IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 24.08.2017 || Izašao je avgustovski dvobroj InStore magazina!  |  Lidl ubrzava ekspanziju  |  Dobavljači Konzuma BiH čekaju odluku Veća poverilaca  |  Carrefour testira nove formate  |  Šteta od 33 miliona evra zbog zaraženih jaja  |  Agrobiznis otvara vrata većoj saradnji   |  Milenijalci najviše vole Klas, Plazmu, Fructal...  |  Inicijativa za veću saradnju sa afričkim zemljama  |  EK razmatra Bayer-ovo preuzimanje Monsanta  |  Platili kaznu zbog reklame na engleskom   |  Neltu dodeljen status ovlašćenog privrednog subjekta  |  Oglašena druga prodaja mlekare Plana  |   Više od 70% građana kupuje online   |  Kofola beleži rast prodaje od skoro 20%  |  Imenovana tri nova člana Nadzornoga odbora Francka  |  Lidl u svetu mode   |  Molson Coors smanjuje svoj otpad   |  Lav dodelio Škodu oktaviju na Beer festu   |  Najveća organska farma sitne stoke dobiće i svoju mlekaru  |  Održano finale Roda 3×3 prvenstva Srbije  |   ||
   

Grand Aroma - novo pakovanje

Grand Aroma je ovih dana izašla u grad, sasvim drugačija.

 

Može se reći da je pokazala svoje pravo lice, lice jednog brenda koji se od samog svog početka deklariše sa ponosom kao ženski.

Koncept novog, redizajniranog pakovanja, jasno komunicira autentičnost i govori jezikom vremena u kome se nalazi. Drugačijim karakterima sa pakovanja Grand Aroma slavi različitost svojih potrošačica i poručuje: "Nismo sve iste i upravo to je ono što nas čini savršenima. Biti svoja i autentična uprkos svim izazovima spoljnog sveta je put koji vodi ka pravim odlukama koje zatim naš život usmeravaju u željenom pravcu."

Koji su zapravo trenuci za Aroma kafu? Da li je to bilo koji momenat tokom dana? Naš utisak je da su oni kao zrna ove aromatične šoljice mira, svakodnevni ali odabrani. Oni obično stižu sa rečenicama kao što su: "E sad ću da popijem jednu kafu", sa značenjem, "Hoću pauzu, tajm aut" ili " Sada ja pijem kafu" sa značenjem " Ovo je moje vreme, niko da me nije remetio". Sam ritual ispijanja kafe odiše mirom i sumiranjem utisaka, jednako je prijatan kao društveni i kao "sama sa sobom" mini događaj. Ti trenuci u kojima se žena ne odriče sebe, u kojima se vraća sebi su najdragoceniji za njen život.

Zato su i poruke ove kampanje koja prati i ističe novo pakovanje, različite i u duhu ove ženske "mantre”, a priča kao takva je pre svega žensko oružje kojim se preživljava u brzini 21 veka. Aroma je kafa za priču, pravu žensku, za ćaskanje, zaključke, presecanja i sumiranje, za sve nas koje imamo isti cilj - da talentom, sposobnošću i osmehom osvojimo svet (bez obzira na godine).


 
Noviteti za police
 
 
 
back to top