IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 21.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

NAGRADA: UEPS proglasio Communis za agenciju 2015.

23.12.2015
Na godišnjoj dodeli priznanja u oblasti tržišnih komunikacija, UEPS 2015, agencija Communis proglašena je za agenciju godine 2015.

Osim toga, Communis je drugu godinu zaredom ostvario najveći uspeh osvojivši čak 25 nagrada - devet zlatnih, devet srebrnih i sedam bronzanih priznanja, koje predstavljaju specifičnu potvrdu kvaliteta, profesionalnosti i kreativnosti rada agencije,
saopštila je agencija.

Ove godine nagrađene su kampanje za klijente Idea, Roda, Heineken, Bambi, Dijamant, Reebok, Alpha Bank, BASF, Tikveš, GSK, od kojih su neki već nagrađivani u okviru UEPS-a. Agencija Communis je i prethodnih godina osvajala veliki broj nagrada i za kompanije Knjaz Miloš, OSA, Gorenje, Avon i druge.

Sve nagrade su nam još dragocenije, jer su dobijene za realne projekte koji su sprovedeni i koji su imali konkretne rezultate. Ponosan sam na svoje ljude, saradnju koju imamo sa klijentima i na nezaustavljivu težnju da uvek budemo među najboljima. Razmena iskustva, što dodela UEPS priznanja svakako jeste, veoma je važna za dalji razvoj i uspeh u poslu i verujem da ćemo svojom kreativnošću i inovacijama, posebno u oblasti digitalnih medija, nastaviti da postavljamo nove standarde u marketingu, izjavio je Ivan Stanković, direktor i vlasnik agencije Communis.

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) ove godine slavi 55 godina rada na аfirmаciji i unаpređenju komunikаciono-mаrketinško-propаgаndne struke. Svake godine se na Dan propagandista nаjuspešnijim аgencijаmа i pojedincimа dodeljuju priznаnjа zа ostvаrene rezultаte u struci u protekloj godini. Dodeljuju se Priznаnjа zа nаjbolju kаmpаnju, nаjbolji TV spot, rаdio spot, outdor kаmpаnju, print, dizаjn, izdаvаštvo, specijаlnа priznаnjа i druge kategorije. Ove nagrade imaju poseban značaj, jer dolaze od kolegа iz brаnše.
 
 


Nazad
 

 
 
 
back to top