IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 23.04.2018 || Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Coca-Cola predstavila Glacéau smartwater  |  Pojačane mere za suzbijanje sive ekonomije   |  Nove važne medalje za Plantaže  |  Trend rasta zasada pod vinovom lozom i broja proizvođača  |  Ponovna prodaja imovine preduzeća Malina  |  Marketinški cunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Pernod Ricard podržava “Bitku za porodilišta”  |  Danone snažno na početku godine  |  Reckitt Benckiser ispod očekivanja u prvom tromesečju 2018.  |  Heineken ostvario "solidan količinski rast"  |  Izašao je aprilski (67.) broj InStore magazina!  |  Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Mondelez International ulaže 90 miliona evra u "fabriku budućnosti"  |  P&G preuzeo deo portfolija Merck-a za 3,4 milijarde evra  |  Agrokor nastavlja neometano da posluje od 15. jula?  |  Carrefour uveo još jedan format "click-and- collect" usluge  |  Grand Prix za Mlekoprodukt  |  Beko i FK Barselona u borbi protiv gojaznosti dece  |  Održana međunarodna konferencija o zaštiti prava konkurencije  |   ||
   

Hrvatska: Tina Puhalo Grladinović novi direktor kompanije K pivovari

11.01.2018
Tina Puhalo Grladinović, dugogodišnji rukovodilac korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare, od 1. februara 2018. godine preuzeće poziciju direktora kompanije K pivovari, koja je kompanija-ćerka Zagrebačke pivovare.
 

 
Kako je saopšteno iz kompanije, prelaskom iz sektora komunikacija na rukovodeće mesto kompanije K pivovari, Tina će biti odgovorna za upravljanje poslovanjem kultne pivnice Pivane i nedavno izgrađene mikropivovare Grif, koja proizvodi nepasterizovane i nefiltrirane vrste specijalnih piva.

Ovo imenovanje veliko je priznanje mom radu u Zagrebačkoj pivovari, gde sam tokom svoje gotovo četrnaestogodišnje karijere ustanovila funkciju korporativnih komunikacija. Zahvalna sam što mi je Zagrebačka pivovara dala brojne prilike za lični rast i razvoj, i kao tržišni lider omogućila sprovođenje komunikacijskih projekata i platformi koji su unapredili i odnose s javnošću i našu industriju, istakla je Grladinović.
 
Ona se Zagrebačkoj pivovari pridružila 2004. godine na poziciji rukovodioca korporativnih komunikacija. Godine 2014. postaje odgovorna i za tržište BiH. U višegodišnjem radu stekla je bogato iskustvo iz područja upravljanja korporativnim komunikacijama, brend PR-a i odnosa s deonicima važnim za sektor pivarstva. S obzirom na međunarodnu poziciju Zagrebačke pivovare, kao deo Molson Coors grupacije, 3. vodeće industrije piva u svetu, Tina je takođe rukovodila projektima na evropskom nivou, pratila trendove i razmenjivala iskustva sa stručnjacima iz industrije i izvan Hrvatske.

Nazad
 



 
 
 
back to top