IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 24.01.2018 || Prijave za februarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Carlsberg pokrenuo zajednicu mladih naučnika u Davosu  |  Doncafé postala zvanična kafa Olimpijskog tima Srbije  |  Skok prodaje organske hrane u supermarketima  |  Bacardi preuzima Patron Tequila za 5,1 milijardi dolara  |  Olay kozmetika podigla prodaju u P&G  |  Gomex pokrovitelj projekta "Slikaonica"  |  Spar predstavio online trgovinu   |  Svetozar Janevski primio u Beogradu visoko odlikovanje Republike Finske  |  Novi Aldi-M plus u Đevđeliji  |  Tesco gasi još 1.700 radnih mesta, pojednostavljuje operacije  |  Carlsberg mora da plati tržišnu cenu za udeo u Habecu  |  Norveški ambasador posetio fabriku Knjaz Miloš  |  PKS poziva privrednike za učešće u izboru "Najbolje iz Srbije"  |  Beohemija najavljuje obnavljanje saradnje sa prodajnim lancima   |  Veća podrška mladim poljoprivrednicima  |  Gorenje ponovo izdaje komercijalne zapise  |  Komisiji za zaštitu konkurencije u 2017. stiglo 50 prijava  |  Aldi prvi put nudi brendove po promo cenama  |  Utrostručen broj korisnika beskontaktnog plaćanja u 2017.  |   ||
   

Makedonija: Vitaminka na prehrambenom sajmu u Sofiji

14.11.2017
Vitaminka je predstavila svoje proizvode i proizvodni program na sajamskoj manifestaciji prehrambene industrije "Interfood & Drink", u Sofiji.
 


Medunarodni sajam hrane, pića, ambalaže i industrijskih uredaja, koji je održan od 8. do 11. novembra, jedan je od najprestižnijih sajmova prehrambene industrije u jugoistočnoj Evropi.

Iz Vitaminke su saopštili da su na ovom sajmu prisutni svake godine, već 16. put zaredom, a kako ističu, dosadašnje iskustvo je potvrdilo razne prednosti od prisustva na ovom događaju.

Preko svoje firme u Bugarskoj, makedonska kompanija već dugo radi na afirmaciji svojih proizvoda na tom tržištu.

Svako učešće na sajmu "Interfood & Drink", čiji su sastavni delovi prezentacije, seminrai i poslovni sastanci, svojevrsna je biznis-platforma za kompaniju za godine koje slede. U fokusu sajma je komunikacija i saradnja između preduzeća iz svih zemalja, poslovnih i trgovinskih delegacija, proizvođača, kao i kolektivnih nastupa. Naše iskustvo pokazuje da sve ovo doprinosi preduzimanju daljih koraka i postizanju rezultata. Verujemo da će i ovogodišnji nastup da stvori nove poslovne i razvojne mogućnosti,
izjavio je Ljupčo Veleski, direktor sektora izvoza u kompaniji Vitaminka.

Nazad
 


 
 
 
back to top