IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 22.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |  Na Salonu vina u Paraćinu više od 60 domaćih i stranih izlagača  |  Nectar zakupio najviše zemljišta u Vladičinom Hanu  |  Ramljak podneo neopozivu ostavku  |  Ferrero lansira prvi Kinder sladoled koji će proizvoditi Unilever  |  dm najavio partnerstvo sa organskom asocijacijom Demeter  |  Veliko interesovanje za hranu iz Srbije na sajmu u Dubaiju  |  Reckitt Benckiser najavljuje finansijski oporavak u 2018.  |  Humanitarna kampanja Binga i Nelta  |  Univerexport demantovao povezanost sa lažnom nagradnom igrom  |  Uspešno sprovedena dokapitalizacija Badela 1862  |  Aldi Nord i Sud razmatraju bližu saradnju u tržišnoj utakmici sa Lidlom  |  Kaufland ponovno nagrađen Sertifikatom Poslodavac Partner  |  Firme iz Srbije na sajmu prehrane u Dubaiju  |  Amazon nastavlja sa investiranjem, otvara na desetine ditributivnih centara  |   ||
   

Svet: Unilever kupuje američku kompaniju Sundial Brands

06.12.2017
Unilever kupuje kompaniju Sundial Brands, kako bi proširio svoju ponudu proizvoda za negu kose i kože, namenjen ženama crne rase.
 

 
Kompanija Sundial sa sedištem u Njujorku, koju su 1991. osnovali liberijski imigranti, proizvode brendove kao što su: SheaMoisture, Nubian Heritage, Madam C.J. Walker i Nyakio.
 
Uslovi prodaje nisu objavljeni, no Sundial Brands, kako su saopštili iz Unilevera, ove godine očekuje prihod od 420 miliona dolara.

Preuzimanje je usledilo nakon što je početkom godine Unilever investirao u Beauty Bakery, proizvođača kozmetike iz San Diega, uz podršku direktora Lazarda Williama Lewisa i izvršnog direktora American Expressa Kennetha Chenaulta.
 
Poslovanje kompanija kao što su Sundial Brands i Beauty Bakerie ima sledbenice među mladim Afrikankama, Afroamerikankama i drugim ženama crne rase na čiju potrošačku moć sve više ciljaju potrošački giganti.

L`Oreal je, na primer, izgradio u Johanesburgu istraživački centar za negu kose, kako bi povećao prodaju na afričkom kontinentu. Prošlog meseca je francuski proizvođač luksuznih proizvoda LMVH nadmašio predviđanja za prodaju u trećem kvartalu delimično i snagom branda Fenty Beauty by Rihanna, nove make-up linije razvijene u saradnji s pop-pevačicom sa Barbadosa.

Sundial će da posluje samostalno, a i dalje će da ga vodi izvršni direktor Richelieu Dennis, saopštili su iz Unilevera.

Izvor: www.esmmagazine.com

Nazad
 


 
 
 
back to top