IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 19.11.2017 || Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je novembarski (63.) broj InStore magazina!  |  Dr.Oetker predstavio Slani i Slatki miks  |  Heineken radionica o alkoholu i vožnji  |  Odluka o stečaju SFS-a 21. novembra   |  Whole Foods nudi veća sniženja Amazonovim premijum članovima  |  Fruška gora dobija Hram vina i vinariju  |  Nema rasta bez digitalne strategije  |  Gorenje širi proizvodnju   |  Podrum Vukoje otvara destileriju i uljaru   |  Usaglašen Sporazum Srbije i Turske o podsticanju i zaštiti investicija  |  Tonnies jedan od tri investitora koja su zakupila zemlju u Zrenjaninu   |  Mercator ostvario neto dobit   |  Rast prihoda za Metalac   |  Edukativne radionice Delhaizea i Sekopaka   |  Proizvodnja Argete od danas i u Pensilvaniji  |  Rekordan broj prijava na takmičenje Sempler   |  Gorki list predstavio brend Gor-Chi  |   ||
   

Makedonija: Vitaminka na prehrambenom sajmu u Sofiji

14.11.2017
Vitaminka je predstavila svoje proizvode i proizvodni program na sajamskoj manifestaciji prehrambene industrije "Interfood & Drink", u Sofiji.
 


Medunarodni sajam hrane, pića, ambalaže i industrijskih uredaja, koji je održan od 8. do 11. novembra, jedan je od najprestižnijih sajmova prehrambene industrije u jugoistočnoj Evropi.

Iz Vitaminke su saopštili da su na ovom sajmu prisutni svake godine, već 16. put zaredom, a kako ističu, dosadašnje iskustvo je potvrdilo razne prednosti od prisustva na ovom događaju.

Preko svoje firme u Bugarskoj, makedonska kompanija već dugo radi na afirmaciji svojih proizvoda na tom tržištu.

Svako učešće na sajmu "Interfood & Drink", čiji su sastavni delovi prezentacije, seminrai i poslovni sastanci, svojevrsna je biznis-platforma za kompaniju za godine koje slede. U fokusu sajma je komunikacija i saradnja između preduzeća iz svih zemalja, poslovnih i trgovinskih delegacija, proizvođača, kao i kolektivnih nastupa. Naše iskustvo pokazuje da sve ovo doprinosi preduzimanju daljih koraka i postizanju rezultata. Verujemo da će i ovogodišnji nastup da stvori nove poslovne i razvojne mogućnosti,
izjavio je Ljupčo Veleski, direktor sektora izvoza u kompaniji Vitaminka.

Nazad
 


 
 
 
back to top