IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 26.04.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Ohrabrujuć trend u domaćoj filantropiji  |  Još jedan Magični doručak   |  U akciji Delhaizea prikupljeno više od sedam tona hrane za najsiromašnije  |  PIK Vrbovec obeležava 80 godina poslovanja  |  Grupa Podravka u prvom tromesečju ostvarila najbolji rezultat u istoriji  |  Promene u menadžemtu Zagrebačke pivovare  |  MD ulaže milijardu evra u nove objekte i distributivni centar  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez  |  Beiersdorf imenovao novog finansijskog direktora  |  Mercata postala ekskluzivni distributer brenda Nestea za Srbiju  |  Proglašeni najbolji pekari Srbije  |  Uz Tuborg u šetnju drugačijim Beogradom  |  Otvorena još jedna Rosa škola roditeljstva   |  Magnit otvorio još 275 radnji, skok prodaje za 8%  |  Bisnode prodaje CRM platformu Charity  |  Međunarodni poljoprivredni sajam od 15. do 21. maja u Novom Sadu  |  Sainsbury uveo novu vrstu pakovanja za sirovo meso  |  Odnosi medija, privrednika i PR agencija  |  Marko Abramović novi generalni direktor kompanije Sojaprotein  |   ||
   

Slovenija: Spar u znaku broja 100

17.03.2017
Trgovački lanac Spar prisutan je u 42 države sveta, a u Sloveniji  punih 25 godina. Tim povodom predstavljeni su poslovni rezultati za prošlu godine i planovi za 2017, a generalni direktor Igor Mervič je kao potez koji će obeležiti ovu godinu najavio početak izgradnje centra Šiške u Ljubljani vrednosti 100 miliona evra. Uskoro će uslediti i otvaranje stotog po redu prodajnog objekta.
 
 
Kako je rečeno na konferenciji za novinare, kompanija Spar Slovenija je u 2016. poslovala u skladu sa postavljenim ciljevima. Ostvareno je  743 miliona evra prihoda od prodaje, što je za 2,4 odsto više nego u 2015. Godinu su završili  sa 99 sopstvenih trgovina i 10 franšiznih objekata i kolektivom koji broji 4.504 zaposlenih.
 
Uspešno smo poslovali i u segmentu restorana, što ukazuje na to da gosti znaju da cene odnos kvaliteta i niskih cena, ali i da je sve izraženiji trend obedovanja van kuće, izjavio je Igor Mervič, generalni direktor lanca i osvrnuo se na nedavno objavljene rezultate GfK analize o (ne)zadovoljstvu kupaca u trgovačkim lancima:
 
Raduju me ti rezultati jer pokazuju da nas naši kupci cene u odnosu na konkurenciju. Doživljavaju nas kao najbolje ne samo po izgledu trgovina, već i po ugođaju, a najvažnije od svega da nam veruju, da imamo najbolje promocije, da smo najnovativniji I pre svega da kod nas najradije kupuju baš sveže proizvode, istakao je Mervič i podsetio da Spar nije diskontna trgovina.
 
Trgovac je u 2016. godini imao više od 880.000 vlasnika kartice poverenja Spar plus, a u ovoj godini nastavljaju i sa uspešnom akcijom  Štartaj Slovenija (Startuj Slovenija), u kojoj biraju nove proizvode, odnosno domaćim proizvođačima daju šansu na svojim policama.



Nazad
 



 
 
 
back to top