IN STORE  in your country  
SRBIJA
Svet
01.10.2019.

SVET

Potrošači najviše veruju nemačkim proizvodima

Prema nedavno objavljenom istraživanju kompanije za javno mnjenje YouGov i Univerziteta Kembridž, globalni potrošači najviše cene proizvode iz Nemačke, a uglavnom su nepoverljivi prema onim kineskim.

Više od polovine ispitanika u 23 zemlje pozitivno je ocenilo nemačke proizvode, a samo šest odsto dodelilo im je negativnu ocenu, pokazuju rezultati internet ankete.

Time je Nemačka u istraživanju osvojila 45 bodova. Italija je zauzela drugo mesto s 38 bodova, a u stopu je prate Velika Britanija i Francuska, obe s po 34 boda. Japan je osvojio 33 boda i bolji je za pet bodova od Južne Koreje.

Kineske je proizvode u prosjeku 44% ispitanika ocenilo negativno a njih 15% pozitivno. Kina se time svrstala na posljednje, 12. mesto u skupu zemalja-proizvođača, s osvojenih neto 29 bodova.

Anketirani su potrošači iz zemalja i regija visokog dohotka, uključujući Evropsku uniju, SAD, Australiju i Japan, ali i onih s niskim dohotkom, poput Indije, Meksika, Kine, Nigerije i Južnoafričke Republike.

Naše istraživanje pokazuje da poreklo proizvoda i dalje bitno oblikuje njegovu percepciju među potrošačima, zaključio je Filip Šnajder, direktor sektora za marketing YouGov Germany.

izvor: b92.net

foto: thedailymeal.com

-