IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 19.11.2017 || Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je novembarski (63.) broj InStore magazina!  |  Dr.Oetker predstavio Slani i Slatki miks  |  Heineken radionica o alkoholu i vožnji  |  Odluka o stečaju SFS-a 21. novembra   |  Whole Foods nudi veća sniženja Amazonovim premijum članovima  |  Fruška gora dobija Hram vina i vinariju  |  Nema rasta bez digitalne strategije  |  Gorenje širi proizvodnju   |  Podrum Vukoje otvara destileriju i uljaru   |  Usaglašen Sporazum Srbije i Turske o podsticanju i zaštiti investicija  |  Tonnies jedan od tri investitora koja su zakupila zemlju u Zrenjaninu   |  Mercator ostvario neto dobit   |  Rast prihoda za Metalac   |  Edukativne radionice Delhaizea i Sekopaka   |  Proizvodnja Argete od danas i u Pensilvaniji  |  Rekordan broj prijava na takmičenje Sempler   |  Gorki list predstavio brend Gor-Chi  |   ||
   

Indija: Uspešan nastup srpskih firmi na prehrambenom sajmu u Nju Delhiju

10.11.2017
Kompanije iz Srbije, koje su učestvovale na međunarodnom sajmu prehrambene industrije „World Food India 2017", prema prvim analizama, dogovorile su nove izvozne poslove vredne oko dva miliona evra.
 
 
 
Kako je saopšteno iz Privredne komore Srbije (PKS), predstavnici naših firmi imali su više od 600 bilateralnih razgovora i sastanaka sa potencijalnim partnerima iz Indije i kompanijama iz UAE, a najveće interesovanje bilo je za uvoz svežeg i smrznutog voća i povrća.

Na sajmu u Nju Delhiju primećeno je veliko interesovanje za proizvodima iz Srbije, o čemu svedoči i veliki broj razgovora i sastanaka sa kompanijama, predstavnicima države i stručnih organizacija, rekao je Veljko Jovanović, direktor Sektora poljoprivrede PKS.

Indija je ogromno tržište sa velikim potencijalnom za saradnju, a uspešni primeri pojedinih kompanija iz Srbije, koje su su našle partnere i posluju u ovoj zemlji, pokazuju da je moguće ostvariti značajne rezultate
, istakao je Jovanović.

U organizaciji PKS i Razvojne agencije Srbije 10 kompanija iz Srbije, prvi put je od 3. do 5. novembra, predstavilo proizvodni program, na sajmu „World Food India 2017", na dva nacionalna štanda površine 126 kvadratnih metara.

Na manifestaciji u Nju Delhiju, učestvovali su proizvođači svežeg, zamrznutog ili sušenog voća All Berries-Ivanjica, Mirax Agrar-Beograd, Sirogojno company, ITN Group-Beograd, Lučić-Prigrevica-Novi Sad i Elixir Food-Šabac, proizvođači pakovane hrane, supa i začina Yumis iz Niša, biskvita i keksa Koncern Bambi iz Požarevca, Agranela-Valjevo i Institut za kukuruz Zemun polje-Beograd.

Kako navode iz PKS, sajam je bio odlična prilika da se kompanije upoznaju sa novim proizvodima i tehnologijama, iskoriste nove poslovne mogućnosti, upoznaju dobavljače za evropsko i druga inostrana tržišta, sagledaju svoju poziciju u odnosu na tržišnu utakmicu i konkurenciju. Cilj nastupa firmi iz Srbije jeste promocija i povećanje izvoza srpske prehrambene industrije, ali i upoznavanje sa svetskim trendovima u prehrambenoj industriji.

Sajam „World Food India", čiji su organizatori Vlada Indije i Ministarstvo za prehrambenu industriju, svetski je poznata manifestacija, platforma za produbljivanje saradnje Indije i drugih država u oblasti prehrambene industrije, mesto povezivanja kompanija, proizvođača i prerađivača hrane sa trgovcima i trgovinskim lancima. Indija, shodno potencijalima kojima raspolaže, predstavlja jednu od najbrže rastućih ekonomija u svetu.

Ovo tržište, sa više od 1,3 milijarde konzumenata, izdvaja značajne investicije u infrastrukturu lanaca snabdevanja, što se, posebno, odnosi na potražnju proizvoda koji su prepoznatljivi na tržištima širom sveta.

Nazad
 


 
 
 
back to top