IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
15.09.2020.

Zašto je bitno da trgovci u ponudi imaju domaće proizvode?

Goran Kovačević, vlasnik, Gomex: Efikasna domaća proizvodnja obezbeđuje dugoročnu ekonomsku i socijalnu stabilnost društva

Specijalno izdanje – Proizvedeno u Srbiji - izlazi u okviru oktobarskog izdanja InStore magazina

U susret specijalnom izdanju, pod nazivom Proizvedeno u Srbiji, o značaju domaćih proizvoda za ponudu trgovačkih lanaca, govori Goran Kovačević, vlasnik trgovačkog lanca Gomex:

Gomex poslovna politika je bazirana na razvoju manjih formata prodavnica, a to podrazumeva fokus na prodaju proizvoda u svežem stanju. Pošto se radi o proizvodima kraćeg roka trajanja, i često specifičnih, lokalnih ukusa, normalno je da je takvo poslovanje bitno naslonjeno na lokalne snabdevače i lokalne proizvode.

Iako je trend globalizacije donekle usporen, možemo da očekujemo da će globalne kompanije i dalje da šire svoje poslovanje na sva raspoloživa tržišta, što će doneti određenu unifikaciju asortimana i ponude. S druge strane, čak i globalne kompanije svoje proizvode delimično prilagođavaju lokalnim ukusima, a to nam sugeriše da lokalne proizvodnje nisu osuđene na polako izumiranje, naravno, uz ogradu da svoje poslovanje dovedu na potreban nivo efikasnosti.

S treće strane, postoji i ozbiljan državni interes da se organizuje efikasna domaća proizvodnja, jer to obezbeđuje dugoročnu ekonomsku i socijalnu stabilnost društva.

Zaključak je da domaća proizvodnja, lokalno utemeljenih proizvoda, nije pitanje patriotizma nego ekonomske nužnosti, i podrška domaćoj proizvodnji nije pitanje dobre volje trgovaca, nego sine qua non njegovog dugoročno uspešnog poslovanja.

***

Datum izlaska: oktobar 2020.

Na60+ stranadonosimo

  • Promocija važnosti domaćeg proizvoda
  • Na jednom mestu proizvodi robe široke potrošnje po kategroijama proizvedenim u Srbiji
  • Osnovne informacije o proizvodu i dostupnosti u OT ili TT kanalu
  • Testimonijali trgovaca o značaju domaće proizvodnje
  • Istraživanja tržišta, stavova potrošača i uticaj domaće proizvodnje na privredu: Ipsos, Retail Zoom, Smart Plus Research, Focus, Mediana, Asocijacija za promociju srpske hrane, Privredna komora Srbije, Euromonitor...
  • Afirmacija trgovaca i kompanija koje promovišu domaći proizvod

Pratite nas za više detalja o sadržaju i predstavljanju vaših proizvoda!

Kontakt:

BOJAN ĐUROVIĆ
TEL:063 345 810
EMAIL: bojan@instore.rs

-

-