IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 24.01.2018 || Prijave za februarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Carlsberg pokrenuo zajednicu mladih naučnika u Davosu  |  Doncafé postala zvanična kafa Olimpijskog tima Srbije  |  Skok prodaje organske hrane u supermarketima  |  Bacardi preuzima Patron Tequila za 5,1 milijardi dolara  |  Olay kozmetika podigla prodaju u P&G  |  Gomex pokrovitelj projekta "Slikaonica"  |  Spar predstavio online trgovinu   |  Svetozar Janevski primio u Beogradu visoko odlikovanje Republike Finske  |  Novi Aldi-M plus u Đevđeliji  |  Tesco gasi još 1.700 radnih mesta, pojednostavljuje operacije  |  Carlsberg mora da plati tržišnu cenu za udeo u Habecu  |  Norveški ambasador posetio fabriku Knjaz Miloš  |  PKS poziva privrednike za učešće u izboru "Najbolje iz Srbije"  |  Beohemija najavljuje obnavljanje saradnje sa prodajnim lancima   |  Veća podrška mladim poljoprivrednicima  |  Gorenje ponovo izdaje komercijalne zapise  |  Komisiji za zaštitu konkurencije u 2017. stiglo 50 prijava  |  Aldi prvi put nudi brendove po promo cenama  |  Utrostručen broj korisnika beskontaktnog plaćanja u 2017.  |   ||
   

Makedonija: Ramstore planira da otvori tri marketa u 2018.

10.01.2018
Ajhan Uzun, generalni direktor Ramstora u Makedoniji, otkrio je da će glavni fokus ovog trgovca u 2018. godini da bude, najpre, Makedonija, pošto ona predstavlja vrata za ulazak na druga balkanska tržišta.
 

 
Prvo, moramo da se proširimo u Makedoniji, naročito u Skoplju. Imamo dva načina za razvoj, organski i neorganski i trudimo se da nađemo najbolju opciju, istakao je on.

U ovoj godini planiraju otvaranje tri nove radnje Ramstor. To će biti supermarketi na 500 kvadrata, format koji je najefikasniji za naše poslovanje, ali sa druge strane je realnost. Veoma je teško naći dobru lokaciju i odgovarajuću kvadraturu u zemlji. Lako je naći objekat od 200 ili 300 kvadrata, ali ne i od 500 ili 1.000. Zato se fokusiramo na male formate, objasnio je Uzun.

On je dodao da će se takmičenje sa diskonterima nastaviti, s tim što Ramstore prati cene oko 100 proizvoda svakodnevne potrošnje, kao što su mleko, hleb i šećer i prilagođava ih.


Nazad
 


 
 
 
back to top