IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 24.01.2018 || Prijave za februarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Carlsberg pokrenuo zajednicu mladih naučnika u Davosu  |  Doncafé postala zvanična kafa Olimpijskog tima Srbije  |  Skok prodaje organske hrane u supermarketima  |  Bacardi preuzima Patron Tequila za 5,1 milijardi dolara  |  Olay kozmetika podigla prodaju u P&G  |  Gomex pokrovitelj projekta "Slikaonica"  |  Spar predstavio online trgovinu   |  Svetozar Janevski primio u Beogradu visoko odlikovanje Republike Finske  |  Novi Aldi-M plus u Đevđeliji  |  Tesco gasi još 1.700 radnih mesta, pojednostavljuje operacije  |  Carlsberg mora da plati tržišnu cenu za udeo u Habecu  |  Norveški ambasador posetio fabriku Knjaz Miloš  |  PKS poziva privrednike za učešće u izboru "Najbolje iz Srbije"  |  Beohemija najavljuje obnavljanje saradnje sa prodajnim lancima   |  Veća podrška mladim poljoprivrednicima  |  Gorenje ponovo izdaje komercijalne zapise  |  Komisiji za zaštitu konkurencije u 2017. stiglo 50 prijava  |  Aldi prvi put nudi brendove po promo cenama  |  Utrostručen broj korisnika beskontaktnog plaćanja u 2017.  |   ||
   

Velika Britanija: Tesco lansirao PL proizvode biljnog porekla

10.01.2018
Vodeći trgovac u Velikoj Britaniji Tesco je lansirao ‘Wicked Kitchen’, liniju PL proizvoda koju čini 20 jela biljnog porekla.
 

 
Asortiman, koji je lansiran u 600 radnji ove nedelje, sadrži 11 gotovih jela i devet opcija jela za poneti.

Trgovac je sklopio partenrstvo sa šefom Derekom Sarnom, bivšim globalnim izvšnim šefom marketa Whole Foods, koji sada radi kao izvršni šef i direktor inovacija u Tesco PLC i koji je razvio novu liniju.   

Tesco je takođe za ovaj Božić ponudio najveći do sada asortiman veganskih i vegetarijanskih proizvoda, sa linijom koja uključuje dva veganska ukrasa za božićnu večeru, doprinoseći tako sve većoj popularnosti ishrane bazirane na namirnicama biljnog porekla.
 
Vest i foto: www.retailytics.com
 

Nazad
 


 
 
 
back to top