IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 23.04.2018 || Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Coca-Cola predstavila Glacéau smartwater  |  Pojačane mere za suzbijanje sive ekonomije   |  Nove važne medalje za Plantaže  |  Trend rasta zasada pod vinovom lozom i broja proizvođača  |  Ponovna prodaja imovine preduzeća Malina  |  Marketinški cunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Pernod Ricard podržava “Bitku za porodilišta”  |  Danone snažno na početku godine  |  Reckitt Benckiser ispod očekivanja u prvom tromesečju 2018.  |  Heineken ostvario "solidan količinski rast"  |  Izašao je aprilski (67.) broj InStore magazina!  |  Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Mondelez International ulaže 90 miliona evra u "fabriku budućnosti"  |  P&G preuzeo deo portfolija Merck-a za 3,4 milijarde evra  |  Agrokor nastavlja neometano da posluje od 15. jula?  |  Carrefour uveo još jedan format "click-and- collect" usluge  |  Grand Prix za Mlekoprodukt  |  Beko i FK Barselona u borbi protiv gojaznosti dece  |  Održana međunarodna konferencija o zaštiti prava konkurencije  |   ||
   

Hello!

Za završnicu godine promena u Fruviti, dolazi promena na njenom najznačajnijem brendu Hello! koji se ovih dana pojavljuje u potpuno novom izdanju i sa novom komunikacionom platformom „Hello! služi da se druži!".
 

Ključne promene na Hello! proizvodima su: novi oblik boce od 1,5l i 0,5l, novi dizajn etiketa, novi logo i jedan novi ukus - limunada. Svojim novim izgledom Hello! ostaje prepoznatljiv, ali je jednostavniji, prirodniji i jasniji. Značenje brenda u novom okruženju dobija jasan smisao jer se Hello! veselo javlja sa etikete i poziva na druženje uz osveženje

Isti zadatak ima i nova komunikaciona platforma „Hello! služi da se druži!" koja je predstvaljena u tek lansiranoj TV reklami. Uz duhovito podsećanje naših potrošača koliko je zabavno mutigeneracijsko druženje, pokazujemo i koliko se Hello! dobro uklapa u ove prilike kućnog druženja jer kao brend, pokreće dobre vibracije a kao piće, prijatno osvežava po prihvatljivoj ceni.

Pored TV reklame, kampanja će biti vidljiva i u štampanim i elektronskim medijima, kao i na društvenim mrežama. TV reklamu  možete pronaći na Youtube linku http://bit.ly/2wVOHio  i na zvaničnom Facebook profilu https://www.facebook.com/Hellosokovi


 
Noviteti za police

 
 
 
back to top