IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 19.11.2017 || Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  Predstavljamo teme i govornike: Digitalizacija - Srbija i tržišta u okruženju  |  Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je novembarski (63.) broj InStore magazina!  |  Dr.Oetker predstavio Slani i Slatki miks  |  Heineken radionica o alkoholu i vožnji  |  Odluka o stečaju SFS-a 21. novembra   |  Whole Foods nudi veća sniženja Amazonovim premijum članovima  |  Fruška gora dobija Hram vina i vinariju  |  Nema rasta bez digitalne strategije  |  Gorenje širi proizvodnju   |  Podrum Vukoje otvara destileriju i uljaru   |  Usaglašen Sporazum Srbije i Turske o podsticanju i zaštiti investicija  |  Tonnies jedan od tri investitora koja su zakupila zemlju u Zrenjaninu   |  Mercator ostvario neto dobit   |  Rast prihoda za Metalac   |  Edukativne radionice Delhaizea i Sekopaka   |  Proizvodnja Argete od danas i u Pensilvaniji  |  Rekordan broj prijava na takmičenje Sempler   |  Gorki list predstavio brend Gor-Chi  |   ||
   

Slovenija: Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna

20.10.2017
Lidl Slovenija se, u okviru dobrotvorne akcije "Stvorimo bolji svet” i projekta "Promocija zdravlja na radnom mestu", u oktobru, treću godinu zaredom pridružio Slovenskom udruženju za borbu protiv raka dojki Europa Donna.
 

 
I ove godine glavne aktivnosti su bile usmerene na ukazivanje značaja preventive, zdravog načina života i osvešćivanje.

Svaka žena duguje ali joj i pripada ljubav koju tako nesebično daruje drugima. Ako želimo da stvorimo bolji svet, treba početi od poštovanja sopstvenih sposobnosti, vrednosti i ženstvenosti,
saopštili su iz Lidla Slovenije.

Lidl je 15. oktobra darovao sve zaposlene žene.

Lidl Slovenija i Europa Donna Slovenija ove godine sarađuju treći put, što nameravaju i u buduće.

Nazad
 


 
 
 
back to top