IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 26.06.2017 || Izašao je junski, 59. broj InStore magazina!  |  Philip Morris traži da se odustane od poskupljenja cigareta  |  Reckitt Benckiser razmatra prodaju prehrambenog segmenta  |  Mobilno plaćanje računa skeniranjem 2D bar koda  |  SAD obustavile uvoz sveže govedine iz Brazila  |  Održan Stella Artois Celebrity Cup na Malom Kalemegdanu   |  Privrednici ponovo Čadežu poverili mandat  |  Kostić savetovao buduće lidere  |  Nestlé sa zadatkom stručnog osposobljavanja mladih  |  Pepsico otkrio imena brendova koji se pridružuju inkubatorskom programu  |  Carlsberg bez emisija ugljen dioksida do 2030.  |  Konzum zatvara 100 prodavnica  |  Održan koncert u okviru kampanje Tuborg Open  |  RALU Srbija sertifikovala poslovanje IFS standardom  |  Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču  |  Kraft Heinz razmatra kupovinu Colgate-Palmolivea  |  Carrefour se priprema za novog izvršnog direktora  |  Spremni za borbu protiv sive ekonomije  |  Raste poverenje u privatne investicione fondove  |  Novi DIS u Inđiji  |   ||
   

NAGRADA: UEPS proglasio Communis za agenciju 2015.

23.12.2015
Na godišnjoj dodeli priznanja u oblasti tržišnih komunikacija, UEPS 2015, agencija Communis proglašena je za agenciju godine 2015.

Osim toga, Communis je drugu godinu zaredom ostvario najveći uspeh osvojivši čak 25 nagrada - devet zlatnih, devet srebrnih i sedam bronzanih priznanja, koje predstavljaju specifičnu potvrdu kvaliteta, profesionalnosti i kreativnosti rada agencije,
saopštila je agencija.

Ove godine nagrađene su kampanje za klijente Idea, Roda, Heineken, Bambi, Dijamant, Reebok, Alpha Bank, BASF, Tikveš, GSK, od kojih su neki već nagrađivani u okviru UEPS-a. Agencija Communis je i prethodnih godina osvajala veliki broj nagrada i za kompanije Knjaz Miloš, OSA, Gorenje, Avon i druge.

Sve nagrade su nam još dragocenije, jer su dobijene za realne projekte koji su sprovedeni i koji su imali konkretne rezultate. Ponosan sam na svoje ljude, saradnju koju imamo sa klijentima i na nezaustavljivu težnju da uvek budemo među najboljima. Razmena iskustva, što dodela UEPS priznanja svakako jeste, veoma je važna za dalji razvoj i uspeh u poslu i verujem da ćemo svojom kreativnošću i inovacijama, posebno u oblasti digitalnih medija, nastaviti da postavljamo nove standarde u marketingu, izjavio je Ivan Stanković, direktor i vlasnik agencije Communis.

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) ove godine slavi 55 godina rada na аfirmаciji i unаpređenju komunikаciono-mаrketinško-propаgаndne struke. Svake godine se na Dan propagandista nаjuspešnijim аgencijаmа i pojedincimа dodeljuju priznаnjа zа ostvаrene rezultаte u struci u protekloj godini. Dodeljuju se Priznаnjа zа nаjbolju kаmpаnju, nаjbolji TV spot, rаdio spot, outdor kаmpаnju, print, dizаjn, izdаvаštvo, specijаlnа priznаnjа i druge kategorije. Ove nagrade imaju poseban značaj, jer dolaze od kolegа iz brаnše.
 
 


Nazad
 
 
 
 
back to top