IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 27.05.2018 || Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |   ||
   

Hrvatska: Rast online prodaje dm-a

07.12.2017
Iz lanca dm-drogerie markt izjavili su da je online prodaja u Nemačkoj porasla za više od 80%.

Oko 1.500 proizvoda sada se može naručiti isključivo online i moguće je da roba bude dostavljena na kućnu adresu ili može da se preuzme u određenoj trgovini, saopštili su iz kompanije.
 
Privatne robne marke kompanija nudi online i u Kini. Trgovac kaže kako je u proteklih godinu dana postigao značajan napredak u digitalnim uslugama i uložio više od 20 miliona evra za IT službu.

U prošloj financijskoj godini, dm је otvorio i renovirao ukupno 90 trgovina. Na domaćem tržištu Nemačke, trgovac je otvorio 67 novih trgovina i dostigao ukupnu brojku od 1.892.

Sledeće godine kompanija planira da uloži više od 350 miliona evra u renoviranje, otvaranje novih trgovina, kao i u novo sedište u Karlsruheu i distributivni centar u Wustermarku.

Nazad
 




 
 
 
back to top