IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 24.01.2018 || Prijave za februarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Carlsberg pokrenuo zajednicu mladih naučnika u Davosu  |  Doncafé postala zvanična kafa Olimpijskog tima Srbije  |  Skok prodaje organske hrane u supermarketima  |  Bacardi preuzima Patron Tequila za 5,1 milijardi dolara  |  Olay kozmetika podigla prodaju u P&G  |  Gomex pokrovitelj projekta "Slikaonica"  |  Spar predstavio online trgovinu   |  Svetozar Janevski primio u Beogradu visoko odlikovanje Republike Finske  |  Novi Aldi-M plus u Đevđeliji  |  Tesco gasi još 1.700 radnih mesta, pojednostavljuje operacije  |  Carlsberg mora da plati tržišnu cenu za udeo u Habecu  |  Norveški ambasador posetio fabriku Knjaz Miloš  |  PKS poziva privrednike za učešće u izboru "Najbolje iz Srbije"  |  Beohemija najavljuje obnavljanje saradnje sa prodajnim lancima   |  Veća podrška mladim poljoprivrednicima  |  Gorenje ponovo izdaje komercijalne zapise  |  Komisiji za zaštitu konkurencije u 2017. stiglo 50 prijava  |  Aldi prvi put nudi brendove po promo cenama  |  Utrostručen broj korisnika beskontaktnog plaćanja u 2017.  |   ||
   

Hrvatska: Tina Puhalo Grladinović novi direktor kompanije K pivovari

11.01.2018
Tina Puhalo Grladinović, dugogodišnji rukovodilac korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare, od 1. februara 2018. godine preuzeće poziciju direktora kompanije K pivovari, koja je kompanija-ćerka Zagrebačke pivovare.
 

 
Kako je saopšteno iz kompanije, prelaskom iz sektora komunikacija na rukovodeće mesto kompanije K pivovari, Tina će biti odgovorna za upravljanje poslovanjem kultne pivnice Pivane i nedavno izgrađene mikropivovare Grif, koja proizvodi nepasterizovane i nefiltrirane vrste specijalnih piva.

Ovo imenovanje veliko je priznanje mom radu u Zagrebačkoj pivovari, gde sam tokom svoje gotovo četrnaestogodišnje karijere ustanovila funkciju korporativnih komunikacija. Zahvalna sam što mi je Zagrebačka pivovara dala brojne prilike za lični rast i razvoj, i kao tržišni lider omogućila sprovođenje komunikacijskih projekata i platformi koji su unapredili i odnose s javnošću i našu industriju, istakla je Grladinović.
 
Ona se Zagrebačkoj pivovari pridružila 2004. godine na poziciji rukovodioca korporativnih komunikacija. Godine 2014. postaje odgovorna i za tržište BiH. U višegodišnjem radu stekla je bogato iskustvo iz područja upravljanja korporativnim komunikacijama, brend PR-a i odnosa s deonicima važnim za sektor pivarstva. S obzirom na međunarodnu poziciju Zagrebačke pivovare, kao deo Molson Coors grupacije, 3. vodeće industrije piva u svetu, Tina je takođe rukovodila projektima na evropskom nivou, pratila trendove i razmenjivala iskustva sa stručnjacima iz industrije i izvan Hrvatske.

Nazad
 


 
 
 
back to top