IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
21.10.2019.

6. FMCG RETAIL SUMMIT - 24. oktobar 2019 - Hyatt Regency Belgrade

Ostalo je još 30 mesta - iskoristite poslednji trenutak za prijavu!

Podsećamo vas na ovogodišnje teme & govornike, kao i sponzore i partnere koji su podržali konferenciju.

Konferencija FMCG Retail Summit, u organizaciji InStore magazina, biće održana u četvrtak, 24. oktobra 2019. u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, i ove godine okupiće 500 profesionalaca u sektoru robe široke potrošnje i pratećim industrijama.

Pozivamo sve zainteresovane učesnike, koji još uvek nisu rezervisali mesto, da to učine što pre, s obzirom da je ostalo svega 30 slobodnih mesta.

Podsećamo vas na ovogodišnje teme & govornike, kao i sponzore i partnere koji su podržali konferenciju:

ANALIZA

Perspektiva GfK Panela domaćinstva: Pregled stanja i analize domaćeg retail tržišta
Predrag Ćirović, managing director, GfK Belgrade

Posledice četvrte industrijske revolucije na maloprodaju
Jean Jacques Vandenheede, futurolog i specijalista za trendove u
ritejlu (ex viši konsultant, Nielsen), Belgija

Tajno oružje pametnog poslovanja - machine learning u promocijama
Ivan Radić, direktor Službe za analitiku i CRM, mStart
Krešimir Ležaić, Senior Vice President of IT, Marcator

INOVACIJE

Kompletan alat za unapređenje prodaje
Nemanja Mališić, (CEO) & Sonja Đurović (marketing manager), Intelisale

Razvoj brendova: Da li brendovi imaju ograničeni potencijal?
Saša Ćirić, konsultant, NPD Consulting, Srbija

Novi brendovi: razvoj i upravljanje
Dragan Stajković, generalni direktor, Bambi

MALOPRODAJA U FOKUSU

Trka sa podacima – ko će pre do potrošača?
Ili kakve veze imaju svinjski but (bez kostiju) i nauka o podacima

Vera Lloyd Thomas, CEO KNF. an element of Alkemy
član internacionalnog borda direktora Alkemy digital enabler

Pogled vlasnika & izvršnog direktora
Nikos Veropoulos, vlasnik i izvršni direktor, Veropoulos

Kakav lideršip treba modernoj maloprodaji?
Jelena Knežević Vlahović, konsultant
JKV Organization Development Consultancy, Srbija

TRENDOVI
Zapad vs. CEE:
Razvoj trgovine u Mađarskoj, Rumuniji, Bugarskoj, Albaniji i ex-YU regionu

Sebastian Rennack, viši ritejl analitičar
LZ Retailytics (Lebensmittel Zeitung), Nemačka

Alibaba i svet: Novi koncept maloprodaje stiže iz Kine
Ray Gaul, Senior Vice President, Retail Insights, Kantar, Velika Britanija

Za kompletnu agendu i prijavu posetite zvaničnu stranicu
fmcg-summit.rs

-