IN STORE  in your country  
SRBIJA
Radionice
06.12.2019.

LOGISTIKA I DISTRIBUCIJA

Optimizacija zaliha u 6 koraka

Predavač: Antonio Zrilić, autor knjige Optimizacija zaliha u 6 koraka i vodeći stručnjak za Supply Chain Management u regionu

Linearno smanjenje zaliha nije dovoljno za uspeh. Veća ušteda uz istovremeno zadovoljstvo kupaca postiže se pravilnom analizom i optimizacijom zaliha. Bolje upravljanje zalihama omogućava nam strateško i proaktivno delovanje, niže troškove zaliha do 30% i viši nivo usluge.

ŠTA ĆE POLAZNICI NAUČITI?

Kako upravljati zalihama?

  • Kako definisati pravu strategiju za svaku kategoriju zaliha?
  • Kako razlikovati bitne od manje bitnih?
  • Kako izračunati optimalne zalihe za svaki artikl?

KOME JE NAMENJENA?

Zaposlenima u sektoru logistike i nabavke - od proizvođača do krajnjeg potrošača:

• direktorima logistike i/ili njihovim timovima
• direktorima nabavke
• preduzetnicima koji žele poboljšati protok materijala i učinkovitost zaliha
• direktorima prodaje, rukovodiocima proizvodnje i forecast menadžerima
• kompanijama kojima zalihe predstavljaju opterećenje kako u finansijskom, tako i u operativnom smislu

AGENDA

ABC/XYZ matrica zaliha
• Kako kategorizovati zalihe (odrediti kategorije koje će nam pomoći u određivanju optimalnog odnosa troškova i prodaje)
• Odnosi važnosti zaliha – Kako primeniti Paretovo pravilo na zalihe
• Konstantna ili sporadična potražnja - kako razlikovati zalihe?

• Kontrola lokacija zaliha na skladištu
• Planiranje skladišnog prostora
• Znakovi lošeg upravljanja skladištem
• Određivanje optimalnih količina na polici

Kako se rešiti “mrtvih” zaliha?​
• Kada se zalihe iz sporih (slow moving) pretvore u mrtve zalihe
• Strategije za rešavanje mrtvih zaliha (Kako mrtve zalihe pretvoriti u gotovinu)

Anatomija uzroka viška zaliha​
• Koji je uzrok smrti zaliha (kako su nastali viškovi na skladištu)
• „fishbone“ analiza uzroka zaliha

Određivanje politike zaliha - Igranje sa vatrom
• Manji trošak zaliha i/ili veća prodaja
• Koliki je trošak nesavršenog predviđanja
• Kako odrediti sigurnosne zalihe – i ostati živ

Odgovornost za zalihe
• Kako odrediti menadžera zaliha?
• Jasno odrediti odgovornost za zalihe – Ko je dežurni krivac?
• Ko sve utiče na zalihe i kako?

Definisati i pratiti ključne pokazatelje uspeha vezane uz zalihe
• Koji pokazatelji su najvažniji za upravljanja zalihama

KOTIZACIJE

  • 1 osoba: 350EUR
  • 2 osobe iz kompanije: 330 EUR po osobi
  • 3 osobe iz kompanije: 320 EUR po osobi
  • 4 i više osoba iz kompanije: 310 EUR po osobi

U kotizaciju su uključeni:

  • 2 pauze za kafu
  • ručak
  • materijal sa predavanja u štampanoj i elektronskoj form

O PREDAVAČU

Antonio Zrilić od 2007. godine radi sa preduzetnicima i vlasnicima kompanija, izvršnim menadžerima i profesionalcima kako bi im pomogao u profitabilnom
rastu, povećanju produktivnosti i unapređenju cashflowa kroz savetovanje, edukaciju i coaching.

Sproveo je niz uspešnih domaćih i međunarodnih projekata vezanih za povećanje kapaciteta, optimizaciju procesa i smanjenja troškova (Irska, Hrvatska, Slovenija, Srbija, Makedonija, BIH).

Ima dugogodišnje iskustvo i sertifikovani je trener iz razvoja menadžmenta na području Supply Chain Managementa (logistika, proizvodnja i nabavka).

Autor je jedinstvene metodologije Optimizacija zaliha u 6 koraka i Sedam vještina za uspješno vođenje nabave. Autor je knjige Upravljanje zalihama u šest
koraka
i saradnik više stručnih časopisa i publikacija. Takođe je autor programa za smanjenje zaliha i naručivanje StockOptimizer-a.

Nosilac je sertifikata: „CertifiedManagmentConsultant” (CMC); „Green Belt Six Sigma“; „SAP Solution Consultant Supply Chain Management” i mnogih drugih trenerskih i konsultantskih sertifikata.

Član je nekoliko udruženja, među kojima su Udruženje za upravljanje lancem nabavke, Hrvatsko udruženje za nabavnu delatnost, Hrvatsko udruženje izvoznika i CISEX.

INFORMACIJE I PRIJAVE

Mirjana Ivanković
menadžer projekta
mirjana@instore.rs
tel: (011) 41 41 100

UTISCI UČESNIKA

Preporuka kolegama iz sektora, radionica je bila relevantna mojim potrebama(Senta Promet)

Radionica je ispunila moja očekivanja. Za svaku preporuku(Atlantic Brands)

-