Summi1
Summit2

Italija: Iper La grande i lansirao robne marke lososa i piva

AKTUELNO

PL

07.07.2022.

Italijanski baner hipermarketa Iper La grande i predstavio je novu SKU - začinjenog i aromatizovanog lososa, proizvedenog korišćenjem patentirane tehnologije Pesciugatore.

Proizvod je već prisutan u hipermarketima Iper La grande i u Varezeu, Seriate, Rubicone, Portello, Arese i Montebello, sa planovima da bude plasiran i u druge prodavnice.

To je deo strategije maloprodaje da obezbedi kvalitetne proizvode koji se mogu pohvaliti transparentnom sledljivošću, koji su rezultat kontinuiranog istraživanja i tehnoloških inovacija i odabranih sirovina.

Spor i delikatan proces pripreme sprovodi Iper La grande i, koristeći losos koji prerađuje ribar grupe.

Na drugom mestu, Iper La grande i je takođe lansirao novo domaće pivo pod nazivom BellaFresca.

Nova linija piva se proizvodi u pogonima koji se nalaze u prodavnicama u Seriate i Monza Maestoso, koristeći odabrane sirovine, i nije ni pasterizovana ni mikrofiltrirana. Pivo će biti dostupno u četiri recepture.

Golden (4,6% alkohola) je lagano pivo u engleskom stilu, koje se lako pije, Blanche (4,3%) je opalescentno pivo slatkog, začinskog i blago kiselog ukusa, Apa (4,8%) je bakarno pivo sa mekom penom, i na kraju, Bock (5,9%) je pivo rubin boje, orijentisano na slatke ukuse pečenog i karamelizovanog slada, sa visokim sadržajem alkohola.

Asortiman BellaFresca dostupan je na točenje ili u bocama od 330ml u svim Iper prodavnicama, i idealan je uz pice, hamburgere, glavna jela i salate, dodaje trgovac.

izvor: esmmagazine
foto: Iper La Grande i