvestila je kineska novinska agencija Xinhua.  

Broj internet korisnika porastao za 7,3%
Broj internet korisnika porastao za 7,3%

Agencije We are Social i Hootsuite predstavile su najnoviji izveštaj svih ključnih statistika, podataka i indikatora ponašanja korisnika društvenih platformi, digitalnih i mobilnih kanala komunikacija širom sveta.