IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
17.10.2019.

POSLOVANJE

Nestlé obezbedio 215.000 novih radnih mesta

U protekle tri godine Nestlé i evropski partneri inicijative Saveza za mlade (Alliance for YOUth) obezbedili važne prilike za usavršavanje osobama mlađim od 30 godina.

Kako bi obeležili Evropsku nedelju razvoja veština u profesionalnom obrazovanju i osposobljavanju, Nestlé i evropski partneri inicijative Saveza za mlade (Alliance for YOUth) objavili su da su tokom poslednje tri godine obezbedili više od 215.000 radnih mesta i programa stručnih praksi.

Ovo je u skladu sa ciljevima inicijative, koja se obavezala da će u periodu od 2017. do 2020. godine ukupno obezbediti 230.000 radnih mesta i prilika za usavršavanje osobama mlađim od 30 godina.

Nestlé je na vreme prepoznao važnost svoje uloge kada je reč o zapošljavanju i pripremi mladih za tržište rada, a kroz saradnju sa 340 poslovnih partnera, okupljenih u inicijativi Savez za mlade, širom Evrope, Afrike i Bliskog Istoka pokrenuli smo čak 1.100 pripravničkih programa. Globalno je kroz ovu inicijativu za što lakši pronalazak posla do sada prošlo više od 100.000 mladih ljudi. U Srbiji, obavezali smo se da ćemo do 2020. godine zaposliti oko 100 ljudi i dodatno obezbediti praksu u našoj kompaniji za više od 170 mladih osoba. Nastavljamo istim tempom i očekujemo nove uspehe, istakla je Milica Milanović, menadžer korporativnih poslova, Nestlé Adriatic South.

Kompanija Nestlé pokrenula je Savez za mlade (Alliance for YOUth) 2014. godine u cilju razvijanja niza zajedničkih i individualnih inicijativa kako bi se mladim ljudima omogućilo sticanje korisnih radnih iskustava i prakse. Okupljene kompanije takođe uključuju i motivišu svoje zaposlene da učestvuju u zajednici i pomažu mladima da se pripreme na rad, dajući im praktične i korisne savete, pomažući im sa kreiranjem biografija i obezbeđujući pripreme za intervju za posao.

Evropski partneri uključuju kompanije Adecco Group, AXA, Cargill, DS Smith, Endress+ Hauser, ENGIE, organizaciju EY, Facebook, Firmenich, Microsoft, Nielsen, Publicis Groupe, Salesforce i Solvay, te međunarodnu advokatsku kompaniju White & Case. Do danas, inicijativi se priključilo 340 kompanija iz Evrope.

-