IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 11.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Održana PRilika 2017.  |  Održan Tikveš Wine Experience u Beogradu  |  Zbog salmonele povlače Lactalis mlečnu formulu i hranu za bebe  |  Apelacioni sud ukinuo rešenje o stečaju Srpske fabrike stakla  |  Dolazak Alibabe moguć do polovine 2018.  |  Renovirani marketi Mercatora u Bovcu i Kranjskoj Gori  |  Mars manjinski vlasnik kompanije Kind  |  Mešovita privredna komora za čvršće ekonomske veze sa Turskom  |  Mercator želi da prodaje proizvode iz BiH  |  Skočile cene hrane  |  U Amazonu radi 120.000 robota  |  Gorenje omogućilo praksu za učenike stručnih tehničkih škola  |  Bambiju nagrada za najbolju volontersku akciju   |  Sotiris Kosturos novi generalni direktor BAT-a  |  Vlada o zabrani plastičnih kesa koja stupa na snagu 2019.   |  Renoviran hipermarket Spar Lendava   |  Mlinotest preuzeo trgovinu u Sv. Antonu   |  Super Vero nagrađuje za 15. rođendan  |  Toni Balažič prelazi u Panvitu  |   ||
   

KAMPANJA: Studenti u Novom Sadu dobili Chipsy kutak

15.06.2017
Studentski dom „Prof. Živojin Ćulum", objekat Studentskog centra Novi Sad, sedmi je od osam odabranih domova u Srbiji u kojima je otvoren Chipsy kutak.
 

 
U pitanju je moderno opremljeni zajednički prostor predviđen za druženje i provođenje slobodnog vremena, a koji je poklon brenda Chipsy u okviru kampanje „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh".

Novosadski Chipsy kutak se prostire na oko 30 metara kvadratnih, a sadrži nameštaj, tehničke uređaje, kao i rekvizite za zabavu u časovima predaha od učenja. U prijatnom ambijentu kutka uživaće više od 370 studenata smeštenih u ovom objektu. Projekat se realizuje uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, saopšteno je iz kompanije.

Od početka kampanje svoje Chipsy kutke su dobili dom „Bosa Milićević" u Subotici, domovi „Patris Lumumba" i „4. april" u Beogradu, kao i studentski dom „Paviljon IV" u Nišu, kao i domovi Studentskih centara u Kragujevcu i Čačku. Osim domova u Srbiji, i domovi u Sarajevu i Banja Luci su dobili svoje Chipsy kutke. Zajedničke prostorije koje su opremljene u okviru ove kampanje za cilj imaju unapređenje uslova za život i učenje u studentskim domovima širom Srbije. Na taj način više od 8000 studenta će imati priliku da uživa u prijatnom i moderno opremljenom ambijentu.

Kako su studenti jedni od najvernijih potrošača brenda Chipsy, a iz želje da im se zahvalimo na lojalnosti odlučili smo da upravo njima bude namenjena donacija u okviru aktuelne Chipsy kampanje. Sigurni smo da će Chipsy kreativne zone koje opremamo, doprineti da studentima stavimo osmeh na lice i period studiranja i života u studentskom domu učinimo još nezaboravnijim. U svom poslovanju, vodimo se principom „Poslovanja sa svrhom" kompanije PepsiCo u čijem sastavu poslujemo. Deo te platforme su i uverenja da naš uspeh zavisi od održivosti zajednice u kojoj poslujemo, kao i posvećenost da radeći dobro i činimo dobro,
rekla je Sanja Bušić, marketing menadžer kompanije Marbo Product.

Kao deo kampanje pokrenute sa idejom da svaki dan ima bolji ukus uz osmeh, iz kompanije podsećaju da su lansirali nove Chipsy kesice sa osmesima, koje su ujedno i rekvizit za deljenje osmeha i pravljenje selfija. Cilj je bio da potrošači svoje selfije podele uz oznaku #podeliosmeh, odnosno #podijeliosmijeh na tržištu Bosne i Hercegovine i doprinesu da smehometri na sajtovima www.chipsy.rs i www.chipsy.ba prebroje što više osmeha i na taj način pomognu da studentski domovi što pre dobiju svoj Chipsy kutak.


Nazad
 

 
 
 
back to top