IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Subota, 21.10.2017 || Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Da li ste spremni za putovanje kroz svet trgovine budućnosti?  |  U toku je radionica Marketing i brend menadžment u organizaciji InStore magazina  |  Metro AG ostvario rast prodaje  |  Gomex stigao i u Bački Gračac  |  Saradnja Lidla i udruženja Europa Donna   |  Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Speed Business Meeting okupio 26 kompanija   |  Milkos planira novi proboj na tržište Srbije  |  SFS radi normalno nakon otvaranja stečaja   |  Poziv za hitnu dokapitalizaciju Konzuma  |  Prodavnice više neće raditi nedeljom?  |  Na sajmu u Kelnu dogovoreni poslovi vredni šest miliona evra  |  Amerikanci ne veruju svežoj piletini  |  Lidl smanjio udeo šećera i soli u žitaricama   |  Univerexport uvodi preduzetništvo u osnovne škole  |  Potencijali Srbije na Agro-logističkom forumu   |  Festival Kaktus: Jedino je važno da imate dobru ideju  |   ||
   

IZLOŽBA: Putovanje kroz svet veleprodaje i maloprodaje

22.09.2017
Jedinstvena interaktivna izložba "Metro unboxed” otvorena je za posetioce u Reuterkaserne, u istorijskom centru Dizeldorfa. Događaj, otvoren do 2. oktobra, posetiocima nudi da svim čulima iskuse savremeni i raznoliki ambijent veleprodaje i maloprodaje. Posetioci mogu da probaju internacionalne specijalitete iz različitih zemalja u kojima Metro posluje – od japanskih algi do moldavskih vina i španske Serrano pršute – i da se u razgovoru s lokalnim Metro osobljem iz 25 zemalja upoznaju sa digitalnim inovacijama i najnovijim projektima koji predstavljaju budućnost trgovine. Najsavremenija projekciona tehnologija i sofisticirani eksponati čine posetu "Metro unboxed” jedinstvenim iskustvom. Ulaz je besplatan.  
 

Nakon listiranja naše kompanije na berzi u julu ove godine, želimo da novi Metro i direktno predstavimo javnosti. Posetioci će moći da vide kako podržavamo nezavisne preduzetnike širom sveta, kako pomažemo da se unapredi život u gradovima i mestima, i zašto smo lider u oblasti društvene odgovornosti, rekao je Olaf Koch, predsednik upravnog odbora Metro AG. Kroz "Metro unboxed” ne pokazujemo samo ono što se trenutno dešava u svetu veleprodaje i maloprodaje, već posetioce vodimo na putovanje na kome će otkriti prehrambene i tehnološke trendove budućnosti. Nit koja prožima celu izložbu jeste fokus na našu posvećenost podsticanju održivosti u veleprodaji i maloprodaji,  

Na "Metro unboxed” posetioci će se upoznati s načinom na koji inovativni veleprodajni koncepti, usvojeni od strane kompanije na različitim tržištima širom sveta, pomažu kupcima da budu uspešniji i kako partnerstvo s lokalnim proizvođačima doprinosi unapređenju raznovrsnosti i održivosti. Od ukupno 38 izložbenih jedinica koje su raspoređene na dva sprata na 2.000 kvadratnih metara u pop-up paviljonu, 25 štandova je tematski posvećeno različitim Metro zemljama, koji će s ponosom predstaviti najreprezentativnije i najoriginalnije lokalne projekte iz svojih zemalja. Koncept, dizajn i raspored svakog štanda osmišljeni su tako da verodostojno predstave lokalno osoblje i pruže autentičnu sliku o zemljama iz kojih dolaze.   

Srećan sam kada vidim koliko su naši zaposleni uključeni u predstavljanje svojih zemalja i lokalnih projekata na tako autentičan i životan način. Dolaze iz 25 zemalja da pruže autentične uvide u svoje odnose s lokalnom zajednicom i predstave načine na koje pružaju podršku svojim kupcima, kroz različite pristupe, ali uvek s istinskom posvećenošću, rekao je Pieter Boone, operativni direktor (COO) i član upravnog odbora Metro AGKombinacija međunarodne ekspertize i lokalnog pristupa ispunjavanju potreba kupaca – upravo to je izvor iz kog naša kompanija crpi svoju snagu. 
 
Na putovanju kroz "Metro unboxed” posetioci su u mogućnosti da istraže različite međunarodne formate i aspekte veleprodaje i maloprodaje. Na primer, mogu se iz prve ruke upoznati s indijskom kiranom (mala tradicionalna piljarnica u komšiluku koja prodaje raznovrsne tipične indijske proizvode), isprobati različite proizvode iz Italije ili se oduševiti raznovrsnim algama iz Japana. Takođe, mogu naći inspiraciju u priči o uspehu porodice poljskih preduzetnika. U međuvremenu, u učionici, Metro Srbija demonstrira lokalnu humanitarnu inicijativu koja deci s poteškoćama u razvoju obezbeđuje zdrave obroke. Dok posetioci šetaju kroz izložbu, mogu isprobati digitalne aplikacije kao što je SeedBoard. Na prvi pogled, izgleda kao obično parče kartona, međutim, na specifičnim tačkama unutar paviljona na nju se mogu projektovati video snimci.  

Izložba "Metro unboxed” je vrhunac tronedeljnog Dizeldorf festivala!, renomiranog kulturnog događaja koji se već 27 godina održava u Dizeldorfu. U paviljonu "Metro unboxed” tokom trajanja izložbe biće organizovano više od 10 kuvarskih događaja u kojima će biti predstavljeni međunarodno priznati kuvari ovenčani Mišelin zvezdicama i top šefovi iz različitih regiona, kako bi posetiocima pružili priliku da počaste svoja nepca i uživaju u zabavi. Dodatno, muzičke tačke koje izvode lokalni umetnici iz Dizeldorfa svakog dana će obogatiti program opuštajućom i dinamičnom atmosferom. "Koncert hrane” 22. i 23. septembra biće kombinacija muzike i hrane, s povrćem, voćem i drugom hranom u ulozi instrumenata. 

Izložba je posvećena održivosti, pa će tako paviljon izgrađen za izložbu po završetku događaja biti u potpunosti demontiran. Veliki deo materijala od kojih je bio izgrađen biće recikliran, a prostor na kojem je bio izgrađen izložbeni paviljon biće vraćen u originalno stanje. 

Nazad
 


 
 
 
back to top