IN STORE  in your country  
SRBIJA
PL
08.06.2018.

Velika Britanija

Tesco ostvario dobit od privatnih robnih marki

Svi formati i kanali trgovca u Velikoj Britaniji ostvarili su rast prodaje like-for-like...

Tesco je saopštio kako je snažni performans njegovih privatnih robnih marki doprineo poboljšanim finansijskim rezultatima u Velikoj Britaniji.

Prodaja like-for-like privatnih maraka porasla je za 4,2 odsto na godišnjem nivou, nakon što je Tesco relansirao više od 10.000 proizvoda iz svojih entry, core i premium asortimana.

Maloprodajni trgovac je objavio da je prodaja prehrambenih proizvoda porasla za 2,9%, podstaknuta rastućom potražnjom za svežim proizvodima. Svi formati i kanali trgovca u Velikoj Britaniji ostvarili su rast prodaje like-for-like, dok je prodaja u velikim trgovinama, koja je donedavno beležila slabe rezultate, porasla za 1,9%, a online prodaja prehrambenih proizvoda porasla je za 5,1%.

Prema Groceru, preokret rezultata podstaknut je ogromnim povećanjem investicije u marketing u 2017. godini.

Izvor: PLMA

-