IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 26.06.2017 || Izašao je junski, 59. broj InStore magazina!  |  Philip Morris traži da se odustane od poskupljenja cigareta  |  Reckitt Benckiser razmatra prodaju prehrambenog segmenta  |  Mobilno plaćanje računa skeniranjem 2D bar koda  |  SAD obustavile uvoz sveže govedine iz Brazila  |  Održan Stella Artois Celebrity Cup na Malom Kalemegdanu   |  Privrednici ponovo Čadežu poverili mandat  |  Kostić savetovao buduće lidere  |  Nestlé sa zadatkom stručnog osposobljavanja mladih  |  Pepsico otkrio imena brendova koji se pridružuju inkubatorskom programu  |  Carlsberg bez emisija ugljen dioksida do 2030.  |  Konzum zatvara 100 prodavnica  |  Održan koncert u okviru kampanje Tuborg Open  |  RALU Srbija sertifikovala poslovanje IFS standardom  |  Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču  |  Kraft Heinz razmatra kupovinu Colgate-Palmolivea  |  Carrefour se priprema za novog izvršnog direktora  |  Spremni za borbu protiv sive ekonomije  |  Raste poverenje u privatne investicione fondove  |  Novi DIS u Inđiji  |   ||
   

Slovenija: Spar u znaku broja 100

17.03.2017
Trgovački lanac Spar prisutan je u 42 države sveta, a u Sloveniji  punih 25 godina. Tim povodom predstavljeni su poslovni rezultati za prošlu godine i planovi za 2017, a generalni direktor Igor Mervič je kao potez koji će obeležiti ovu godinu najavio početak izgradnje centra Šiške u Ljubljani vrednosti 100 miliona evra. Uskoro će uslediti i otvaranje stotog po redu prodajnog objekta.
 
 
Kako je rečeno na konferenciji za novinare, kompanija Spar Slovenija je u 2016. poslovala u skladu sa postavljenim ciljevima. Ostvareno je  743 miliona evra prihoda od prodaje, što je za 2,4 odsto više nego u 2015. Godinu su završili  sa 99 sopstvenih trgovina i 10 franšiznih objekata i kolektivom koji broji 4.504 zaposlenih.
 
Uspešno smo poslovali i u segmentu restorana, što ukazuje na to da gosti znaju da cene odnos kvaliteta i niskih cena, ali i da je sve izraženiji trend obedovanja van kuće, izjavio je Igor Mervič, generalni direktor lanca i osvrnuo se na nedavno objavljene rezultate GfK analize o (ne)zadovoljstvu kupaca u trgovačkim lancima:
 
Raduju me ti rezultati jer pokazuju da nas naši kupci cene u odnosu na konkurenciju. Doživljavaju nas kao najbolje ne samo po izgledu trgovina, već i po ugođaju, a najvažnije od svega da nam veruju, da imamo najbolje promocije, da smo najnovativniji I pre svega da kod nas najradije kupuju baš sveže proizvode, istakao je Mervič i podsetio da Spar nije diskontna trgovina.
 
Trgovac je u 2016. godini imao više od 880.000 vlasnika kartice poverenja Spar plus, a u ovoj godini nastavljaju i sa uspešnom akcijom  Štartaj Slovenija (Startuj Slovenija), u kojoj biraju nove proizvode, odnosno domaćim proizvođačima daju šansu na svojim policama.



Nazad
 



 
 
 
back to top