IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
09.08.2018.

Prehrambena industrija najčešći oglašivač

U prvoj polovini godine reklame su činile 8,33% ukupnog televizijskog programa, a gledaoci ih gledaju 2.362 dnevno...

U prvoj polovini 2018. godine, sedam najvećih tv stanica u Srbiji emitovalo je ukupno 425.245 reklamnih spotova, što znači da je gledaocima dnevno plasirano 2.362 reklama, pokazuje istraživanje koje je sprovela Ninamedia.

Kako se navodi u istraživanju, reklame su činile 8,33% ukupnog televizijskog programa, a prema broju emitovanih spotova, kao i ukupnom trajanju, prehrambena industrija je najčešći oglašivač.

Slede sektori farmacije i trgovine koji su se, ipak, oglašavali upola manje od prehrambene industrije.

Najveći broj oglasa i sekundi zauzima specijalizovani program za tv prodaju Top Shop, a posle njega je VIP Mobile, kao prvi brend koji predstavlja proizvod ili uslugu. Sledi Maxi, zatim Vitalis, potom Telenor i Tempo.

Najveći broj spotova je zabeležen na TV Pink - 93.148, zatim na Prvoj TV - 80.542, a treća je O2 TV sa 71.707 emitovanih reklama, navedeno je u saopštenju Ninamedia.

-