IN STORE  in your country  
SRBIJA
Svet
10.08.2018.

SAD

Aldi uvodi veliki broj novih proizvoda pod sopstvenom robnom markom

Nemački diskonter Aldi Inc u svoje objekte u SAD-u će uvesti veliki broj novih proizvoda, u agresivnom pokušaju da poveća tržišni udeo uprkos jakoj konkurenciji i cenovnom ratu koji se vodi između lanaca.

Nemački diskonter Aldi Inc u svoje objekte u SAD-u će uvesti veliki broj novih proizvoda, u agresivnom pokušaju da poveća tržišni udeo uprkos jakoj konkurenciji i cenovnom ratu koji se vodi između lanaca.

Američki ogranak Aldija, u vlasništvu Aldi Süda, sprovodi investicioni plan vredan pet milijardi dolara prošle godine kroz renoviranje postojećih i otvaranje novih objekata - u planu je proširenje mreže sa postojećih 1.600 radnji na 2.500 do 2022. godine.

Gotovo petina svih proizvoda u Aldi radnjama će biti nova do 2019. godine, poručuju u lancu, uz napomenu da je reč o kategorijama kojima se targetiraju popularne navike potrošača, mešu kojima su polugotova jela, sveži, organski proizvodi i meso.

Tradicionalni trgovački lanci u SAD-u, poput Walmarta i Targeta, snizili su cene proizvoda u pokušaju da povrate kupce koje su izgubili zbog Amazonai drugih e-trgovaca. Sa druge strane, rast cena sirovina i transporta utiče na povećanje cena kod dobavljača.

Aldi, čija ponuda uključuje više od 90 odsto proizvoda pod privatnom robnom markom, mnogo je manje uslovljen pomenutim rastom cena.

U pokušaju da podstakne e-prodaju, Aldi je počeo da sarađuje sa kompanijom Instacart Inc za dostavu namirnica u Atlanti, Čikagu, dalasu i Los Anđelesu.
Konkurent Lidl, koji je prošlog leta otvorio prve radnje u SAD-u, takođe je krenuo u osvajanje tržišta snižavanjem cena i do 50 odsto.

Aldi se širi i u Britaniji - u planu je da do 2022. godine bude 1.000 objekata u odnosu na postojećih 762.

Izvor: esmmagazine.com

-