IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 12.12.2017 || Kompanija Henkel Srbija proslavila 15 godina uspešnog poslovanja  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Kompanije posvećene održivom razvoju i odgovornom poslovanju  |  BAT započeo projekat prevencije dostupnosti duvanskih proizvoda maloletnicima  |  Novi talas Neuro merenja iz Valicona   |  Živi godinu dana na račun Super Kartice  |  Nestlé otvara fabriku na Kubi  |  Specijalna serija Bip piva sa likovima Zvezdinih fudbalera  |  Održana PRilika 2017.  |  Održan Tikveš Wine Experience u Beogradu  |  Zbog salmonele povlače Lactalis mlečnu formulu i hranu za bebe  |  Apelacioni sud ukinuo rešenje o stečaju Srpske fabrike stakla  |  Dolazak Alibabe moguć do polovine 2018.  |  Renovirani marketi Mercatora u Bovcu i Kranjskoj Gori  |  Mars manjinski vlasnik kompanije Kind  |  Heineken gradi pivaru u Mozambiku   |  Mešovita privredna komora za čvršće ekonomske veze sa Turskom  |  Mercator želi da prodaje proizvode iz BiH  |  Skočile cene hrane  |  U Amazonu radi 120.000 robota  |   ||
   

Grand Aroma - novo pakovanje

Grand Aroma je ovih dana izašla u grad, sasvim drugačija.

 

Može se reći da je pokazala svoje pravo lice, lice jednog brenda koji se od samog svog početka deklariše sa ponosom kao ženski.

Koncept novog, redizajniranog pakovanja, jasno komunicira autentičnost i govori jezikom vremena u kome se nalazi. Drugačijim karakterima sa pakovanja Grand Aroma slavi različitost svojih potrošačica i poručuje: "Nismo sve iste i upravo to je ono što nas čini savršenima. Biti svoja i autentična uprkos svim izazovima spoljnog sveta je put koji vodi ka pravim odlukama koje zatim naš život usmeravaju u željenom pravcu."

Koji su zapravo trenuci za Aroma kafu? Da li je to bilo koji momenat tokom dana? Naš utisak je da su oni kao zrna ove aromatične šoljice mira, svakodnevni ali odabrani. Oni obično stižu sa rečenicama kao što su: "E sad ću da popijem jednu kafu", sa značenjem, "Hoću pauzu, tajm aut" ili " Sada ja pijem kafu" sa značenjem " Ovo je moje vreme, niko da me nije remetio". Sam ritual ispijanja kafe odiše mirom i sumiranjem utisaka, jednako je prijatan kao društveni i kao "sama sa sobom" mini događaj. Ti trenuci u kojima se žena ne odriče sebe, u kojima se vraća sebi su najdragoceniji za njen život.

Zato su i poruke ove kampanje koja prati i ističe novo pakovanje, različite i u duhu ove ženske "mantre”, a priča kao takva je pre svega žensko oružje kojim se preživljava u brzini 21 veka. Aroma je kafa za priču, pravu žensku, za ćaskanje, zaključke, presecanja i sumiranje, za sve nas koje imamo isti cilj - da talentom, sposobnošću i osmehom osvojimo svet (bez obzira na godine).


 
Noviteti za police

 
 
 
back to top