IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 23.04.2018 || Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Coca-Cola predstavila Glacéau smartwater  |  Pojačane mere za suzbijanje sive ekonomije   |  Nove važne medalje za Plantaže  |  Trend rasta zasada pod vinovom lozom i broja proizvođača  |  Ponovna prodaja imovine preduzeća Malina  |  Marketinški cunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Pernod Ricard podržava “Bitku za porodilišta”  |  Danone snažno na početku godine  |  Reckitt Benckiser ispod očekivanja u prvom tromesečju 2018.  |  Heineken ostvario "solidan količinski rast"  |  Izašao je aprilski (67.) broj InStore magazina!  |  Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Mondelez International ulaže 90 miliona evra u "fabriku budućnosti"  |  P&G preuzeo deo portfolija Merck-a za 3,4 milijarde evra  |  Agrokor nastavlja neometano da posluje od 15. jula?  |  Carrefour uveo još jedan format "click-and- collect" usluge  |  Grand Prix za Mlekoprodukt  |  Beko i FK Barselona u borbi protiv gojaznosti dece  |  Održana međunarodna konferencija o zaštiti prava konkurencije  |   ||
   

Makedonija: Ramstore planira da otvori tri marketa u 2018.

10.01.2018
Ajhan Uzun, generalni direktor Ramstora u Makedoniji, otkrio je da će glavni fokus ovog trgovca u 2018. godini da bude, najpre, Makedonija, pošto ona predstavlja vrata za ulazak na druga balkanska tržišta.
 

 
Prvo, moramo da se proširimo u Makedoniji, naročito u Skoplju. Imamo dva načina za razvoj, organski i neorganski i trudimo se da nađemo najbolju opciju, istakao je on.

U ovoj godini planiraju otvaranje tri nove radnje Ramstor. To će biti supermarketi na 500 kvadrata, format koji je najefikasniji za naše poslovanje, ali sa druge strane je realnost. Veoma je teško naći dobru lokaciju i odgovarajuću kvadraturu u zemlji. Lako je naći objekat od 200 ili 300 kvadrata, ali ne i od 500 ili 1.000. Zato se fokusiramo na male formate, objasnio je Uzun.

On je dodao da će se takmičenje sa diskonterima nastaviti, s tim što Ramstore prati cene oko 100 proizvoda svakodnevne potrošnje, kao što su mleko, hleb i šećer i prilagođava ih.


Nazad
 



 
 
 
back to top