IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 24.03.2017 || Napredne tehnike pregovaranja sa trgovcima - prijave su u toku!  |  Nova linija za flaširanje Prolom vode   |  Plazma Slana za svaku priliku  |  Sekopak EKO ostrva u Beo Zoo Vrtu  |  Stručna obuka za timove Rosa škola roditeljstva  |  Jaffa kupila Banini po početnoj ceni od 1,86 milijardi dinara  |  Crnagoracoop izvozi kafu u SAD  |  Katarina Bule novi direktor digitalnog marketinga Molson Coorsa za Evropu  |  Unilever prodaje brendove margarina i maslaca  |  Lactalis povisio ponudu za kompletno preuzimanje Parmalata  |  I dalje na snazi zabrana uvoza iz Turske  |  "Slučaj" Agrokor i dalje bez rešenja  |  Lidl i u Pirotu  |  Cigarete od 1. aprila skuplje za 10 centi  |  Jaffa najbliža kupovini Baninija  |  Al Dahra hoće još zemlje u Srbiji  |  Tikvešovo vino osvojilo srebrnu medalju  |  Magnit demantuje kupovinu Agrokorovih trgovina  |  Metro i Henkel obeležavaju Svetski dan vode   |  Gomex za osobe sa Daunovim sindromom  |   ||
   

Slovenija: Spar u znaku broja 100

17.03.2017
Trgovački lanac Spar prisutan je u 42 države sveta, a u Sloveniji  punih 25 godina. Tim povodom predstavljeni su poslovni rezultati za prošlu godine i planovi za 2017, a generalni direktor Igor Mervič je kao potez koji će obeležiti ovu godinu najavio početak izgradnje centra Šiške u Ljubljani vrednosti 100 miliona evra. Uskoro će uslediti i otvaranje stotog po redu prodajnog objekta.
 
 
Kako je rečeno na konferenciji za novinare, kompanija Spar Slovenija je u 2016. poslovala u skladu sa postavljenim ciljevima. Ostvareno je  743 miliona evra prihoda od prodaje, što je za 2,4 odsto više nego u 2015. Godinu su završili  sa 99 sopstvenih trgovina i 10 franšiznih objekata i kolektivom koji broji 4.504 zaposlenih.
 
Uspešno smo poslovali i u segmentu restorana, što ukazuje na to da gosti znaju da cene odnos kvaliteta i niskih cena, ali i da je sve izraženiji trend obedovanja van kuće, izjavio je Igor Mervič, generalni direktor lanca i osvrnuo se na nedavno objavljene rezultate GfK analize o (ne)zadovoljstvu kupaca u trgovačkim lancima:
 
Raduju me ti rezultati jer pokazuju da nas naši kupci cene u odnosu na konkurenciju. Doživljavaju nas kao najbolje ne samo po izgledu trgovina, već i po ugođaju, a najvažnije od svega da nam veruju, da imamo najbolje promocije, da smo najnovativniji I pre svega da kod nas najradije kupuju baš sveže proizvode, istakao je Mervič i podsetio da Spar nije diskontna trgovina.
 
Trgovac je u 2016. godini imao više od 880.000 vlasnika kartice poverenja Spar plus, a u ovoj godini nastavljaju i sa uspešnom akcijom  Štartaj Slovenija (Startuj Slovenija), u kojoj biraju nove proizvode, odnosno domaćim proizvođačima daju šansu na svojim policama.



Nazad
 
 
 
 
back to top