
PRODAJA
Upravljanje ključnim kupcima - strategije i taktike
02.12.2019.LOGISTIKA I DISTRIBUCIJA
Predavač: Antonio Zrilić, autor knjige Optimizacija zaliha u 6 koraka i vodeći stručnjak za Supply Chain Management u regionu
Linearno smanjenje zaliha nije dovoljno za uspeh. Veća ušteda uz istovremeno zadovoljstvo kupaca postiže se pravilnom analizom i optimizacijom zaliha. Bolje upravljanje zalihama omogućava nam strateško i proaktivno delovanje, niže troškove zaliha do 30% i viši nivo usluge.
ŠTA ĆE POLAZNICI NAUČITI?
Kako upravljati zalihama?
KOME JE NAMENJENA?
Zaposlenima u sektoru logistike i nabavke - od proizvođača do krajnjeg potrošača:
• direktorima logistike i/ili njihovim timovima
• direktorima nabavke
• preduzetnicima koji žele poboljšati protok materijala i učinkovitost zaliha
• direktorima prodaje, rukovodiocima proizvodnje i forecast menadžerima
• kompanijama kojima zalihe predstavljaju opterećenje kako u finansijskom, tako i u operativnom smislu
AGENDA
ABC/XYZ matrica zaliha
• Kako kategorizovati zalihe (odrediti kategorije koje će nam pomoći u određivanju optimalnog odnosa troškova i prodaje)
• Odnosi važnosti zaliha – Kako primeniti Paretovo pravilo na zalihe
• Konstantna ili sporadična potražnja - kako razlikovati zalihe?
• Kontrola lokacija zaliha na skladištu
• Planiranje skladišnog prostora
• Znakovi lošeg upravljanja skladištem
• Određivanje optimalnih količina na polici
Kako se rešiti “mrtvih” zaliha?
• Kada se zalihe iz sporih (slow moving) pretvore u mrtve zalihe
• Strategije za rešavanje mrtvih zaliha (Kako mrtve zalihe pretvoriti u gotovinu)
Anatomija uzroka viška zaliha
• Koji je uzrok smrti zaliha (kako su nastali viškovi na skladištu)
• „fishbone“ analiza uzroka zaliha
Određivanje politike zaliha - Igranje sa vatrom
• Manji trošak zaliha i/ili veća prodaja
• Koliki je trošak nesavršenog predviđanja
• Kako odrediti sigurnosne zalihe – i ostati živ
Odgovornost za zalihe
• Kako odrediti menadžera zaliha?
• Jasno odrediti odgovornost za zalihe – Ko je dežurni krivac?
• Ko sve utiče na zalihe i kako?
Definisati i pratiti ključne pokazatelje uspeha vezane uz zalihe
• Koji pokazatelji su najvažniji za upravljanja zalihama
KOTIZACIJE
U kotizaciju su uključeni:
O PREDAVAČU
Antonio Zrilić od 2007. godine radi sa preduzetnicima i vlasnicima kompanija, izvršnim menadžerima i profesionalcima kako bi im pomogao u profitabilnom
rastu, povećanju produktivnosti i unapređenju cashflowa kroz savetovanje, edukaciju i coaching.
Sproveo je niz uspešnih domaćih i međunarodnih projekata vezanih za povećanje kapaciteta, optimizaciju procesa i smanjenja troškova (Irska, Hrvatska, Slovenija, Srbija, Makedonija, BIH).
Ima dugogodišnje iskustvo i sertifikovani je trener iz razvoja menadžmenta na području Supply Chain Managementa (logistika, proizvodnja i nabavka).
Autor je jedinstvene metodologije Optimizacija zaliha u 6 koraka i Sedam vještina za uspješno vođenje nabave. Autor je knjige Upravljanje zalihama u šest
koraka i saradnik više stručnih časopisa i publikacija. Takođe je autor programa za smanjenje zaliha i naručivanje StockOptimizer-a.
Nosilac je sertifikata: „CertifiedManagmentConsultant” (CMC); „Green Belt Six Sigma“; „SAP Solution Consultant Supply Chain Management” i mnogih drugih trenerskih i konsultantskih sertifikata.
Član je nekoliko udruženja, među kojima su Udruženje za upravljanje lancem nabavke, Hrvatsko udruženje za nabavnu delatnost, Hrvatsko udruženje izvoznika i CISEX.
INFORMACIJE I PRIJAVE
Mirjana Ivanković
menadžer projekta
mirjana@instore.rs
tel: (011) 41 41 100
UTISCI UČESNIKA
Preporuka kolegama iz sektora, radionica je bila relevantna mojim potrebama(Senta Promet)
Radionica je ispunila moja očekivanja. Za svaku preporuku(Atlantic Brands)