Summi1
Summit2

Velika Britanija: Tesco predstavio novu kampanju "Better Basket"

AKTUELNO

Svet

20.05.2022.

Tesco je u svoje prodavnice uveo zone „Better Basket“, označene logom Better Baskets.

Kompanija je saopštila da preduzima kolektivne akcije kako bi pretvorila nultu emisiju ugljenika iz ambicije u stvarnost.

Istraživanje trgovaca pokazalo je da 86% kupaca želi da jede zdravije, dok 77% želi pomoć supermarketa da postigne ovaj cilj.

Kampanja će se fokusirati na biljne opcije, pića sa malo alkohola i bez alkohola, grickalice i poslastice ispod 100 kalorija, hranu bogatu vlaknima i proizvode koji imaju višekratnu, smanjenu i reciklabilnu ambalažu.

Razumemo da kupci žele da donesu bolji izbor, ali ne moraju da plate više. Naša kampanja Better Baskets znači da nema kompromisa. Trenutno svako malo pomaže, rekla je Alessandra Bellini, glavna direktorka za kupce u Tesco-u.

Među proizvodima u centru pažnje je i Tesco Meat & Veg goveđe mleveno meso (500 g), na kojem radi kuvar Jamie Oliver sa Tesco-om i WWF-om kako bi kreirali novi SKU koji sadrži najmanje 30% povrća.

Štampa, televizija, spoljno oglašavanje i društveni mediji će podržati kampanju.

Do danas je iz Tesco proizvoda uklonjeno oko 50 milijardi kalorija. Kompanija ima za cilj da ukloni još 50 milijardi do naredne tri godine.

Tesco je uspostavio svoju 4Rs strategiju 2019. godine, u sklopu koje je trgovac uklonio 1,6 milijardi komada nepotrebne plastike, višestruka pakovanja, dodatne poklopce, folije i kese. Takođe je redizajnirao pakovanje za više od 1.500 različitih proizvoda.

izvor, foto: Tesco