IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 24.01.2018 || Prijave za februarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Carlsberg pokrenuo zajednicu mladih naučnika u Davosu  |  Doncafé postala zvanična kafa Olimpijskog tima Srbije  |  Skok prodaje organske hrane u supermarketima  |  Bacardi preuzima Patron Tequila za 5,1 milijardi dolara  |  Olay kozmetika podigla prodaju u P&G  |  Gomex pokrovitelj projekta "Slikaonica"  |  Spar predstavio online trgovinu   |  Svetozar Janevski primio u Beogradu visoko odlikovanje Republike Finske  |  Novi Aldi-M plus u Đevđeliji  |  Tesco gasi još 1.700 radnih mesta, pojednostavljuje operacije  |  Carlsberg mora da plati tržišnu cenu za udeo u Habecu  |  Norveški ambasador posetio fabriku Knjaz Miloš  |  PKS poziva privrednike za učešće u izboru "Najbolje iz Srbije"  |  Beohemija najavljuje obnavljanje saradnje sa prodajnim lancima   |  Veća podrška mladim poljoprivrednicima  |  Gorenje ponovo izdaje komercijalne zapise  |  Komisiji za zaštitu konkurencije u 2017. stiglo 50 prijava  |  Aldi prvi put nudi brendove po promo cenama  |  Utrostručen broj korisnika beskontaktnog plaćanja u 2017.  |   ||
   

Velika Britanija: Tesco objavio najbrži rast prodaje od juna

11.01.2018
Tesco je objavio najbrži rast svoje prodaje od juna 2017. godine. Naime, prodaja je u 12 nedelja do 31. decembra, porasla za 3,1%, prema podacima Kantar Worldpanela o tržišnom udelu u Velikoj Britaniji.
 
 
 
Trgovac, čiji tržišni udeo iznosi 28 odsto, ojačao je povećanjem prodaje standardnih Tesco-vih privatnih robnih marki od 6,4 odsto, u tom periodu razdoblju, a porftolio njegovih convenience trgovina takođe je profitirao zahvaljujući produženom radnom vremenu na Badnji dan, koji je padao u nedjelju.

Ipak, tržišni udio Tesco-a je za 20 procentnih poena niži nego u isto vreme prošle godine, kad je iznosio 28,2 odsto.

Izvor: www.esmmagazine.com

Nazad
 


 
 
 
back to top