IN STORE  in your country  
SRBIJA
Svet
02.07.2019.

AKTUELNO

Sainsbury's lansira "Taste of the Future"

Sainsbury's je uveo posebnu zonu za prikazivanje inovativnih proizvoda iz svoje šeme Future Brands u mnogim većim trgovinama.

Nova sekcija "Ukus budućnosti" ispitaće niz novih prepoznatljivih i inovativnih brendova od start-up dobavljača. Primeri proizvoda uključuju Sea Chips, prvi britanski ručno izrađeni čips od lososa i Bootleg Booch, prvi alkoholni kombucha. Biće prikazano ukupno 30 proizvoda, a zona će biti instalirana u 69 trgovina širom sveta u narednih 14 nedelja.

Uvođenje tog projekta usledilo je nakon lansiranja prošlogodišnjeg programa Future Brands, dizajniranog za podršku malim i inovativnim dobavljačima s potencijalom kako bi Sainsbury njihovu ponudu učinio prepoznatljivijom. Inicijativa se takođe uklapa u plan Sainsburyja da svoju ponudu učini relevantnijom za mlađe kupce i menja preferencije u hrani.

U Sainsburyju želimo da ponudimo našim klijentima najinovativnije i najzanimljivije proizvode u okruženju. Budući da smo u poslu već 150 godina, uvek gledamo u budućnost i razmišljamo o tome šta bi trebalo da bude sledeće na nacionalnim popisima za kupovinu. Posvećeni smo u pomaganju našim klijentima da ispitaju i isprobaju inovacije u prostoru za trgovinu, navode iz kompanije.

(Izvor: IGD Research)

-