IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 23.05.2018 || Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  PerSu marketi generalni pokrovitelji takmičenja “Naj kolačić”  |  Carnex osvojio Veliki šampionski pehar   |  Gebrüder Weiss najavljuje naslednika Wolfganga Niessnera   |  Coca-Cola predstavila zaboravljena domaća jela   |  Evropski lideri nazdravljali vinima Tikveš i Domaine Lepovo  |   ||
   

Velika Britanija: Reckitt Benckiser ispod očekivanja u prvom tromesečju 2018.

23.04.2018
Reckitt Benckiser našao se, po ostvarenim rezultatima, iza ostalih velikih proizvođača u sektoru robe široke potrošnje, a kao glavni razlozi navode se pad vrednosti brenda Scholl i niže cene.
 

Vrednost deonica kompanije pala je na najniži nivo od avgusta 2015.

Nestle, Procter & Gamble i Unilever takođe su zabeležili nizak rast cena u prvom tromesečju s obzirom da se većina kompanija u segmentu robe široke potrošnje bori sa lancima drogerija i njihovim privatnim robnim markama, kao i sa sve snažnijim kanalom Amazon.com.

Reckitt, proizvođač Durex kondoma, Lysol sredstva za dezifekciju i Mucinex tableta za prehladu je saopštio da je prodaja u prvom tromesečju 2018. porasla za 2 odsto, ispod očekivanih 2,6, odsto za dati period.

Sa druge strane, prodaja je količinski porasla za 3 odsto, uz zaključak da formirane cene imaju negativni uticaj na ostvareni rezultat (-1%), kao i da je ostvareni rezultat lošiji od onog koji su u datom periodu zabeležili konkurenti Nestle i Unilever.

Reckittov portfolio proizvoda za brigu o zdravlju, koji predstavlja 62 odsto ukupnog poslovanja, zabeležio je rast prodaje za 1 odsto, na šta se najviše odrazilo negativno poslovanje brenda Scholl - pad prodaje za 2 odsto i neuspešno lanisranje novih proizvoda.

Pozitivne brojke (+4%) ostvario je segment proizvoda za održavanje domaćinstva.

Ukupna prodaja  je dostigla 4,37 milijardi dolara.

Izvor: Reuters


Nazad
 




 
 
 
back to top