IN STORE  in your country  
SRBIJA
Svet
14.05.2019.

NEMAČKA

Porast prodaje Schwarz grupe

Kompanija je zabeležila prodaju od 104,3 milijarde evra u 2018, i tako prvi put prešla cifru od 100 milijardi evra...

Nemačka Schwarz grupa, vlasnik diskontnih trgovaca Lidl i Kaufland, zabeležila je rast prodaje od 7,4% u 2018. godini i planira da nastavi sa velikim ulaganjima uprkos izazovnom okruženju.

Schwarz Group je zabeležila prodaju od 104,3 milijarde evra u 2018, i tako prvi put prešla cifru od 100 milijardi evra. Lanac Lidl je ostvario rast prodaje od 8,8 posto, a hipermarketi Kauflanda su zabeležili rast od 1,6 posto.

Nakon zasićenja kod kuće, Lidl i konkurentski nemački diskontni lanac Aldi ubrzano se šire u drugim zemljama, posebno u SAD i Velikoj Britaniji, gde preuzimaju tržišni udeo od glavnih nacionalnih igrača.

Grupa je uložila 7,5 milijardi evra u 2018. godini, uglavnom u otvaranje 400 novih trgovina i renoviranje drugih. U saopštenju se navodi da ne planiraju da smanje ulaganja u 2019. godini, kada očekuju sličan rast, uprkos "neprestano izazovnom okruženju".

Osnovan 1973. godine, Lidl posluje sa više od 10.800 trgovina u 29 zemalja, dok Kaufland ima 1.300 u sedam evropskih zemalja.

Schwarz Group je saopštila da brojke uključuju upravljanje otpadom po prvi put nakon što je prošle godine kupila kompaniju za zbrinjavanje otpada Toensmeier, koja je ostvarila više od 500 miliona evra prodaje, sa ciljem da dostigne 750 miliona evra u pet godina.

Izvor: esmmagazine.com
Foto: mediamarktsaturn.com

-