IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 24.03.2017 || Napredne tehnike pregovaranja sa trgovcima - prijave su u toku!  |  Nova linija za flaširanje Prolom vode   |  Plazma Slana za svaku priliku  |  Sekopak EKO ostrva u Beo Zoo Vrtu  |  Stručna obuka za timove Rosa škola roditeljstva  |  Jaffa kupila Banini po početnoj ceni od 1,86 milijardi dinara  |  Crnagoracoop izvozi kafu u SAD  |  Katarina Bule novi direktor digitalnog marketinga Molson Coorsa za Evropu  |  Unilever prodaje brendove margarina i maslaca  |  Lactalis povisio ponudu za kompletno preuzimanje Parmalata  |  I dalje na snazi zabrana uvoza iz Turske  |  "Slučaj" Agrokor i dalje bez rešenja  |  Lidl i u Pirotu  |  Cigarete od 1. aprila skuplje za 10 centi  |  Jaffa najbliža kupovini Baninija  |  Al Dahra hoće još zemlje u Srbiji  |  Tikvešovo vino osvojilo srebrnu medalju  |  Magnit demantuje kupovinu Agrokorovih trgovina  |  Metro i Henkel obeležavaju Svetski dan vode   |  Gomex za osobe sa Daunovim sindromom  |   ||
   

Svet: Uspon trgovačkih brendova

22.02.2017
Prodaja privatnih robnih marki u Italiji i Španiji raste. IRI je saopštio da je prodaja PL-a u Italiji porasla 1,7% vrednosno i 0,2% količinski, dostižući udeo na tržištu od 18,5%. Prodaja u hipermarketima, supermarketima i samostalnim trgovačkim radnjama dostigla je 9,76 milijardi evra.

Organizacija The Private Brand Opservatory smatra da bi tržište privatne robne marke trebalo da zavši 2017. godinu sa prodajom od 10 milijardi evra (uključujući i diskontere gde ovi proizvodi čine 50% ukupne prodaje). Vodeći proizvodi su premijum i bioproizvodi koji zajedno ostvaruju više od 1,32 milijarde evra. Premijum segment je zabeležio vrednosni rast od 14% i količinski od 12,4%, dok je biosegment porastao 16,1% vrednosno i 14,4% količinski.

U Španiji, podaci Nielsena pokazuju da privatne robne marke stiču sve veći tržišni udeo. Nielsen je saopštio da prodaja trgovačkih brendova u oktobru prošle godine porasla za 4,7%, u poređenju sa samo 3,7% rasta prodaje proizvođačkih brendova. Sve ukupano, FMCG kategorije su porasle za 4%, gledano godina na godinu.    

U sektoru kućne hemije i lične nege, privatne robne marke zabeležile su najveći rast od početka godine, i to kućna hemija u iznosu od 5,1%  i lična higijena u iznosu od 7%. U oba sektora, proizvođački brendovi su porasli samo za 4,5%, kada su u pitanju proizvodi kućne hemije i 0,4% kada je reč o sredstvima za ličnu negu.

Nazad
 
 
 
 
back to top