IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 27.05.2018 || Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |   ||
   

Svet: Unilever kupuje američku kompaniju Sundial Brands

06.12.2017
Unilever kupuje kompaniju Sundial Brands, kako bi proširio svoju ponudu proizvoda za negu kose i kože, namenjen ženama crne rase.
 

 
Kompanija Sundial sa sedištem u Njujorku, koju su 1991. osnovali liberijski imigranti, proizvode brendove kao što su: SheaMoisture, Nubian Heritage, Madam C.J. Walker i Nyakio.
 
Uslovi prodaje nisu objavljeni, no Sundial Brands, kako su saopštili iz Unilevera, ove godine očekuje prihod od 420 miliona dolara.

Preuzimanje je usledilo nakon što je početkom godine Unilever investirao u Beauty Bakery, proizvođača kozmetike iz San Diega, uz podršku direktora Lazarda Williama Lewisa i izvršnog direktora American Expressa Kennetha Chenaulta.
 
Poslovanje kompanija kao što su Sundial Brands i Beauty Bakerie ima sledbenice među mladim Afrikankama, Afroamerikankama i drugim ženama crne rase na čiju potrošačku moć sve više ciljaju potrošački giganti.

L`Oreal je, na primer, izgradio u Johanesburgu istraživački centar za negu kose, kako bi povećao prodaju na afričkom kontinentu. Prošlog meseca je francuski proizvođač luksuznih proizvoda LMVH nadmašio predviđanja za prodaju u trećem kvartalu delimično i snagom branda Fenty Beauty by Rihanna, nove make-up linije razvijene u saradnji s pop-pevačicom sa Barbadosa.

Sundial će da posluje samostalno, a i dalje će da ga vodi izvršni direktor Richelieu Dennis, saopštili su iz Unilevera.

Izvor: www.esmmagazine.com

Nazad
 




 
 
 
back to top