IN STORE  in your country  
SRBIJA

Intervju

Nataša Popović, direktor sektora pravnih, kancelarijskih i kadrovskih poslova, Univerexport: Problem na tržištu radne snage je trenutno gorući problem trgovačkog sektora
Nataša Popović, direktor sektora pravnih, kancelarijskih i kadrovskih poslova, Univerexport: Problem na tržištu radne snage je trenutno gorući problem trgovačkog sektora

Slađana Radojević, menadžerka istraživanja i inovacija, Imlek: Kvalitet proizvoda je naš imperativ
Slađana Radojević, menadžerka istraživanja i inovacija, Imlek: Kvalitet proizvoda je naš imperativ

Stefan Čvorović, direktor marketinga, DIS: Prepoznajemo ključne inovacije i unapređujemo sektor
Stefan Čvorović, direktor marketinga, DIS: Prepoznajemo ključne inovacije i unapređujemo sektor

 

Katarina Milović, Sales Manager Modern Trade Serbia, Mondelez d.o.o. Beograd: Inovativnost nas čini atraktivnim na tržištu
Katarina Milović, Sales Manager Modern Trade Serbia, Mondelez d.o.o. Beograd: Inovativnost nas čini atraktivnim na tržištu

Jovana Stanković, group brand manager, Knjaz Miloš: Napred uz bolji osećaj za puls brenda i potrošača i veću hrabrost za inovacije
Jovana Stanković, group brand manager, Knjaz Miloš: Napred uz bolji osećaj za puls brenda i potrošača i veću hrabrost za inovacije

Maja Veselinović, direktor sektora hiper, online i organic formata, Mercator-S: Kontinuiranim unapređenjima možemo kreirati sugurnost
Maja Veselinović, direktor sektora hiper, online i organic formata, Mercator-S: Kontinuiranim unapređenjima možemo kreirati sugurnost

Predrag Milićević, rukovodilac Sektora za marketing i komunikacije, RNIDS: Sve o odabiru pravog domena
Predrag Milićević, rukovodilac Sektora za marketing i komunikacije, RNIDS: Sve o odabiru pravog domena

 Aleksandra Milošević, marketing menadžer Om Made: Budite prisutni, razgovarajte sa svojom ciljnom grupom i osluškujte njihove potrebe
Aleksandra Milošević, marketing menadžer Om Made: Budite prisutni, razgovarajte sa svojom ciljnom grupom i osluškujte njihove potrebe

Nikos Zois, direktor, HEINEKEN Srbija: Zajedno stvaramo zeleniju Srbiju
Nikos Zois, direktor, HEINEKEN Srbija: Zajedno stvaramo zeleniju Srbiju

Dragan Jovanović, direktor, Fortuna market: Potrošači su verni svim vrednostima koje Fortuna neguje
Dragan Jovanović, direktor, Fortuna market: Potrošači su verni svim vrednostima koje Fortuna neguje

Dejan Virijević, potpredsednik operacija i lanca snabdevanja i član Izvršnog odbora kompanije Delhaize Serbia: Sve uspešne sisteme čine motivisani ljudi
Dejan Virijević, potpredsednik operacija i lanca snabdevanja i član Izvršnog odbora kompanije Delhaize Serbia: Sve uspešne sisteme čine motivisani ljudi

Darko Lukić, izvršni potpredsednik, Nelt Grupa: Gajimo ambiciozne planove ka daljem rastu na novim tržištima
Darko Lukić, izvršni potpredsednik, Nelt Grupa: Gajimo ambiciozne planove ka daljem rastu na novim tržištima

Enver Šišić, generalni direktor grupe Perutnina Ptuj: Naša misija je stvaranje trendova i novih standarda u industriji
Enver Šišić, generalni direktor grupe Perutnina Ptuj: Naša misija je stvaranje trendova i novih standarda u industriji

Reinhard Harter, SAP: U svetu e-trgovine dogodila se revolucija
Reinhard Harter, SAP: U svetu e-trgovine dogodila se revolucija

Dušan Pilipović, direktor, Avokado: Edukacija i transparentan proces - ključ za razvoj SEO na domaćem tržištu
Dušan Pilipović, direktor, Avokado: Edukacija i transparentan proces - ključ za razvoj SEO na domaćem tržištu

Bryan Roberts, osnivač agencije Shopfloor Insights: Lojalnost će i dalje biti prioritet
Bryan Roberts, osnivač agencije Shopfloor Insights: Lojalnost će i dalje biti prioritet

Branislava Dabić, marketing menadžer u kompaniji PIP Tortilla Mexicana: Brend je ono što vi od njega stvorite
Branislava Dabić, marketing menadžer u kompaniji PIP Tortilla Mexicana: Brend je ono što vi od njega stvorite

Stefan Marković, vanredni profesor marketinga, Copenhagen Business School: Co-creation koncept da postane što pre deo menadžerske filozofije u Srbiji
Stefan Marković, vanredni profesor marketinga, Copenhagen Business School: Co-creation koncept da postane što pre deo menadžerske filozofije u Srbiji

Silvija Atijas – Ristić, marketing executive, Nielsen: U kriznim vremenima kada se ulaže obazrivije, više nego ikad je značajna adekvatna metrika
Silvija Atijas – Ristić, marketing executive, Nielsen: U kriznim vremenima kada se ulaže obazrivije, više nego ikad je značajna adekvatna metrika

Dominik Mattes, Director Marketing & Innovation, Kotanyi Austria: Sledimo sopstveni specifični pristup prema inovacijama
Dominik Mattes, Director Marketing & Innovation, Kotanyi Austria: Sledimo sopstveni specifični pristup prema inovacijama

 Moty Sharay, Business Wizard: Pomirljiva tenzija između marketinga i prodaje
Moty Sharay, Business Wizard: Pomirljiva tenzija između marketinga i prodaje

Jovana Zečević, strategy director agencije Media House: Trend unapređenja korisničkog iskustva je prilika i za brendove i za medije
Jovana Zečević, strategy director agencije Media House: Trend unapređenja korisničkog iskustva je prilika i za brendove i za medije

Jovan Ristić, suvlasnik i direktor razvoja i marketinga Om Made: Tu smo da započnemo revoluciju pozitive, radosti, zabave i ljubavi
Jovan Ristić, suvlasnik i direktor razvoja i marketinga Om Made: Tu smo da započnemo revoluciju pozitive, radosti, zabave i ljubavi

Bryan Roberts, Shopfloor Insights: Lojalnost će i dalje da bude prioritet
Bryan Roberts, Shopfloor Insights: Lojalnost će i dalje da bude prioritet