IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 22.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

Svet: Uspon trgovačkih brendova

22.02.2017
Prodaja privatnih robnih marki u Italiji i Španiji raste. IRI je saopštio da je prodaja PL-a u Italiji porasla 1,7% vrednosno i 0,2% količinski, dostižući udeo na tržištu od 18,5%. Prodaja u hipermarketima, supermarketima i samostalnim trgovačkim radnjama dostigla je 9,76 milijardi evra.

Organizacija The Private Brand Opservatory smatra da bi tržište privatne robne marke trebalo da zavši 2017. godinu sa prodajom od 10 milijardi evra (uključujući i diskontere gde ovi proizvodi čine 50% ukupne prodaje). Vodeći proizvodi su premijum i bioproizvodi koji zajedno ostvaruju više od 1,32 milijarde evra. Premijum segment je zabeležio vrednosni rast od 14% i količinski od 12,4%, dok je biosegment porastao 16,1% vrednosno i 14,4% količinski.

U Španiji, podaci Nielsena pokazuju da privatne robne marke stiču sve veći tržišni udeo. Nielsen je saopštio da prodaja trgovačkih brendova u oktobru prošle godine porasla za 4,7%, u poređenju sa samo 3,7% rasta prodaje proizvođačkih brendova. Sve ukupano, FMCG kategorije su porasle za 4%, gledano godina na godinu.    

U sektoru kućne hemije i lične nege, privatne robne marke zabeležile su najveći rast od početka godine, i to kućna hemija u iznosu od 5,1%  i lična higijena u iznosu od 7%. U oba sektora, proizvođački brendovi su porasli samo za 4,5%, kada su u pitanju proizvodi kućne hemije i 0,4% kada je reč o sredstvima za ličnu negu.

Nazad
 


 
 
 
back to top