IN STORE  in your country  
SRBIJA
Radionice
10.06.2020.

RADIONICE

Prvi FMCG Adria webinar za marketing i prodajne profesionalce

Prijavite se na prvi jednodnevni Adria webinar za marketing i prodajne profesionalce 19. juna!

Budite deo prvog Adria webinara!

AGENDA

09.00-10.30

Najvažniji trendovi u razvoju trgovinskih formata i kanala koji će obeležiti treću i četvrtu deceniju 21. veka

  • Koji trendovi nas očekuju u tradicionalnoj „brick and mortar“ trgovini;
  • Ko su nove zvezde u usponu i dobitnici u tradicionalnoj trgovini u CEE?
  • Kuda idu diskonteri i da li će supermarketizacija doživeti novi „upgrade“?
  • Zašto evropski trgovački gigant Lidl nije broj 1 na matičnom nemačkom tržištu?
  • U kom pravcu će se razvijati on-line prodaja: Amazon, Alibaba, tradicionani trgovci?
  • Na šta će biti fokusirana pažnja i napori retailera u budućnosti?

10.30-10.45: kafe pauza

10.45-12.15

COVID-19 šansa ili opasnost - kako da prodajni i marketing menadžment spremno dočeka „drugi talas“?

  • Koje su šanse i opasnosti uočene u COVID-19 situaciji – šta smo naučili?
  • Kakvi će biti efekti na ponašanje potrošača nakon „prvog talasa“?
  • Kako da marketing i prodajni profesionalci budu spremni za različita moguća scenarija razvoja COVID-19 situacije, u kombinaciji sa uspehom makroekonomskih mera država i efiektima na potrošačku tražnju?
  • Kako da marketing i prodajni FMCG profesionalci spremno dočekaju mogući „drugi talas“?
  • Investirati ili ne u marketing i prodajne aktivnost? U kom pravcu usmeriti prodajne i marketing budžete

12.15-13.15: Pauza

13.15-14.45
U kojoj meri trgovačke marke ugrožavaju prodaju brendova i kako da prodajni i marketing FMCG profesionalci odgovore na rastući pritisak

  • Trgovačke marke: nekada i sada;
  • Trendovi rasta i razvoja trgovačkih marki;
  • Šta nam je donela supermarketizacija?
  • Koji je adekvatan odgovor brendova na ubrzani rast i razvoj trgovačkih marki?

14.45-15.00: kafe pauza

15.00-16.00
Prodajni i marketing tim sa visokim performansama

  • Prodajni vs marketing tim: tradicionalno rivalstvo i konfliknost - kako ovo prevazići?
  • Kako da FMCG prodajni i marketing tim postanu dve strane jedne iste medalje?
  • Šta je potrebno da timski lideri (GM, SD i MD) urade, da bi prodajni i marketing tim bili integrisani i transformisani u tim sa visokim performansama?

CENE

1 osoba - 180 EUR
2 osobe iz kompanije - 170 EUR
3 osobe iz kompanije - 160 EUR
4 osobe iz kompanije - 150 EUR po osobi

O PREDAVAČU

Darko Lukić, konsultant

Darko Lukić je menadžment, prodajni i marketing konsultant i predavač. Svoje dvadesetdvogodišnje radno iskustvo u privredi, prenosi kroz programe iz oblasti menadžmenta, upravljanja ključnim kupacima, prodaje, vođenja, motivacije, tradicionalnog i digitalnog marketinga.

Tokom 17 godina korporativne karijere, usavršavao se na menadžment i liderskim pozicijama u vodećim multinacionalnim kompanijama poput ING Group, Nestle, Henkel CEE HQ Austria i Henkel Srbija. Karijeru konsultanta, mentora i predavača je započeo 2016. godine, kroz saradnju sa Delta Holdingom, UNICEF-om i InStore magazinom, da bi je u narednom periodu nastavio sa brojnim domaćim i internacionalnim kompanijama i organizacijama.

Seminare i govore (na vodećim regionalnim FMCG konferencijama) je realizovao na srpskom i engleskom jeziku, u Srbiji, Sevrnoj Makedoniji i u BiH.

Pružao je usluge savetovanja, mentorstva i edukacije sledećim kompanijama: UNICEF, Delta Holding, Philip Morris, Lesaffre, Pernod Ricard, Imperial Tobacco, Stihl, Western Union, Garmin, Yuhor, Fun&Fit, Danubius, ComTrade, Nectar, MD International, Vital, Omnico distribucija, G3 Spirits, Gorki List, Gomex, Orbico, Fructal, Perutnina Ptuj, Atlantic Trade, Badel 1862, Alca Trgovina, AWT, Alkaloid, Vitaminka, Tikveš, Pelisterka, Makprogres, Prilepska pivarnica, Vitalia, Kola, Ramstore, Reptil, itd...

Na listi je konsultanata EBRD (Evropske banke za obnovu i razvoj) za mala i srednja preduzeća, u Srbiji i u Severnoj Makedoniji i predavač na Mokrogorskoj školi za menadžment.

Maratonac i triatlonac, sa 27 završenih maratona (42,2km), 13 polu Ironman triatlona (113km) i dva Ironman triatlona (226km).

INFORMACIJE I PRIJAVE

Mirjana Ivanković
menadžer projekta
mirjana@instore.rs
(011) 41 41 100

-