IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 24.08.2017 || Izašao je avgustovski dvobroj InStore magazina!  |  Lidl ubrzava ekspanziju  |  Dobavljači Konzuma BiH čekaju odluku Veća poverilaca  |  Carrefour testira nove formate  |  Šteta od 33 miliona evra zbog zaraženih jaja  |  Agrobiznis otvara vrata većoj saradnji   |  Milenijalci najviše vole Klas, Plazmu, Fructal...  |  Inicijativa za veću saradnju sa afričkim zemljama  |  EK razmatra Bayer-ovo preuzimanje Monsanta  |  Platili kaznu zbog reklame na engleskom   |  Neltu dodeljen status ovlašćenog privrednog subjekta  |  Oglašena druga prodaja mlekare Plana  |   Više od 70% građana kupuje online   |  Kofola beleži rast prodaje od skoro 20%  |  Imenovana tri nova člana Nadzornoga odbora Francka  |  Lidl u svetu mode   |  Molson Coors smanjuje svoj otpad   |  Lav dodelio Škodu oktaviju na Beer festu   |  Najveća organska farma sitne stoke dobiće i svoju mlekaru  |  Održano finale Roda 3×3 prvenstva Srbije  |   ||
   

MANIFESTACIJA: Uručene nagrade UEPS-a za 2016.

29.12.2016
Na svečanosti povodom 56 rođendana najstarijeg nacionalnog strukovnog udruženja, na kojoj se okupio veliki broj uglednih zvanica, uručena su priznanja najboljim marketinškim stvaraocima u 2016. godini.
 

 
Dodelom priznanja najboljima Udruženje je na najbolji način zaokružilo ovu dinamičnu godinu tokom koje je pokrenut veliki proces inovacija kojima je cilj jačanje i podizanje ugleda struke kroz aktivnu dvosmernu komunikaciju sa svima koji su u ovom poslu. Proces transformacije započet pre par godina, doživeo je ove godine svoju kulminaciju, navodi se na sajtu UEPS-a.

Ove godine dodeljeno je 20 zlatnih, 28 srebrnih i 30 bronzanih priznanja u 18 kategorija i 22 potkategroije. Ove godine, prvi put su, na predlog  kreativnih direktora iz agencija članica dodeljena i specijalna priznanja – za najbolji copy, art direkciju, muziku, režiju i produkciju.

Upravni odbor udruženja ove godine ustanovio je i priznanje „Otkrivanje" koje će se dodeljivati onima koji se ne bave profesionalno komunikacijama ali se na određen način obraćaju javnosti svojim originalnim inicijativama.

Okupljenima se na početku svečanosti obratio predsednik UO UEPS Viktor Nikolić, direktor kompanije Beoexpo System, sumirajući aktivnosti udruženja tokom godine. On je istakao da su rezultati postignuti pozitivnom sinergijom svih u Upravnom odboru i udruženju.

Veljko Golubović, regionalni kreativni direktor FCB Afirma, koji je predsedavao žirijem, kratko se osvrnuo na radove, pozdravljajući inicijativu Udruženja da stvaraoci ocenjuju kvalitet.

Nagrade su uručivali predsednik i članovi žirija, predsednik Viktor Nikolić, potpredsednik Jasmina Nikolić i član UO Vanda Kučera. Osim njih, Lazar Sakan, koji sa bratom Žarkom nastavlja tragom ideja svog oca, ovogodišnjem dobitniku uručio je priznanje "Dragan Sakan”, i Miša Lukić, CEO Publicis One za centralnu i istočnu Evropu, laureat nagrade za životno delo UEPS-a koji je u završnici svečanosti uručio Grand Prix ovogodišnjem dobitniku, podržavajući proces promena i osavremenjivanja udruženja.

Ovogodišnje plakete i statuete delo su Ivana Aranđelovića, kreativnog direktora Dizajn studija Ivan Aran.
 
Dobitnici priznanja
 
Agencija New Moment New Ideas Company proglašena je za agenciju godine, a osvojila je 21 priznanje, od toga četiri zlatna, sedam srebrnih, 10 bronzanih, kao i specijalnu nagradu za art direkciju.

Kampanje Grand Prom kompanije i ove godine su se našle među najboljim marketinškim kampanjama u 2016. godini, osvojivši sedam priznanja, od kojih jednu zlatnu, tri srebrna i tri bronzana priznanja.

Svaki postignut uspeh ujedno predstavlja novi izazov. Da bi se održao kvalitet rada i postugli rezultati potrebni su vam ljudi koji su više od poslovnih saradnka. To su ljudi koji dobro poznaju nas i naše brendove. Ponosni smo što su se naše zajedničke ideje i ove godine našle u samom vrhu marketinške struke, izjavio je Andrej Bele, generalni direktor za strateško područje kafa, Atlantic Grupe.

Projekat „Šampioni svaki dan" dobio je priznanje u kategoriji „Brend PR".
Projekat su realizovali Apatinska pivara i agencija SVA u saradnji sa Paraolimpijskim komitetom Srbije i agencijama Popular Bruketa & Žinić, Leo Burnett i Homepage. 
 
 
 
 
 
 
 


Nazad
 



 
 
 
back to top