Summi1
Summit2

Italija: Coop najavljuje proširenje asortimana robnih marki za preko 5.000 artikala

AKTUELNO

PL

22.06.2022.

Italijanski lider na tržištu Coop Italia pravi revoluciju u svom asortimanu privatnih robnih marki proširujući ga sa preko 5.000 artikala u naredne dve godine.

Cilj je da se udvostruči tržišni udeo Coopa u ovom periodu sa 3 milijarde evra na vrednost od 6 milijardi evra. To je najveće repozicioniranje privatne robne marke ikada u zemlji.

Da bi obezbedio nove proizvode, trgovac na malo proširuje svoju bazu dobavljača sa dodatnih 250 proizvođača privatnih robnih marki, od kojih su osamdeset procenata italijanska MSP. U početku su lansirani proizvodi za doručak, zatim bezalkoholna pića, testenine i druge kategorije proizvoda sa posebnim akcentom na bezglutenske i organske proizvode.

Coop kaže da sprovodi ovu operaciju kako bi održao potrošnju bez pritiska na budžet Italijana. Istovremeno, projekat čini osnovu buduće strategije maloprodaje u pravcu pogodne, inovativne i pristupačne ponude koja odgovara potrebama potrošača.

izvor: PLMA News
foto: Coop Italia logo