IN STORE  in your country  
SRBIJA
Radionice
28.10.2019.

MARKETING

Kako uspešno upravljati brendom, medijima i ponašanjem potrošača

Predavač: Darko Lukić, konsultant

Radionica je namenjena brend menadžerima i menadžerima marketinga koji žele da unaprede trenutna znanja i veštine efikasnog upravljanja brendom i portfolijom brendova, kao i razvojem advertajzinga i medijskih kampanja.

CILJEVI RADIONICE

• kako da koristite istraživanje tržišta kao osnovu za donošenje efikasnih i efektivnih odluka
• saznajte zašto je prodajna brend analitika najvažnija osnova efikasnog upravljanja brendovima
• savladajte veštinu efikasnog upravljanja brendom i portfolijom brendova;
• pristupite upravljanju razvoja advertajzinga i medijskih kampanja na potpuno drugačiji način
• savladajte efikasno upravljanje i optimizaciju medija
• otkrijte kako da privučete i zadržite pažnju potrošača, a onda je i konvertujete u kupovinu vaših proizvoda
• saznajte koja znanja iz menadžmenta prodaje su vam neophodna da biste bolje upravljali vašim brendovima
• savladajte veštine selekcije, upravljanja i vođenja zaposlenih u brend menadžmentu/marketingu

KOME JE NAMENJENA?

• brend menadžerima
• senior brend menadžerima
• marketing menadžerima

AGENDA

• ključne tehnike i tipovi istraživanja tržišta za uspešno postavljanje marketing i brend strategije
• analitički alati za upravljanje brendom
• upravljanje portfolijom brendova
• inovacije i kreiranje novih proizvoda
• cenovno pozicioniranje brenda
• prodajni fundamenti za brand managera:
DPSM (distribution, pricing, shelving, merchandising)
• kako kreirati advertajzing kampanju koja će doneti dodatnu vrednost vašem brendu?
• media management: kako uspešno izvrsiti optimizaciju medija miksa i dovesti potrošača na mesto prodaje
• shopper marketing: kako uticati na potrošača da izabere baš vaš proizvod

O PREDAVAČU

Darko Lukić, konsultant, ex dugogodišnji direktor marketing u kompaniji Henkel Srbija

Iskustvo
Ukupno 20 godina radnog iskustva u marketingu, od čega pet godina iskustva u agencijama za istraživanje tržista i advertajzing, a 15 godina radnog iskustva u vodećim multinacionalnim kompanijama iz oblasti bankarstva i FMCG (ING Bank, Nestle Adriatic, Henkel CEE HQ Austrija, Henkel Srbija)

Od 2007. do 2015. godine na poziciji regionalnog direktora marketinga za Srbiju (Kosovo), Crnu Goru, Makedoniju, Albaniju u kompaniji Henkel Srbija. Portfolio: Persil, Merix, Perwoll, Silan, Bref, Mer, Somat; Teritorija: Srbija (Kosovo), Crna Gora, Makedonija, Albanija

Zatim na poziciji regionalnog izvršnog direktora agencije Firma: FCB Afirma d.o.o., Beograd.
Klijenti: Beiersdorf, Mondellez, Telenor, Whirlpool, Lesaffre, IKEA

Trenutno radi kao marketing konsultant za vodeće domaće korporacije i nevladine organizacije u Agenciji za menadžment i marketing konsalting, čiji je osnivač.

KOTIZACIJA

1 osoba: 180Eur
2 osobe iz kompanije: 170Eur po osobi
3 osobe iz kompanije: 160Eur po osobi
4 i više osoba iz kompanije: 150Eur po osobi

U kotizaciju su uključeni:

• 2 pauze za kafu
• ručak
• materijal sa predavanja u štampanoj i elektronskoj formi

INFORMACIJE I PRIJAVE

Mirjana Ivanković
menadžer projekta
mirjana@instore.rs
(011) 41 41 100

UTISCI UČESNIKA

Korisne praktične vežbe i odlična prezentacija kao i diskusija predavača i učesnika(Mlekara Spasojević)

Odlično struktuirani svi marketinški procesi sa praktičnom primenom(Perutnina Ptuj)

-