IN STORE  in your country  
SRBIJA
Promocije
09.11.2018.

Nivea promovisala nove proizvode

Nivea brend je, u savremenom okruženju Nacionalne fondacije za igru, predstavio novitete za predstojeći period, kao i saradnju sa novim licem Monikom Beluči...

Konferenciju je otvorila Marija Šućur, Brand i PR Manager, predstavljajući partnerstvo između Nivea brenda i slavne italijanske glumice Monike Beluči.

Monika je simbol autentične i bezvremenske ženstvenosti, te prirodne lepote i kao takva predstavlja savršeno i osnovne vrednosti koje stoje iza Nivea brenda: autentičnost, ženstvenost, porodica i pouzdanost, rekla je Šućur.

Ona je i navela da je ideja o lepoti koja dolazi iznutra ono što spaja Moniku Beluči i Nivea Cellular Hyaluron Filler liniju proizvoda, za čiju kampanju je Monika zaštitno lice.

Kako je Nivea Cellular Hyaluron Filler linija zadužena za spoljašnju lepotu, više o unutrašnjoj lepoti i njenom značaju za sveukupnu lepotu žene, kao i o načinima kako unutrašnju lepotu izneti na svetlost dana, govorila je Ana Tomović, trener, konsultant i terapeut zvukom.

Glumica Iva Stefanović je, ovom prilikom, pročitala neke od priča korisnika Nivea plave kreme, o emocijama, sećanjima, dragim ljudima, koje oni povezuju sa Nivea kremom.

Ove emotivne priče bile su uvod u predstavljanje novog projekta pod nazivom Nivea poruke ljubavi. Naime, potrošači će biti u mogućnosti da preko nivea.rs, ostave svoju fotografiju ili fotografiju drage osobe, izaberu odgovarajuću poruku ljubavi i dobiju personalizovanu Nivea kremu na čijem će poklopcu biti odabrana fotografija. Svi predstavnici medija su premijerno dobili Nivea plavu kremu sa svojom fotografijom.

Na kraju promocije, Nenad Vasić, Brand Manager, predstavio je novitete u Labello asortimanu, krejone za usne u koral, crvenoj i boji crne trešnje. Sve nijanse su obogaćene pigmentima koji pružaju blistavu, intenzivnu boju.

-