IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 22.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |  Na Salonu vina u Paraćinu više od 60 domaćih i stranih izlagača  |  Nectar zakupio najviše zemljišta u Vladičinom Hanu  |  Ramljak podneo neopozivu ostavku  |  Ferrero lansira prvi Kinder sladoled koji će proizvoditi Unilever  |  dm najavio partnerstvo sa organskom asocijacijom Demeter  |  Veliko interesovanje za hranu iz Srbije na sajmu u Dubaiju  |  Reckitt Benckiser najavljuje finansijski oporavak u 2018.  |  Humanitarna kampanja Binga i Nelta  |  Univerexport demantovao povezanost sa lažnom nagradnom igrom  |  Uspešno sprovedena dokapitalizacija Badela 1862  |  Aldi Nord i Sud razmatraju bližu saradnju u tržišnoj utakmici sa Lidlom  |  Kaufland ponovno nagrađen Sertifikatom Poslodavac Partner  |  Firme iz Srbije na sajmu prehrane u Dubaiju  |  Amazon nastavlja sa investiranjem, otvara na desetine ditributivnih centara  |   ||
   

IZLOŽBA: Putovanje kroz svet veleprodaje i maloprodaje

22.09.2017
Jedinstvena interaktivna izložba "Metro unboxed” otvorena je za posetioce u Reuterkaserne, u istorijskom centru Dizeldorfa. Događaj, otvoren do 2. oktobra, posetiocima nudi da svim čulima iskuse savremeni i raznoliki ambijent veleprodaje i maloprodaje. Posetioci mogu da probaju internacionalne specijalitete iz različitih zemalja u kojima Metro posluje – od japanskih algi do moldavskih vina i španske Serrano pršute – i da se u razgovoru s lokalnim Metro osobljem iz 25 zemalja upoznaju sa digitalnim inovacijama i najnovijim projektima koji predstavljaju budućnost trgovine. Najsavremenija projekciona tehnologija i sofisticirani eksponati čine posetu "Metro unboxed” jedinstvenim iskustvom. Ulaz je besplatan.  
 

Nakon listiranja naše kompanije na berzi u julu ove godine, želimo da novi Metro i direktno predstavimo javnosti. Posetioci će moći da vide kako podržavamo nezavisne preduzetnike širom sveta, kako pomažemo da se unapredi život u gradovima i mestima, i zašto smo lider u oblasti društvene odgovornosti, rekao je Olaf Koch, predsednik upravnog odbora Metro AG. Kroz "Metro unboxed” ne pokazujemo samo ono što se trenutno dešava u svetu veleprodaje i maloprodaje, već posetioce vodimo na putovanje na kome će otkriti prehrambene i tehnološke trendove budućnosti. Nit koja prožima celu izložbu jeste fokus na našu posvećenost podsticanju održivosti u veleprodaji i maloprodaji,  

Na "Metro unboxed” posetioci će se upoznati s načinom na koji inovativni veleprodajni koncepti, usvojeni od strane kompanije na različitim tržištima širom sveta, pomažu kupcima da budu uspešniji i kako partnerstvo s lokalnim proizvođačima doprinosi unapređenju raznovrsnosti i održivosti. Od ukupno 38 izložbenih jedinica koje su raspoređene na dva sprata na 2.000 kvadratnih metara u pop-up paviljonu, 25 štandova je tematski posvećeno različitim Metro zemljama, koji će s ponosom predstaviti najreprezentativnije i najoriginalnije lokalne projekte iz svojih zemalja. Koncept, dizajn i raspored svakog štanda osmišljeni su tako da verodostojno predstave lokalno osoblje i pruže autentičnu sliku o zemljama iz kojih dolaze.   

Srećan sam kada vidim koliko su naši zaposleni uključeni u predstavljanje svojih zemalja i lokalnih projekata na tako autentičan i životan način. Dolaze iz 25 zemalja da pruže autentične uvide u svoje odnose s lokalnom zajednicom i predstave načine na koje pružaju podršku svojim kupcima, kroz različite pristupe, ali uvek s istinskom posvećenošću, rekao je Pieter Boone, operativni direktor (COO) i član upravnog odbora Metro AGKombinacija međunarodne ekspertize i lokalnog pristupa ispunjavanju potreba kupaca – upravo to je izvor iz kog naša kompanija crpi svoju snagu. 
 
Na putovanju kroz "Metro unboxed” posetioci su u mogućnosti da istraže različite međunarodne formate i aspekte veleprodaje i maloprodaje. Na primer, mogu se iz prve ruke upoznati s indijskom kiranom (mala tradicionalna piljarnica u komšiluku koja prodaje raznovrsne tipične indijske proizvode), isprobati različite proizvode iz Italije ili se oduševiti raznovrsnim algama iz Japana. Takođe, mogu naći inspiraciju u priči o uspehu porodice poljskih preduzetnika. U međuvremenu, u učionici, Metro Srbija demonstrira lokalnu humanitarnu inicijativu koja deci s poteškoćama u razvoju obezbeđuje zdrave obroke. Dok posetioci šetaju kroz izložbu, mogu isprobati digitalne aplikacije kao što je SeedBoard. Na prvi pogled, izgleda kao obično parče kartona, međutim, na specifičnim tačkama unutar paviljona na nju se mogu projektovati video snimci.  

Izložba "Metro unboxed” je vrhunac tronedeljnog Dizeldorf festivala!, renomiranog kulturnog događaja koji se već 27 godina održava u Dizeldorfu. U paviljonu "Metro unboxed” tokom trajanja izložbe biće organizovano više od 10 kuvarskih događaja u kojima će biti predstavljeni međunarodno priznati kuvari ovenčani Mišelin zvezdicama i top šefovi iz različitih regiona, kako bi posetiocima pružili priliku da počaste svoja nepca i uživaju u zabavi. Dodatno, muzičke tačke koje izvode lokalni umetnici iz Dizeldorfa svakog dana će obogatiti program opuštajućom i dinamičnom atmosferom. "Koncert hrane” 22. i 23. septembra biće kombinacija muzike i hrane, s povrćem, voćem i drugom hranom u ulozi instrumenata. 

Izložba je posvećena održivosti, pa će tako paviljon izgrađen za izložbu po završetku događaja biti u potpunosti demontiran. Veliki deo materijala od kojih je bio izgrađen biće recikliran, a prostor na kojem je bio izgrađen izložbeni paviljon biće vraćen u originalno stanje. 

Nazad
 


 
 
 
back to top