IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 24.08.2017 || Izašao je avgustovski dvobroj InStore magazina!  |  Lidl ubrzava ekspanziju  |  Dobavljači Konzuma BiH čekaju odluku Veća poverilaca  |  Carrefour testira nove formate  |  Šteta od 33 miliona evra zbog zaraženih jaja  |  Agrobiznis otvara vrata većoj saradnji   |  Milenijalci najviše vole Klas, Plazmu, Fructal...  |  Inicijativa za veću saradnju sa afričkim zemljama  |  EK razmatra Bayer-ovo preuzimanje Monsanta  |  Platili kaznu zbog reklame na engleskom   |  Neltu dodeljen status ovlašćenog privrednog subjekta  |  Oglašena druga prodaja mlekare Plana  |   Više od 70% građana kupuje online   |  Kofola beleži rast prodaje od skoro 20%  |  Imenovana tri nova člana Nadzornoga odbora Francka  |  Lidl u svetu mode   |  Molson Coors smanjuje svoj otpad   |  Lav dodelio Škodu oktaviju na Beer festu   |  Najveća organska farma sitne stoke dobiće i svoju mlekaru  |  Održano finale Roda 3×3 prvenstva Srbije  |   ||
   

NAGRADA: UEPS proglasio Communis za agenciju 2015.

23.12.2015
Na godišnjoj dodeli priznanja u oblasti tržišnih komunikacija, UEPS 2015, agencija Communis proglašena je za agenciju godine 2015.

Osim toga, Communis je drugu godinu zaredom ostvario najveći uspeh osvojivši čak 25 nagrada - devet zlatnih, devet srebrnih i sedam bronzanih priznanja, koje predstavljaju specifičnu potvrdu kvaliteta, profesionalnosti i kreativnosti rada agencije,
saopštila je agencija.

Ove godine nagrađene su kampanje za klijente Idea, Roda, Heineken, Bambi, Dijamant, Reebok, Alpha Bank, BASF, Tikveš, GSK, od kojih su neki već nagrađivani u okviru UEPS-a. Agencija Communis je i prethodnih godina osvajala veliki broj nagrada i za kompanije Knjaz Miloš, OSA, Gorenje, Avon i druge.

Sve nagrade su nam još dragocenije, jer su dobijene za realne projekte koji su sprovedeni i koji su imali konkretne rezultate. Ponosan sam na svoje ljude, saradnju koju imamo sa klijentima i na nezaustavljivu težnju da uvek budemo među najboljima. Razmena iskustva, što dodela UEPS priznanja svakako jeste, veoma je važna za dalji razvoj i uspeh u poslu i verujem da ćemo svojom kreativnošću i inovacijama, posebno u oblasti digitalnih medija, nastaviti da postavljamo nove standarde u marketingu, izjavio je Ivan Stanković, direktor i vlasnik agencije Communis.

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) ove godine slavi 55 godina rada na аfirmаciji i unаpređenju komunikаciono-mаrketinško-propаgаndne struke. Svake godine se na Dan propagandista nаjuspešnijim аgencijаmа i pojedincimа dodeljuju priznаnjа zа ostvаrene rezultаte u struci u protekloj godini. Dodeljuju se Priznаnjа zа nаjbolju kаmpаnju, nаjbolji TV spot, rаdio spot, outdor kаmpаnju, print, dizаjn, izdаvаštvo, specijаlnа priznаnjа i druge kategorije. Ove nagrade imaju poseban značaj, jer dolaze od kolegа iz brаnše.
 
 


Nazad
 
 
 
 
back to top