IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 19.11.2017 || Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je novembarski (63.) broj InStore magazina!  |  Dr.Oetker predstavio Slani i Slatki miks  |  Heineken radionica o alkoholu i vožnji  |  Odluka o stečaju SFS-a 21. novembra   |  Whole Foods nudi veća sniženja Amazonovim premijum članovima  |  Fruška gora dobija Hram vina i vinariju  |  Nema rasta bez digitalne strategije  |  Gorenje širi proizvodnju   |  Podrum Vukoje otvara destileriju i uljaru   |  Usaglašen Sporazum Srbije i Turske o podsticanju i zaštiti investicija  |  Tonnies jedan od tri investitora koja su zakupila zemlju u Zrenjaninu   |  Mercator ostvario neto dobit   |  Rast prihoda za Metalac   |  Edukativne radionice Delhaizea i Sekopaka   |  Proizvodnja Argete od danas i u Pensilvaniji  |  Rekordan broj prijava na takmičenje Sempler   |  Gorki list predstavio brend Gor-Chi  |   ||
   

FMCG RADIONICE I TRENINZI: U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina

20.10.2017
U toku je radionica Marketing i brend menadžment: Kako uspešno upravljati brendom, medijima i ponašanjem potrošača, u organizaciji InStore magazina.




Radionicu vodi Darko Lukić, samostalni konsultant sa dugogodišnjim iskustvom u oblasti marketinga (nekadašnji direktor marketinga u kompaniji Henkel za tržište Balkana).

Radionici prisustvuju izvršni direktori, direktori prodaje, rukovodioci marketinga i senior brend menadžeri iz domaćih kompanija.

 
CILJEVI RADIONICE
• kako da koristite istraživanje tržišta kao osnovu za donošenje efikasnih i efektivnih odluka
• saznajte zašto je prodajna brend analitika najvažnija osnova efikasnog upravljanja brendovima
• savladajte veštinu efikasnog upravljanja brendom i portfolijom brendova;
• pristupite upravljanju razvoja advertajzinga i medijskih kampanja na potpuno drugačiji način
• savladajte efikasno upravljanje i optimizaciju medija
• otkrijte kako da privučete i zadržite pažnju potrošača, a onda je i konvertujete u kupovinu vaših proizvoda
• saznajte koja znanja iz menadžmenta prodaje su vam neophodna da biste bolje upravljali vašim brendovima
• savladajte veštine selekcije, upravljanja i vođenja zaposlenih u brend menadžmentu/marketingu
 
 
Brošuru sa detaljnim informacijama o agendi i predavaču možete preuzeti ovde
 
Novembarski termin (3. i 4. novembar) je RASPRODAT!
Prijavite se na vreme za decembarski termin - 1. i 2. decembar, hotel Prag, Beograd.
Informacije i prijave:
Vojislava Pešić, menadžer projekta
vojislava@instore.rs ili putem telefona 011 41 41 106
 
 


Nazad
 


 
 
 
back to top