IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
10.10.2018.

BIH

Trgovci izabrali top 100 proizvoda

Na svečanoj promociji održanoj sinoć, u hotelu Holiday, proglašeno je 100 najboljih brendova koje svaka bolje snabdevena trgovina mora da ima na svojim policama u sezoni 2018/2019...

Nakon što je Istraživačka agencija Nielsen predložila skoro 400 brendova, glasanju su pristupili trgovci iz cele BiH, glasajući putem online upitnika.

Glasanje je trajalo mesec dana, a zatim su obrađeni podaci. Interesantno je da su se na listi našli neki prošlogodišnji brendovi, ali i novi brendovi koji su ušli u konkurenciji kroz rubriku moj izbor. U toj rubrici su trgovci mogli da predlože proizvode kroz podatke koje možda Nielsen nije pratio. Put izgradnje brenda je veoma težak. Da bi brend postao prepoznatljiv, te postao obavezan deo asortimana, važno je da se gradi, a ovo je jedan od načina za kompanije da svoje proizvode prezentuju i postave na police, jer su već preporučeni od najrelevantnijih trgovaca u BiH, kazala je Edina Mizić, izvršni urednik InStore magazina.

Predstavnik kompanije Nielsen Igor Grudenić sinoć je ukratko prezentovao pregled FMCG tržišta u BiH, te istako da ovaj projekat dolazi u pravo vreme, budući da su top brendovi predvodnici stabilnog rasta tržišta u BiH, kroz celu 2018. godinu.

Najbolje ocenjene, njih 100, magazin InStore predstavio je na drugom po redu Must Have 100 eventu, koji su svojim prisustvom uveličali predstavnici i nosioci vodeće industrije u BiH – industrije robe široke potrošnje.

Grupacija AS Holding dobila je nagrade za osam brendova, a portparol grupacije Andrea Tomašević-Kolenda istakla je da nagrade znače mnogo za kompaniju: Ponosni smo što su potrošači i kupci prepoznali proizvode kompanija iz naše grupacije. Bili smo u trci s dobro poznatim brendovima i drago nam je što je naš kvalitet još jedanput prepoznat, te što smo dobili priznanje. Mi osluškujemo potrebe tržišta, naših kupaca i prema njima prilagođavamo proizvode.

Svoje zadovoljstvo nije krila ni predstavnik kompanije Menprom, Edina Alić, koja je istakla da je veoma ponosna na svoj tim i posao koji rade, jer ovakva priznanja znače mnogo za jednu bh. kompaniju.

Da li će jedan proizvod da postane brend zavisi od potrošača, ali i od trgovaca koji zahvaljujući stalnoj komunikaciji s kupcima najbolje mogu da znaju šta je to što njima treba. Na osnovu svog iskustva, bosanskohercegovački trgovci su glasali i izabrali najbolje.

InStore magazin je sinoć promovisao sledeće brednove: Cocta, Fast Energy, Pfanner, Sarajevski kiseljak, Vitinka, Oaza, Lejla, Jana, Banjalučka pivara - Nektar, Sarajevsko pivo, Prima, Smoki, Basso, Klas tjestenina, Maggie, C začin, Vegeta, Jufke Sprind, Jufke Klas, Klas Zlatni puder, Meggle mleko, MI99-Natura pavlaka za sveži sir, MI99- Natura Jogurt, abc sir, Meggle, Algida, Ledo, Cafe Brazil, Grand Black'n'Easy, Grand Kafa, Nescafe, Vispak Zlatna Džezva, Fruit, Dorina, Kent, Elvita, Tops, Argeta, Poli, Perutnina Ptuj Natur, Neoplanta Fruštuk, Menprom - Premi goveđi pršut, Durex, Becollino, Johnsons baby, Kosili, Pharmamed, Listerine, Bic, Domestos i Violeta toalet papir.

-