IN STORE  in your country  
SRBIJA
Radionice
28.06.2018.

MARKETING

MARKETING - Marketing i brend menadžment: upravljanje brendom, medijima i ponašanjem potrošača

KO TREBA DA PRISUSTVUJE:

• brend menadžeri
• senior brend menadžeri
• marketing menadžeri

CILJEVI RADIONICE:

• kako da koristite istraživanje tržišta kao osnovu za donošenje efikasnih i efektivnih odluka
• saznajte zašto je prodajna brend analitika najvažnija osnova efikasnog upravljanja brendovima
• savladajte veštinu efikasnog upravljanja brendom i portfolijom brendova;
• pristupite upravljanju razvoja advertajzinga i medijskih kampanja na potpuno drugačiji način
• savladajte efikasno upravljanje i optimizaciju medija
• otkrijte kako da privučete i zadržite pažnju potrošača, a onda je i konvertujete u kupovinu vaših proizvoda
• saznajte koja znanja iz menadžmenta prodaje su vam neophodna da biste bolje upravljali vašim brendovima
• savladajte veštine selekcije, upravljanja i vođenja zaposlenih u brend menadžmentu/marketingu

AGENDA

DAN 1: KAKO USPEŠNO UPRAVLJATI BRENDOM?

• ključne tehnike i tipovi istraživanja tržišta za uspešno postavljanje marketing i brend strategije;
• analitički alati za upravljanje brendom;
• upravljanje portfolijom brendova;
• inovacije i kreiranje novih proizvoda;
• cenovno pozicioniranje brenda;
• prodajni fundamenti za brand managera: DPSM (distribution, pricing, shelving, merchandising);
• kako kreirati advertajzing kampanju koja će doneti dodatnu vrednost vašem brendu?

DAN 2: KAKO USPEŠNO UPRAVLJATI MEDIJIMA, PONAŠANJEM POTROŠAČA I MARKETING ORGANIZACIJOM?

• Media Management: kako uspešno izvrsiti optimizaciju medija mixa i dovesti potrošača na mesto prodaje;
• Shopper Marketing: kako uticati na potrošača da izabere baš vaš proizvod;
• Kako uspešno upravljati i voditi marketing (brand management) tim

O PREDAVAČU

Darko Lukić, konsultant, magistar ekonomije

Iskustvo

Ukupno 20 godina radnog iskustva u marketingu, od čega 5 godina iskustva u agencijama za istraživanje tržista i advertajzing, a 15 godina radnog iskustva u vodećim multinacionalnim kompanijama iz oblasti bankarstva i FMCG (ING Bank, Nestle Adriatic, Henkel CEE HQ Austrija, Henkel Srbija).

Od 2007. do 2015. godine na poziciji regionalnog direktora marketinga za Srbiju (Kosovo), Crnu Goru, Makedoniju, Albaniju u kompaniji Henkel Srbija. Portfolio: Persil, Merix, Perwoll, Silan, Bref, Mer, Somat; Teritorija: Srbija (Kosovo), Crna Gora, Makedonija, Albanija.

Zatim na poziciji regionalnog izvršnog direktora agencije Firma: FCB Afirma d.o.o., Beograd.
Klijenti: Beiersdorf, Mondellez, Telenor, Whirlpool, Lesaffre, IKEA; Teritorija: Ex YU region i Albania.

Trenutno radi kao marketing konsultant za vodeće domaće korporacije i nevladine organizacije u Agenciji za menadžment i marketing konsalting, čiji je osnivač.

NAPOMENA: Za više učesnika iz kompanije odobravamo popust.

-