IN STORE  in your country  
SRBIJA
PL
23.08.2018.

SVET

Australijske trgovačke robne marke u velikom usponu

U Australiji se nastavlja trend rasta trgovačkih marki.

U Australiji se nastavlja trend rasta trgovačkih marki.

Nedavno je drugi najveći trgovački lanac na kontinentu, Coles, objavio da u poslednjih pet godina ostvaruju 40 odsto tržišnog udela sa sopstvenim robnim markama. Dodaju i da žele da postanu prava “fabrika” sa privatnim robnim markama koje će, osim konkurentne cene, karakterisati i što veći kvalitet.

Takva je strategija posledica politike konkurenata Aldija i Lidla, kojima jača tržišni udeo.

Prema poslednjim podacima, Coles u ovom trenutku ima veću penetraciju PL proizvoda od Woolworthsa, najvećeg trgovca u zemlji.

Oko 28 odsto ukupne prodaje u Coles-u predstavljaju privatne robne marke, a od toga oko 50 odsto čine mleko, hleb, sveže namirnice i meso.

Izvor: esmmagazine.com

-