IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
14.11.2019.

AKTUELNO

Pantene i Chapter 4 u finalu za Excellence Awards

Kompanija Procter&Gamble sa brendom Pantene, i PR agencija Chapter 4, uz podršku agencije MediaCom, s projektom Daj snagu plasirali su se u finale za nagradu European Excellence Awards.

Kampanja Daj snagu istakla se u konkurenciji od preko 2.000 PR projekata najvećih svetskih kompanija. Istovremeno, ovo je jedini projekat iz Srbije koji je uspeo da se plasira u finale za ovu nagradu.

Kampanju Daj snagu u martu ove godine pokrenuli su brend Pantene i Ženski centar Milica, uz podršku kompanije Delhaize Serbia kako bi motivisali što veći broj građana da doniraju kosu za izradu perika za žene koje su u procesu hemioterapije izgubile kosu. U prvoj fazi kampanje prikupljeno je preko 20 kilograma kose. Kampanja prikupljanja kose se i dalje nastavlja sa ciljem da se prikupi još veća količina kose i obezbede dodatne perike. Sve žene koje prolaze kroz process hemioterapije mogu se prijaviti za periku putem sajta www.dajsnagu.milica.org.rs.

Ovakvi projekti nas sve izuzetno motivišu da pružimo maksimum zarad jasnog cilja. Zahvalni smo što, zajedno sa klijentima i partnerima, možemo da utičemo na pozitivne promene i da motivišemo ljude da se ujedine i pruže podršku. Posebna je čast kada najuglednijii evropski stručnjaci u oblasti komunikacija takođe uvide važnost ovakvih inicijativa. Ovo zapravo i nije prvi put da se nađemo rame uz rame sa navećim svetskim brendovima i agencijama u finalu za ovu prestižnu nagradu. To i nama daje snagu da nastavimo još odlučnije da pomeramo granice i damo doprinosi PR struci u Srbiji, izjavila je Nevena Spasić, Senior PR Consultant, Chapter 4.

Excellence Awards predstavlja najznačajnije priznanje u oblasti komunikacija koje se dodeljuje najboljim PR projektima na pet kontinenata. Ovogodišnja konkurencija u Evropi bila je izuzetno jaka, sa više od 2.000 prijavljenih projekata.

Osnovni kriterijumi prema kojima žiri ocenjuje su: strateški pristup i razvoj projekta, integracija različitih komunikacijskih alata, inovacije/kreativnost, implementacija odnosno kvalitet komunikacije, rezultati i efikasnost.

-