IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 11.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Održana PRilika 2017.  |  Održan Tikveš Wine Experience u Beogradu  |  Zbog salmonele povlače Lactalis mlečnu formulu i hranu za bebe  |  Apelacioni sud ukinuo rešenje o stečaju Srpske fabrike stakla  |  Dolazak Alibabe moguć do polovine 2018.  |  Renovirani marketi Mercatora u Bovcu i Kranjskoj Gori  |  Mars manjinski vlasnik kompanije Kind  |  Heineken gradi pivaru u Mozambiku   |  Mešovita privredna komora za čvršće ekonomske veze sa Turskom  |  Mercator želi da prodaje proizvode iz BiH  |  Skočile cene hrane  |  U Amazonu radi 120.000 robota  |  Gorenje omogućilo praksu za učenike stručnih tehničkih škola  |  Bambiju nagrada za najbolju volontersku akciju   |  Sotiris Kosturos novi generalni direktor BAT-a  |  Vlada o zabrani plastičnih kesa koja stupa na snagu 2019.   |  Renoviran hipermarket Spar Lendava   |  Mlinotest preuzeo trgovinu u Sv. Antonu   |  Super Vero nagrađuje za 15. rođendan  |   ||
   

Svet: Unilever kupuje američku kompaniju Sundial Brands

06.12.2017
Unilever kupuje kompaniju Sundial Brands, kako bi proširio svoju ponudu proizvoda za negu kose i kože, namenjen ženama crne rase.
 

 
Kompanija Sundial sa sedištem u Njujorku, koju su 1991. osnovali liberijski imigranti, proizvode brendove kao što su: SheaMoisture, Nubian Heritage, Madam C.J. Walker i Nyakio.
 
Uslovi prodaje nisu objavljeni, no Sundial Brands, kako su saopštili iz Unilevera, ove godine očekuje prihod od 420 miliona dolara.

Preuzimanje je usledilo nakon što je početkom godine Unilever investirao u Beauty Bakery, proizvođača kozmetike iz San Diega, uz podršku direktora Lazarda Williama Lewisa i izvršnog direktora American Expressa Kennetha Chenaulta.
 
Poslovanje kompanija kao što su Sundial Brands i Beauty Bakerie ima sledbenice među mladim Afrikankama, Afroamerikankama i drugim ženama crne rase na čiju potrošačku moć sve više ciljaju potrošački giganti.

L`Oreal je, na primer, izgradio u Johanesburgu istraživački centar za negu kose, kako bi povećao prodaju na afričkom kontinentu. Prošlog meseca je francuski proizvođač luksuznih proizvoda LMVH nadmašio predviđanja za prodaju u trećem kvartalu delimično i snagom branda Fenty Beauty by Rihanna, nove make-up linije razvijene u saradnji s pop-pevačicom sa Barbadosa.

Sundial će da posluje samostalno, a i dalje će da ga vodi izvršni direktor Richelieu Dennis, saopštili su iz Unilevera.

Izvor: www.esmmagazine.com

Nazad
 


 
 
 
back to top