IN STORE  in your country  
SRBIJA
Svet
13.06.2018.

EVROPA

Mondelez International u program održivosti uključuje sve biskvitne brendove

Izvor: esmmagazine

Kompanija Mondelēz International najavila je ambiciju o značajnom proširenju programa održivog uzgoja pšenice, u okviru Harmony inicijative pokrenute u Francuskoj pre deset godina.

Planom će biti obuhvaćeni svi biskvitni brendovi u Evropskoj Uniji do 2020, godine, što je 60 odsto više u odnosu na proizvodnju biskvita prošle godine.

Na taj način, godišnja proizvodnja pšenice u održivim uslovima biće povećana na više od 280.000 tona do 2022. godine. Ta količina, kako se navodi, biće dovoljna da podmiri proizvodne potrebe čitavog evropskog portfolia biskvita, uključujući brendove belVita, Milka Biscuits i Barni.

Odgovornost proizvođača

Evropski potrošači poistovećuju proizvode visokog kvaliteta sa održivom proizvodnjom. Svesni su uticaja procesa proizvodnje na životnu sredinu i od proizvođača očekuju da preuzmu deo te odgovornosti, izjavio je Hubert Weber, predsednik za tržišta Evrope.

U ovom trenutku, u Harmony program uključeno je 1.700 farmera, 13 mlinova i 21 kooperantska jedinica na šest tržišta (Belgija, Češka, Francuska, Italija, Poljska i Španija), koji su tokom 2017. Obezbedili 177.000 tona pšenice za Mondelezove biskvite.

Program Harmony razvijen je u Francuskoj pre 10 godina sa ciljem primene biodiverzije i dobre prakse u zaštiti životne sredine pri uzgoju pšenice u Evropi.

Mondelez je nedavno izvestio o rastu neto prihoda za 5,5 odsto u prvom fiskalnom tromesečju 2018. godine, na 6,77 milijardi dolara.

-