IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 11.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Održana PRilika 2017.  |  Održan Tikveš Wine Experience u Beogradu  |  Zbog salmonele povlače Lactalis mlečnu formulu i hranu za bebe  |  Apelacioni sud ukinuo rešenje o stečaju Srpske fabrike stakla  |  Dolazak Alibabe moguć do polovine 2018.  |  Renovirani marketi Mercatora u Bovcu i Kranjskoj Gori  |  Mars manjinski vlasnik kompanije Kind  |  Mešovita privredna komora za čvršće ekonomske veze sa Turskom  |  Mercator želi da prodaje proizvode iz BiH  |  Skočile cene hrane  |  U Amazonu radi 120.000 robota  |  Gorenje omogućilo praksu za učenike stručnih tehničkih škola  |  Bambiju nagrada za najbolju volontersku akciju   |  Sotiris Kosturos novi generalni direktor BAT-a  |  Vlada o zabrani plastičnih kesa koja stupa na snagu 2019.   |  Renoviran hipermarket Spar Lendava   |  Mlinotest preuzeo trgovinu u Sv. Antonu   |  Super Vero nagrađuje za 15. rođendan  |  Toni Balažič prelazi u Panvitu  |   ||
   

Velika Britanija/Holandija: Reorganizacija i povećanje dividende u Unileveru

10.04.2017
Unilever je najavio reorganizaciju poslovanja i isplatu više milijardi dolara deoničarima, prenosi Tanjug.
 


Unilever nastoji na ovaj način da podigne sopstvenu vrednost. Grupacija sa sedištem u Roterdamu je, takođe, objavila da će povećati dividende u 2017. godini za 12 odsto i da će pokrenuti program otkupa deonica u vrednosti od oko pet milijardi evra do kraja godine, prenosi agencija France press.

Unilever je potvrdio i prodaju svog poslovanja sa margarinom i maslacom, odnosno brendova Flora i Stork, kao i spajanje prehrambenog i ogranka za proizvodnju napitaka.

Ovakav potez je odraz rastućeg poverenja u perspektive rasta profita i generisanje sredstava, navodi se u saopštenju generalnog direktora kompanije, Paula Polmana.

Kompanija je u februaru odbila ponudu američkog Kraft Heinza za preuzimanje, u vrednosti od 143 milijarde dolara, navodeći tada da se njome potcenjuje vrednost grupacije i da nema ni finansijskog ni strateškog značaja za deoničare Unilevera.


Nazad
 


 
 
 
back to top