IN STORE  in your country  
SRBIJA
Region
28.08.2019.

HRVATSKA

Lidl motiviše decu da se hrane zdravo

U trgovine su ponovo stigli Stikeezi - 24 nove figurice predstavljaju hranu, a cilj im je da podstaknu decu da jedu što više voća, povrća i drugih hranjivih namirnica...

Lidl Hrvatska održao je kulinarsku prezentaciju jednostavnih i maštovitih jela za decu, a događaj je održan u sklopu dečjeg festivala ZGodionica na zagrebačkom Ribnjaku.

Sva pripremljena jela nadahnuta su Stikeezima - kroz igru s ovim slatkim figuricama, Lidl decu želi da motiviše na kreativnost pri biranju i spajanju celovitih i uravnoteženih namirnica.

Jedan od najčešćih mitova u javnosti jeste da zdrava hrana nije ukusna. U želji da napravimo pozitivan zaokret u svesti o hrani i motivišemo najmlađe na uravnoteženu ishranu, ponovno smo doveli Stikeeze u svoje trgovine, a ovoga puta svaki od njih stiže s poučnom i zabavnom porukom o sebi. Opisima Stikeeza hteli smo klince kroz igru dodatno da zainteresujemo za voće, povrće, mlečne proizvode i druge sveže hranjive namirnice. Za Stikeezima nisu ludi samo klinci, već i roditelji, a upravo zbog njih smo se odlučili danas da predstavimo pripremu ovih jednostavnih, ukusnih i maštovitih jela za klince, izjavila je Marina Dijaković, rukovodilac Sektora korporativnih komunikacija Lidl Hrvatska.

Kako su objasnili iz kompanije, kombinovanjem raznih Stikeeza kroz igru, deca dolaze do rezultata u rešavanju „zagonetke” dobre ishrane.

Popularna vesela Stikeez ekipa ove godine broji čak 24 člana. Osim figurica, u kolekciji su i album-frižider i torbicu za čuvanje Stikeeza. Album i torbica su u prodaji, dok se Stikeez figurice dobijaju gratis pri kupovini u Lidlovim trgovinama na svakih potrošenih 90 kuna.

-