IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 21.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

Slovenija: Spar u znaku broja 100

17.03.2017
Trgovački lanac Spar prisutan je u 42 države sveta, a u Sloveniji  punih 25 godina. Tim povodom predstavljeni su poslovni rezultati za prošlu godine i planovi za 2017, a generalni direktor Igor Mervič je kao potez koji će obeležiti ovu godinu najavio početak izgradnje centra Šiške u Ljubljani vrednosti 100 miliona evra. Uskoro će uslediti i otvaranje stotog po redu prodajnog objekta.
 
 
Kako je rečeno na konferenciji za novinare, kompanija Spar Slovenija je u 2016. poslovala u skladu sa postavljenim ciljevima. Ostvareno je  743 miliona evra prihoda od prodaje, što je za 2,4 odsto više nego u 2015. Godinu su završili  sa 99 sopstvenih trgovina i 10 franšiznih objekata i kolektivom koji broji 4.504 zaposlenih.
 
Uspešno smo poslovali i u segmentu restorana, što ukazuje na to da gosti znaju da cene odnos kvaliteta i niskih cena, ali i da je sve izraženiji trend obedovanja van kuće, izjavio je Igor Mervič, generalni direktor lanca i osvrnuo se na nedavno objavljene rezultate GfK analize o (ne)zadovoljstvu kupaca u trgovačkim lancima:
 
Raduju me ti rezultati jer pokazuju da nas naši kupci cene u odnosu na konkurenciju. Doživljavaju nas kao najbolje ne samo po izgledu trgovina, već i po ugođaju, a najvažnije od svega da nam veruju, da imamo najbolje promocije, da smo najnovativniji I pre svega da kod nas najradije kupuju baš sveže proizvode, istakao je Mervič i podsetio da Spar nije diskontna trgovina.
 
Trgovac je u 2016. godini imao više od 880.000 vlasnika kartice poverenja Spar plus, a u ovoj godini nastavljaju i sa uspešnom akcijom  Štartaj Slovenija (Startuj Slovenija), u kojoj biraju nove proizvode, odnosno domaćim proizvođačima daju šansu na svojim policama.



Nazad
 


 
 
 
back to top