IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 26.06.2017 || Privrednici ponovo Čadežu poverili mandat  |  Kostić savetovao buduće lidere  |  Nestlé sa zadatkom stručnog osposobljavanja mladih  |  Pepsico otkrio imena brendova koji se pridružuju inkubatorskom programu  |  Carlsberg bez emisija ugljen dioksida do 2030.  |  Konzum zatvara 100 prodavnica  |  Održan koncert u okviru kampanje Tuborg Open  |  Izašao je junski, 59. broj InStore magazina!  |  RALU Srbija sertifikovala poslovanje IFS standardom  |  Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču  |  Kraft Heinz razmatra kupovinu Colgate-Palmolivea  |  Carrefour se priprema za novog izvršnog direktora  |  Spremni za borbu protiv sive ekonomije  |  Raste poverenje u privatne investicione fondove  |  Novi DIS u Inđiji  |  Novinari na druženju sa Udruženjem pivara Srbije  |  Posao za đake u Idea, Roda i Mercator radnjama  |  Otvoren Lidl u Velikoj Gorici  |  IGD i Consumer Goods Forum prikazali viziju trgovine budućnosti  |  Metro Cash & Carry beleži rast  |   ||
   

Velika Britanija/Holandija: Reorganizacija i povećanje dividende u Unileveru

10.04.2017
Unilever je najavio reorganizaciju poslovanja i isplatu više milijardi dolara deoničarima, prenosi Tanjug.
 


Unilever nastoji na ovaj način da podigne sopstvenu vrednost. Grupacija sa sedištem u Roterdamu je, takođe, objavila da će povećati dividende u 2017. godini za 12 odsto i da će pokrenuti program otkupa deonica u vrednosti od oko pet milijardi evra do kraja godine, prenosi agencija France press.

Unilever je potvrdio i prodaju svog poslovanja sa margarinom i maslacom, odnosno brendova Flora i Stork, kao i spajanje prehrambenog i ogranka za proizvodnju napitaka.

Ovakav potez je odraz rastućeg poverenja u perspektive rasta profita i generisanje sredstava, navodi se u saopštenju generalnog direktora kompanije, Paula Polmana.

Kompanija je u februaru odbila ponudu američkog Kraft Heinza za preuzimanje, u vrednosti od 143 milijarde dolara, navodeći tada da se njome potcenjuje vrednost grupacije i da nema ni finansijskog ni strateškog značaja za deoničare Unilevera.


Nazad
 



 
 
 
back to top