IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 26.04.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Ohrabrujuć trend u domaćoj filantropiji  |  Još jedan Magični doručak   |  U akciji Delhaizea prikupljeno više od sedam tona hrane za najsiromašnije  |  PIK Vrbovec obeležava 80 godina poslovanja  |  Grupa Podravka u prvom tromesečju ostvarila najbolji rezultat u istoriji  |  Promene u menadžemtu Zagrebačke pivovare  |  MD ulaže milijardu evra u nove objekte i distributivni centar  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez  |  Beiersdorf imenovao novog finansijskog direktora  |  Mercata postala ekskluzivni distributer brenda Nestea za Srbiju  |  Dvocifreni rast većine poslovnih segmenata Atlantica  |  Proglašeni najbolji pekari Srbije  |  Uz Tuborg u šetnju drugačijim Beogradom  |  Otvorena još jedna Rosa škola roditeljstva   |  Magnit otvorio još 275 radnji, skok prodaje za 8%  |  Bisnode prodaje CRM platformu Charity  |  Međunarodni poljoprivredni sajam od 15. do 21. maja u Novom Sadu  |  Sainsbury uveo novu vrstu pakovanja za sirovo meso  |  Odnosi medija, privrednika i PR agencija  |   ||
   

FMCG RADIONICE I TRENINZI: U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina

20.10.2017
U toku je radionica Marketing i brend menadžment: Kako uspešno upravljati brendom, medijima i ponašanjem potrošača, u organizaciji InStore magazina.




Radionicu vodi Darko Lukić, samostalni konsultant sa dugogodišnjim iskustvom u oblasti marketinga (nekadašnji direktor marketinga u kompaniji Henkel za tržište Balkana).

Radionici prisustvuju izvršni direktori, direktori prodaje, rukovodioci marketinga i senior brend menadžeri iz domaćih kompanija.

 
CILJEVI RADIONICE
• kako da koristite istraživanje tržišta kao osnovu za donošenje efikasnih i efektivnih odluka
• saznajte zašto je prodajna brend analitika najvažnija osnova efikasnog upravljanja brendovima
• savladajte veštinu efikasnog upravljanja brendom i portfolijom brendova;
• pristupite upravljanju razvoja advertajzinga i medijskih kampanja na potpuno drugačiji način
• savladajte efikasno upravljanje i optimizaciju medija
• otkrijte kako da privučete i zadržite pažnju potrošača, a onda je i konvertujete u kupovinu vaših proizvoda
• saznajte koja znanja iz menadžmenta prodaje su vam neophodna da biste bolje upravljali vašim brendovima
• savladajte veštine selekcije, upravljanja i vođenja zaposlenih u brend menadžmentu/marketingu
 
 
Brošuru sa detaljnim informacijama o agendi i predavaču možete preuzeti ovde
 
Novembarski termin (3. i 4. novembar) je RASPRODAT!
Prijavite se na vreme za decembarski termin - 1. i 2. decembar, hotel Prag, Beograd.
Informacije i prijave:
Vojislava Pešić, menadžer projekta
vojislava@instore.rs ili putem telefona 011 41 41 106
 
 


Nazad
 



 
 
 
back to top