IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 30.04.2017 || Izašao je aprilski, 57. broj InStore magazina!  |  Gomex i Nelt u humanoj misiji  |  Pad prihoda i dobiti Coca-Cole  |  Ne treba nam "lex Mercator" za zaštitu kompanija  |  Direct Media osvojila Srebrni Warz za inovativne komunikacije   |  Nacionalno priznanje u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu za Delhaize Serbia  |  Najbolji primeri održivog razvoja   |  Rodoljub Drašković nudi Todoriću da preuzme poslovanje Agrokora u Srbiji  |  NALED izabrao novi Upravni i Nadzorni odbor   |  U Kinu prvo izvozimo jagnjeće meso  |  Atlantic ostvario značajan rast profitabilnosti u prvom kvartalu  |  Bakina Tajna na sajmu hrane u Madridu  |  Otvoren Kodijev park na Karaburmi  |  L’Oréal u samom vrhu po ekološkom učinku  |  Carlsberg obeležio 125 godina od osnivanja pivare u Čelarevu   |  „Cif čisti Srbiju“ prvi put u Beogradu  |  PepsiCo pokrenuo program podrške brendovima u nastajanju  |  4. MARKETING SUMMIT BEOGRAD - da li ste već rezervisali mesto?  |  Don Don otvara pogon u Zaječaru  |  Gorenje SmartFlex - Prepustite brigu o sudovima profesionalcu  |   ||
   

NAGRADNA IGRA: Uručene prve nagrade u Chipsy nagradnoj igri

17.03.2017
Ključevi prvog od dva automobila Fiat 500 svečano su uručeni Emiliji Birclin iz Subotice,  koja je imala najviše sreće u nagradnoj igri u okviru kampanje „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh" brenda Chipsy.
 

 
Na svečanom uručenju nagrada, osim glavne nagrade dodeljene su i nedeljne nagrade - telefoni iPhone 7, a srećni dobitnici su po svoje uređaje došli iz Zaječara, Beograda, Aleksinca i Kraljeva.

Chipsy kampanja „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh",  pokrenuta je sa ciljem širenja ideje pozitivnog životnog stava i stavljanja osmeha na milione lica. Zato je Chipsy dizajnirao specijalno pakovanje sa osmehom koje podstiče i širi pozitivnu energiju. Ovom nagradnom igrom, osmeh je stigao na brojna lica i velika je radost što su naši potrošači svoje osmeh podelili sa svima nama putem heštega #podeliosmeh. Ispred kompanije Marbo Product želela bih da čestitam srećnim dobitnicim, a sve ostale pozivam da nastave da dele svoje fotografije, jer nagradna igra traje do 30. marta, kada ćemo proglasiti još jednog dobitinika automobila Fiat 500 i uručiti još četiri telefona iPhone 7, rekla je Sanja Bušić, marketing menadžer kompanije Marbo Product.

Uručenje prvog dela glavnih i nedeljnih nagrada najsrećnijim dobitnicima održano je u salonu kompanije FCA Srbija, gde je svim gostima dobrodošlicu poželeo marketing menadžer kompanije Boris Čučković, koji je izrazio zadovoljstvo da je brend Chipsy prepoznao automobil Fiat 500 kao model sa osmehom, po čemu je i svojstven.

Osim mobilnih telefona i automobila Fiat 500, do sada je podeljeno više od 40 bicikala koji čine dnevne nagrade.

Deleći svoje fotografije potrošači su, pored toga što su se kvalifikovali za osvajanje mnogobrojnih nagrada, doprineli i da smehometar na sajtu www.chipsy.rs prebroji što više osmeha, čime su doprineli i da studentski domovi u gradovima širom Srbije dobiju svoje Chipsy zone, istakli su iz kompanije.




Nazad
 
 
 
 
back to top