IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
02.10.2019.

AKTUELNO

Neda Đokić novi direktor marketinga Heinekena

Novi direktor marketinga kompanije Heineken Srbija je na tu poziciju stupila 30. septembra.

Na svojoj novoj funkciji, Neda će nastaviti uspešan razvoj kompanijskog portfolija, stvarajući nove mogućnosti u okviru kategorije piva i učvršćujući vodeću poziciju koju kompanija ima u Srbiji.

Marketinšku karijeru Neda je započela 2000. godine u kompaniji Unilever u Londonu, a nastavila u kompanijama L’Oréal i Estee Lauder. Od 2012. godine, radila je u Coca Cola Hellenic Serbia (CCH), kao menadžer za negazirana pića (NCB menadžer), te marketing menadžer, a od 2018. godine, kao direktor prodaje, uspešno je predvodila tim s kojim je kreirala i sprovodila strategiju prodaje kojom je omogućen dalji rast poslovanja i ljudi.

Zajedno sa talentovanim i uspešnim timom kompanije Heineken Srbija, Neda će svojim bogatim iskustvom, kroz inovativni pristup, kreativnost i strast za kvalitetom doprineti brojnim iznenađenjima i oduševljenju potrošača, kao i daljem širenju poruke o odgovornoj konzumaciji, u okviru kompanijske strategije o održivosti „Stvaramo bolji svet“, naglašavaju iz kompanije.

-