IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
04.11.2019.

POSLOVANJE

dm objavio rezultate poslovanja

Kompanija dm drogerie markt zaokružila je jubilarnu 15. godinu poslovanja u Srbiji sa zabeleženim rastom od 21,9% i ostvarenim prometom od 13,3 milijarde dinara.

Otvaranjem šest novih drogerija, dm je proširio svoju prodajnu mrežu na 97 objekata u 27 gradova širom Srbije i time povećao broj zaposlenih na 975.

Modernizovano je i sedam postojećih prodajnih objekata, a u otvaranje novih drogerija i renoviranje postojećih investirano je ukupno 655 miliona dinara, navode iz ove kompanije.

Grupa dm drogerie markt trenutno posluje u 13 zemalja Evrope, sa mrežom koja broji 3.668 filijala i preko 62.000 zaposlenih, dok je u prethodnoj poslovnoj godini imala rast prometa na 11,2 milijarde evra.

U poslovnoj 2018/19. godini, ostvarili smo promet od 13,3 milijarde dinara sa rastom od 21,9 odsto u odnosu na prethodnu godinu, što je potvrda našeg uspešnog poslovanja, ali i posvećenosti društvenoj zajednici i našim kupcima. Na tržištu u Srbiji pozicionirali smo se kao jedna od najuspešnijih kompanija, ali pored ostvarenog profita, nastavljamo da ulažemo u zajednicu u kojoj poslujemo i živimo. Kako je čovek centralna vrednost kompanije dm, i u ovoj godini nastojali smo da opravdamo poverenje naših kupaca, ali i da razvijamo i brinemo o našem najvažnijem resursu – zaposlenima. Pripremajući se za nove investicije i projekte u godini koja nas čeka, nastavljamo da rastemo zajedno, izjavila je Alexandra Olivera Korichi direktorka dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija.

Sa asortimanom od preko 13.500 proizvoda, od segmenta lepote, prirodne kozmetike, organske hrane, lične higijene, do proizvoda za domaćinstvo i negu beba, između ostalog dm je jedan od najvećih ponuđača privatne robne marke na tržištu Srbije, sa skoro 4.000 proizvoda.

Daljim unapređenjem ponude korejske kozmetike, značajno je obogaćen segment za negu i lepotu, a u asortiman nege za muškarce stigao je premijum kvalitet – SEINZ, koji, pored atraktivnog dizajna, odlikuje pakovanje proizvedeno u skladu sa principima održivog razvoja. Godinama unazad drogerijski lanac dm opredeljuje se za trajnu poslovnu orijentaciju koja ima za cilj da približi savesno konzumiranje proizvoda i održivost u pogledu asortimana. Kompanija u ponudi ima preko 1.000 proizvoda koji predstavljaju odgovarajuće ekološke alternative proizvodima koje svakodnevno upotrebljavamo, poput organski uzgojenih namirnica, prirodne kozmetike i proizvoda koji ispunjavaju visoke ekološke standarde, navode u kompaniji.

dm je realizovao i veliki broj projekata koji imaju za cilj da pruže podršku društvenoj zajednici. Kompanija je, kroz projekat dm inkubator, a uz podršku partnera USAID, RAS, Serbia Organica i Fakulteta primenjenih umetnosti, omogućila da 18 malih i srednjih proizvođača iz Srbije da razviju i predstave 57 proizvoda iz segmenta hrane i asortimana za negu i lepotu.

Ova poslovna godina protekla je u znaku održivosti, te je dm zajedno sa Adria Media Grupom i partnerima, pokrenuo društveno odgovorni projekat Zasadi drvo, za koji je izdvojeno preko 50.000 sadnica i kojem se mogu priključiti svi zainteresovani građani. Zarad očuvanja životne sredine, 14. oktobra, na samom početku nove 2019/20. poslovne godine, u potpunosti su povučene i plastične kese iz prodaje.

Kroz inicijativu „Čepom do osmeha“, koju kompanija dm Srbija u saradnji sa Garnierom podržava od maja 2017. godine, prikupljeno je više od 43 tone čepova čijom reciklažom je omogućena kupovina ortopedskih pomagala deci sa smetnjama u razvoju, te su im na taj način olakšane svakodnevne aktivnosti.

Iz kompanije ističu da na polju ljudskih resursa, i ove godine su se pokazali kao poslodavac koji svojim zaposlenima obezbeđuje podršku, tržišno atraktivne zarade i mnoštvo dodatnih benefita – dve dodatne zarade u toku godine, besplatne sistematske preglede, kao i besplatne kurseve nemačkog jezika. Povodom 15 godina postojanja kompanije u Srbiji, svakom zaposlenom je isplaćen dodatni jubilarni honorar srazmerno visini njegovog radnog staža u dm-u. U ovoj poslovnoj godini zadržan je i kontinuitet u sprovođenju projekta „Ambasadori zdravlja“ za zaposlene u filijalama i Distributivnom centru, sa ciljem očuvanja i zaštite kičmenog stuba prilikom obavljanja fizički zahtevnog posla, kao i pružanja podrške i savetovanja o vođenju zdravog života. Prvi put ove godine održan je Porodični dan, kada je preko 900 zaposlenih sa članovima svoje porodice uživalo u bogatom programu i sadržajima, družilo se i jačalo timski duh, rečeno je u kompaniji.

Iz dm-a naglašavaju i implementaciju dualnog obrazovanja - proces koji se aktivno razvija od 2016. godine. Uvođenjem dualnog obrazovanja i u sektor logistike, zaposleni su prvi učenici koji su školovani po modelu dualnog obrazovanja.

-