IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 22.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

NAGRADNA IGRA: Uručene prve nagrade u Chipsy nagradnoj igri

17.03.2017
Ključevi prvog od dva automobila Fiat 500 svečano su uručeni Emiliji Birclin iz Subotice,  koja je imala najviše sreće u nagradnoj igri u okviru kampanje „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh" brenda Chipsy.
 

 
Na svečanom uručenju nagrada, osim glavne nagrade dodeljene su i nedeljne nagrade - telefoni iPhone 7, a srećni dobitnici su po svoje uređaje došli iz Zaječara, Beograda, Aleksinca i Kraljeva.

Chipsy kampanja „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh",  pokrenuta je sa ciljem širenja ideje pozitivnog životnog stava i stavljanja osmeha na milione lica. Zato je Chipsy dizajnirao specijalno pakovanje sa osmehom koje podstiče i širi pozitivnu energiju. Ovom nagradnom igrom, osmeh je stigao na brojna lica i velika je radost što su naši potrošači svoje osmeh podelili sa svima nama putem heštega #podeliosmeh. Ispred kompanije Marbo Product želela bih da čestitam srećnim dobitnicim, a sve ostale pozivam da nastave da dele svoje fotografije, jer nagradna igra traje do 30. marta, kada ćemo proglasiti još jednog dobitinika automobila Fiat 500 i uručiti još četiri telefona iPhone 7, rekla je Sanja Bušić, marketing menadžer kompanije Marbo Product.

Uručenje prvog dela glavnih i nedeljnih nagrada najsrećnijim dobitnicima održano je u salonu kompanije FCA Srbija, gde je svim gostima dobrodošlicu poželeo marketing menadžer kompanije Boris Čučković, koji je izrazio zadovoljstvo da je brend Chipsy prepoznao automobil Fiat 500 kao model sa osmehom, po čemu je i svojstven.

Osim mobilnih telefona i automobila Fiat 500, do sada je podeljeno više od 40 bicikala koji čine dnevne nagrade.

Deleći svoje fotografije potrošači su, pored toga što su se kvalifikovali za osvajanje mnogobrojnih nagrada, doprineli i da smehometar na sajtu www.chipsy.rs prebroji što više osmeha, čime su doprineli i da studentski domovi u gradovima širom Srbije dobiju svoje Chipsy zone, istakli su iz kompanije.




Nazad
 

 
 
 
back to top