IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 24.03.2017 || Napredne tehnike pregovaranja sa trgovcima - prijave su u toku!  |  Nova linija za flaširanje Prolom vode   |  Plazma Slana za svaku priliku  |  Sekopak EKO ostrva u Beo Zoo Vrtu  |  Stručna obuka za timove Rosa škola roditeljstva  |  Jaffa kupila Banini po početnoj ceni od 1,86 milijardi dinara  |  Crnagoracoop izvozi kafu u SAD  |  Katarina Bule novi direktor digitalnog marketinga Molson Coorsa za Evropu  |  Unilever prodaje brendove margarina i maslaca  |  Lactalis povisio ponudu za kompletno preuzimanje Parmalata  |  I dalje na snazi zabrana uvoza iz Turske  |  "Slučaj" Agrokor i dalje bez rešenja  |  Lidl i u Pirotu  |  Cigarete od 1. aprila skuplje za 10 centi  |  Jaffa najbliža kupovini Baninija  |  Al Dahra hoće još zemlje u Srbiji  |  Tikvešovo vino osvojilo srebrnu medalju  |  Magnit demantuje kupovinu Agrokorovih trgovina  |  Metro i Henkel obeležavaju Svetski dan vode   |  Gomex za osobe sa Daunovim sindromom  |   ||
   

NAGRADNA IGRA: Uručene prve nagrade u Chipsy nagradnoj igri

17.03.2017
Ključevi prvog od dva automobila Fiat 500 svečano su uručeni Emiliji Birclin iz Subotice,  koja je imala najviše sreće u nagradnoj igri u okviru kampanje „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh" brenda Chipsy.
 

 
Na svečanom uručenju nagrada, osim glavne nagrade dodeljene su i nedeljne nagrade - telefoni iPhone 7, a srećni dobitnici su po svoje uređaje došli iz Zaječara, Beograda, Aleksinca i Kraljeva.

Chipsy kampanja „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh",  pokrenuta je sa ciljem širenja ideje pozitivnog životnog stava i stavljanja osmeha na milione lica. Zato je Chipsy dizajnirao specijalno pakovanje sa osmehom koje podstiče i širi pozitivnu energiju. Ovom nagradnom igrom, osmeh je stigao na brojna lica i velika je radost što su naši potrošači svoje osmeh podelili sa svima nama putem heštega #podeliosmeh. Ispred kompanije Marbo Product želela bih da čestitam srećnim dobitnicim, a sve ostale pozivam da nastave da dele svoje fotografije, jer nagradna igra traje do 30. marta, kada ćemo proglasiti još jednog dobitinika automobila Fiat 500 i uručiti još četiri telefona iPhone 7, rekla je Sanja Bušić, marketing menadžer kompanije Marbo Product.

Uručenje prvog dela glavnih i nedeljnih nagrada najsrećnijim dobitnicima održano je u salonu kompanije FCA Srbija, gde je svim gostima dobrodošlicu poželeo marketing menadžer kompanije Boris Čučković, koji je izrazio zadovoljstvo da je brend Chipsy prepoznao automobil Fiat 500 kao model sa osmehom, po čemu je i svojstven.

Osim mobilnih telefona i automobila Fiat 500, do sada je podeljeno više od 40 bicikala koji čine dnevne nagrade.

Deleći svoje fotografije potrošači su, pored toga što su se kvalifikovali za osvajanje mnogobrojnih nagrada, doprineli i da smehometar na sajtu www.chipsy.rs prebroji što više osmeha, čime su doprineli i da studentski domovi u gradovima širom Srbije dobiju svoje Chipsy zone, istakli su iz kompanije.




Nazad
 
 
 
 
back to top