IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 30.04.2017 || Izašao je aprilski, 57. broj InStore magazina!  |  Gomex i Nelt u humanoj misiji  |  Pad prihoda i dobiti Coca-Cole  |  Ne treba nam "lex Mercator" za zaštitu kompanija  |  Direct Media osvojila Srebrni Warz za inovativne komunikacije   |  Nacionalno priznanje u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu za Delhaize Serbia  |  Najbolji primeri održivog razvoja   |  Rodoljub Drašković nudi Todoriću da preuzme poslovanje Agrokora u Srbiji  |  NALED izabrao novi Upravni i Nadzorni odbor   |  U Kinu prvo izvozimo jagnjeće meso  |  Atlantic ostvario značajan rast profitabilnosti u prvom kvartalu  |  Bakina Tajna na sajmu hrane u Madridu  |  Otvoren Kodijev park na Karaburmi  |  L’Oréal u samom vrhu po ekološkom učinku  |  Carlsberg obeležio 125 godina od osnivanja pivare u Čelarevu   |  „Cif čisti Srbiju“ prvi put u Beogradu  |  PepsiCo pokrenuo program podrške brendovima u nastajanju  |  4. MARKETING SUMMIT BEOGRAD - da li ste već rezervisali mesto?  |  Don Don otvara pogon u Zaječaru  |  Gorenje SmartFlex - Prepustite brigu o sudovima profesionalcu  |   ||
   

Velika Britanija/Holandija: Reorganizacija i povećanje dividende u Unileveru

10.04.2017
Unilever je najavio reorganizaciju poslovanja i isplatu više milijardi dolara deoničarima, prenosi Tanjug.
 


Unilever nastoji na ovaj način da podigne sopstvenu vrednost. Grupacija sa sedištem u Roterdamu je, takođe, objavila da će povećati dividende u 2017. godini za 12 odsto i da će pokrenuti program otkupa deonica u vrednosti od oko pet milijardi evra do kraja godine, prenosi agencija France press.

Unilever je potvrdio i prodaju svog poslovanja sa margarinom i maslacom, odnosno brendova Flora i Stork, kao i spajanje prehrambenog i ogranka za proizvodnju napitaka.

Ovakav potez je odraz rastućeg poverenja u perspektive rasta profita i generisanje sredstava, navodi se u saopštenju generalnog direktora kompanije, Paula Polmana.

Kompanija je u februaru odbila ponudu američkog Kraft Heinza za preuzimanje, u vrednosti od 143 milijarde dolara, navodeći tada da se njome potcenjuje vrednost grupacije i da nema ni finansijskog ni strateškog značaja za deoničare Unilevera.


Nazad
 



 
 
 
back to top