IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 22.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

PRIZNANJE: Uspeh Grand kafe na prvoj dodeli Effie nagrada kod nas

19.06.2017
Dobitnici nagrada na prvom Effie Awards Festivalu u Srbiji proglašeni su 15.juna u Hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu pred oko 150 zvanica, predstavnika marketinške struke. Ukupno dva srebrna trofeja i šest bronzanih dodeljeno je najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. jula 2015. do 31. decembra 2016. godine, dok zlatna nagrada nije dodeljena nijednom finalisti. Festival Effie Awards prvi put je organizovao u Srbiji srpski ogranak International Advertising Association – IAA Serbia www.iaa.rs.
 
 
Kampanja "Kafa nove generacije” novog proizvoda Grand Black'n'Easy kompanije Grand prom u realizaciji agencije IDEA Plus Communications osvojila je najveći broj bodova i ujedno najviše priznanje dodeljeno na ovogodišnjem Effie – Srebrni Effie. Najveći broj finalista bio je u kategoriji bezalkoholna pića i napici, gde je  bronzani Effie dodeljen za kampanju Grand kafe Gold "Jedan krug oko šoljice” agencije FCB Afirma. 
 
Izuzetno smo ponosni što je Grand kafa na prvoj dodeli Effie nagrada osvojila čak dve nagrade. Srebrna nagrada za Grand Black N’ Easy je dodatna potvrda koliko je velika inovacija koju je ovaj proizvod doneo na naše tržište. Naše originalne ideje i kreativnost vrlo brzo su pronašle put do potrošača, koji su nam glavni izvor inspiracije. Effie nagrada je kruna zajedničkog rada i razumevanja sa našim agencijama i veliki podstrek za sve nas da nastavimo da zakuvavamo nove projekte i pomeramo granice inovativnosti. Posebno nam je drago što su nagrade stigle u godini u kojoj slavimo jubilej 20 godina Grand kafe, kao još jedan dokaz da smo lider u svim oblastima, kako po kvalitetu naših proizvoda, tako i u odnosu prema našim potrošačima, izjavio je Andrej Bele, generalni direktor Strateškog područja kafa Atlantic Grupe. 

Ovo je prvi put da se ova ugledna nagrada dodeljuje u našoj zemlji. Na temelju slogana „Ideje koje deluju", nagrada Effie dodeljuje se za najbolje rezultate u tržišnim komunikacijama na temelju kriterijuma efikasnosti, odnosno na temelju uspešnog povrata sredstava uloženih u marketinške kampanje. 

Proces odlučivanja za Effie nagrade sproveden je u skladu sa međunarodnim standardima tog takmičenja, od prijavljivanja radova, žiriranja u kom su učestvovali najeminentniji domaći marketinški stručnjaci, do organizacije svečanosti dodele nagrada. Ovim takmičenjem Srbija se priključila kao 44. zemlja u kojoj se Effie organizuje, a svi Effie finalisti i pobednici su uključeni u godišnju listu Effie Indeksa efikasnosti.
 
Jedan krug oko šoljice 
Bilo da je u pitanju naša ili ideja naših kolega, na osnovu višegodišnjeg iskustva, bez gledanja u šoljicu, kako je običaj u našoj zemlji, tim agencije FCB Afirma zna da oceni kada pred sobom ima dobru ideju koja će ostvariti ili premašiti cilj. Za kampanju "Jedan krug oko šoljice” to je bilo jasno od momenta kada se rodila ideja. Naravno, od ideje do realizacije dug je put, koji se ne bi ni ostvario da nismo imali poverenje i podršku klijenta Grand Prom kompanije. Veoma nam je drago što je osim publike, koja je odlično odreagovala na ovu kampanju, njenu posebnost prepoznala i komisija za dodelu Effie nagrada u Srbiji. Tim pre što se ova nagrada dodeljuje prema veoma egzaktnim kriterijumima Effie Indeksa efikasnosti ostvarenih marketinških ciljeva i doprinosa uspešnosti brenda, kaže Dejan Nedić, direktor agencije FCB Afirma.

 




Nazad
 

 
 
 
back to top