IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 24.01.2018 || Prijave za februarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Gomex pokrovitelj projekta "Slikaonica"  |  Spar predstavio online trgovinu   |  Svetozar Janevski primio u Beogradu visoko odlikovanje Republike Finske  |  Novi Aldi-M plus u Đevđeliji  |  Tesco gasi još 1.700 radnih mesta, pojednostavljuje operacije  |  Carlsberg mora da plati tržišnu cenu za udeo u Habecu  |  Norveški ambasador posetio fabriku Knjaz Miloš  |  PKS poziva privrednike za učešće u izboru "Najbolje iz Srbije"  |  Beohemija najavljuje obnavljanje saradnje sa prodajnim lancima   |  Veća podrška mladim poljoprivrednicima  |  Gorenje ponovo izdaje komercijalne zapise  |  Komisiji za zaštitu konkurencije u 2017. stiglo 50 prijava  |  Aldi prvi put nudi brendove po promo cenama  |  Utrostručen broj korisnika beskontaktnog plaćanja u 2017.  |  Još trgovaca uvelo zabranu prodaje energetskih pića mlađima od 16  |  La Linea Verde ostvarila rast prodaje za 6%   |  Otvoren prvi Amazon Go za potrošače  |  Šta kupci zaista žele od personalizovanog marketinga?  |  Moja Kravica maslac za socijalno ugrožene  |   ||
   

FMCG RADIONICE I TRENINZI: U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina

20.10.2017
U toku je radionica Marketing i brend menadžment: Kako uspešno upravljati brendom, medijima i ponašanjem potrošača, u organizaciji InStore magazina.




Radionicu vodi Darko Lukić, samostalni konsultant sa dugogodišnjim iskustvom u oblasti marketinga (nekadašnji direktor marketinga u kompaniji Henkel za tržište Balkana).

Radionici prisustvuju izvršni direktori, direktori prodaje, rukovodioci marketinga i senior brend menadžeri iz domaćih kompanija.

 
CILJEVI RADIONICE
• kako da koristite istraživanje tržišta kao osnovu za donošenje efikasnih i efektivnih odluka
• saznajte zašto je prodajna brend analitika najvažnija osnova efikasnog upravljanja brendovima
• savladajte veštinu efikasnog upravljanja brendom i portfolijom brendova;
• pristupite upravljanju razvoja advertajzinga i medijskih kampanja na potpuno drugačiji način
• savladajte efikasno upravljanje i optimizaciju medija
• otkrijte kako da privučete i zadržite pažnju potrošača, a onda je i konvertujete u kupovinu vaših proizvoda
• saznajte koja znanja iz menadžmenta prodaje su vam neophodna da biste bolje upravljali vašim brendovima
• savladajte veštine selekcije, upravljanja i vođenja zaposlenih u brend menadžmentu/marketingu
 
 
Brošuru sa detaljnim informacijama o agendi i predavaču možete preuzeti ovde
 
Novembarski termin (3. i 4. novembar) je RASPRODAT!
Prijavite se na vreme za decembarski termin - 1. i 2. decembar, hotel Prag, Beograd.
Informacije i prijave:
Vojislava Pešić, menadžer projekta
vojislava@instore.rs ili putem telefona 011 41 41 106
 
 


Nazad
 


 
 
 
back to top