IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 30.04.2017 || Izašao je aprilski, 57. broj InStore magazina!  |  Gomex i Nelt u humanoj misiji  |  Pad prihoda i dobiti Coca-Cole  |  Ne treba nam "lex Mercator" za zaštitu kompanija  |  Direct Media osvojila Srebrni Warz za inovativne komunikacije   |  Nacionalno priznanje u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu za Delhaize Serbia  |  Najbolji primeri održivog razvoja   |  Rodoljub Drašković nudi Todoriću da preuzme poslovanje Agrokora u Srbiji  |  NALED izabrao novi Upravni i Nadzorni odbor   |  U Kinu prvo izvozimo jagnjeće meso  |  Atlantic ostvario značajan rast profitabilnosti u prvom kvartalu  |  Bakina Tajna na sajmu hrane u Madridu  |  Otvoren Kodijev park na Karaburmi  |  L’Oréal u samom vrhu po ekološkom učinku  |  Carlsberg obeležio 125 godina od osnivanja pivare u Čelarevu   |  „Cif čisti Srbiju“ prvi put u Beogradu  |  PepsiCo pokrenuo program podrške brendovima u nastajanju  |  4. MARKETING SUMMIT BEOGRAD - da li ste već rezervisali mesto?  |  Don Don otvara pogon u Zaječaru  |  Gorenje SmartFlex - Prepustite brigu o sudovima profesionalcu  |   ||
   

Slovenija: Spar u znaku broja 100

17.03.2017
Trgovački lanac Spar prisutan je u 42 države sveta, a u Sloveniji  punih 25 godina. Tim povodom predstavljeni su poslovni rezultati za prošlu godine i planovi za 2017, a generalni direktor Igor Mervič je kao potez koji će obeležiti ovu godinu najavio početak izgradnje centra Šiške u Ljubljani vrednosti 100 miliona evra. Uskoro će uslediti i otvaranje stotog po redu prodajnog objekta.
 
 
Kako je rečeno na konferenciji za novinare, kompanija Spar Slovenija je u 2016. poslovala u skladu sa postavljenim ciljevima. Ostvareno je  743 miliona evra prihoda od prodaje, što je za 2,4 odsto više nego u 2015. Godinu su završili  sa 99 sopstvenih trgovina i 10 franšiznih objekata i kolektivom koji broji 4.504 zaposlenih.
 
Uspešno smo poslovali i u segmentu restorana, što ukazuje na to da gosti znaju da cene odnos kvaliteta i niskih cena, ali i da je sve izraženiji trend obedovanja van kuće, izjavio je Igor Mervič, generalni direktor lanca i osvrnuo se na nedavno objavljene rezultate GfK analize o (ne)zadovoljstvu kupaca u trgovačkim lancima:
 
Raduju me ti rezultati jer pokazuju da nas naši kupci cene u odnosu na konkurenciju. Doživljavaju nas kao najbolje ne samo po izgledu trgovina, već i po ugođaju, a najvažnije od svega da nam veruju, da imamo najbolje promocije, da smo najnovativniji I pre svega da kod nas najradije kupuju baš sveže proizvode, istakao je Mervič i podsetio da Spar nije diskontna trgovina.
 
Trgovac je u 2016. godini imao više od 880.000 vlasnika kartice poverenja Spar plus, a u ovoj godini nastavljaju i sa uspešnom akcijom  Štartaj Slovenija (Startuj Slovenija), u kojoj biraju nove proizvode, odnosno domaćim proizvođačima daju šansu na svojim policama.



Nazad
 



 
 
 
back to top